Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1683286
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=3315
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
Zawartość
zawartość podstawowa
Fotografie
Wymiary/waga
szerokość
210
mm
wysokość
297 mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
24
Strony
Korzystanie z publikacji
druk
Dozwolone z ograniczeniami
3
Liczba stron
Opis bibliograficzny
Tytuł
OBLICZA OBEJŚCIA - KONIE, KROWY I …
Twórca
autor
Dąbrówka Tyślewicz
autor (fotograf)
Dąbrówka Tyślewicz
autor projektu graficznego
Zdrojewski, Lech J.
ISNI 0000000072392649
inna rola
Teresa Lasowa
Wydanie
typ wydania
Wydanie cyfrowe wzbogacone
numer wydania
1
miejsce wydania
Zblewo
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fundacja OKO-LICE KULTURY
pełna nazwa wydawcy
Fundacja OKO-LICE KULTURY
adres siedziby
ul. Modrzewiowa 5
83-210 Zblewo
83-210 Zblewo
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2012-08-29
data upublicznienia metadanych
2012-08-29
Opis marketingowy
Tekst promocyjny
Tym razem, już nie byłem zaskoczony faktem, że Dąbrówka fotografuje. Wszak pierwsza wystawa (2011 r.)
już za nami! Wiedziałem, bo wcześniej widziałem już część zdjęć, że wystawa „KONIE, KROWY i …” będzie DOBRA
i CIEKAWA.
Jednak Dąbrówka zaskoczyła mnie ponownie!
Zaskoczyła kadrami i wyborem fotografowanych przez nią sytuacji. Mistrzowsko uchwyciła momenty
z życia wokół nas wzięte. Zaparło mi dech, zamurowało i… przeraziło. Przeraziła mnie odpowiedzialność za
dokonanie wyboru i „odrzucenie” niektórych fotografii, bo nie wszystkie pomieszczą się na wystawie.
Chęć notacji i utrwalania zanikającego świata, ulotnych chwil i zmieniającego się jak w kalejdoskopie
światła, wymusiła na Dąbrówce permanentne rozwijanie warsztatu fotograficznego.
Dąbrówko, GRATULUJĘ Ci tej wystawy i czekam na trzecią odsłonę z cyklu „OBLICZA OBEJŚCIA”.
Praca nad wystawą i katalogiem była dla mnie przyjemnością, bo nadal tylko NATURA - FORMA - ŚWIATŁO,
bez tzw. „fotoszopa”.
I have already been surprised with Dąbrówka’s photographs. After all, her first exhibition did take place before (in 2013)!
I knew it would be as GOOD and INTERESTING as I had previously seen, in her pictures showing “HORSES, COWS, and ...” .
However, Dąbrówka has surprised me again!
She surprised me with frames and her choice of situations, masterfully capturing moments of life around us.
This took my breath away, ... I was left speechless, breath-taken and stunned.
I was stunned at the responsibility of the choice and the “rejection” of photos, as the exhibition could not accommodate them.
The desire for recording and fixing the vanishing world of fleeting moments and the world changing like a light in kaleidoscope, forced
Dąbrówka to develop her permanent (perhaps continuous) photographic workshop.
Dear Dąbrówka, my CONGRATULATIONS on the exhibition; I am looking forward to the third scene of FACES OF A YARD.
Working on the exhibition and the catalogue was a real pleasure as it is still only Nature - Form - Light, and with no “Photoshop”.
Lech J. Zdrojewski
artysta, pasjonat i znawca kultury, wydawca
już za nami! Wiedziałem, bo wcześniej widziałem już część zdjęć, że wystawa „KONIE, KROWY i …” będzie DOBRA
i CIEKAWA.
Jednak Dąbrówka zaskoczyła mnie ponownie!
Zaskoczyła kadrami i wyborem fotografowanych przez nią sytuacji. Mistrzowsko uchwyciła momenty
z życia wokół nas wzięte. Zaparło mi dech, zamurowało i… przeraziło. Przeraziła mnie odpowiedzialność za
dokonanie wyboru i „odrzucenie” niektórych fotografii, bo nie wszystkie pomieszczą się na wystawie.
Chęć notacji i utrwalania zanikającego świata, ulotnych chwil i zmieniającego się jak w kalejdoskopie
światła, wymusiła na Dąbrówce permanentne rozwijanie warsztatu fotograficznego.
Dąbrówko, GRATULUJĘ Ci tej wystawy i czekam na trzecią odsłonę z cyklu „OBLICZA OBEJŚCIA”.
Praca nad wystawą i katalogiem była dla mnie przyjemnością, bo nadal tylko NATURA - FORMA - ŚWIATŁO,
bez tzw. „fotoszopa”.
I have already been surprised with Dąbrówka’s photographs. After all, her first exhibition did take place before (in 2013)!
I knew it would be as GOOD and INTERESTING as I had previously seen, in her pictures showing “HORSES, COWS, and ...” .
However, Dąbrówka has surprised me again!
She surprised me with frames and her choice of situations, masterfully capturing moments of life around us.
This took my breath away, ... I was left speechless, breath-taken and stunned.
I was stunned at the responsibility of the choice and the “rejection” of photos, as the exhibition could not accommodate them.
The desire for recording and fixing the vanishing world of fleeting moments and the world changing like a light in kaleidoscope, forced
Dąbrówka to develop her permanent (perhaps continuous) photographic workshop.
Dear Dąbrówka, my CONGRATULATIONS on the exhibition; I am looking forward to the third scene of FACES OF A YARD.
Working on the exhibition and the catalogue was a real pleasure as it is still only Nature - Form - Light, and with no “Photoshop”.
Lech J. Zdrojewski
artysta, pasjonat i znawca kultury, wydawca
Nota biograficzna
DĄBRÓWKA
TYŚLEWICZ
artysta rzeźbiarz,
gdynianka,
absolwentka Gdańskiej PWSSP
(obecnie ASP),
adiunkt
w Katedrze Sztuk Wizualnych
Wydziału Architektury
Politechniki Gdańskiej.
TYŚLEWICZ
artysta rzeźbiarz,
gdynianka,
absolwentka Gdańskiej PWSSP
(obecnie ASP),
adiunkt
w Katedrze Sztuk Wizualnych
Wydziału Architektury
Politechniki Gdańskiej.
Temat
konie
Temat
krowy
Temat
ptaki
Temat
gospodarstwo