Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783821
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
szczegóły formy
PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
49
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
BIZNES PLAN: PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU - usługi w zakresie projektowania, zakładania oraz pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni.
Twórca
autor
Fachowa Porada
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Serock
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fachowa Porada
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2012-06-01
data upublicznienia metadanych
2012-06-01
Opis marketingowy
Spis treści
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1/. Cel i opis działalności gospodarczej
- potrzeba realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
- motywacje, przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa
- plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
- opis działalności głównej i pobocznej
- źródło pomysłu
- uzasadnienie wyboru planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
- planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
- wymagane uprawnienia, koncesje, licencje
- opis branży związaną z rodzajem planowanej działalności
- konkurencja – przykłady
- różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2/. Klient planowanego przedsięwzięcia
- główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
- charakterystyka potencjalnych klientów
- uzasadnienie popytu w głównych grupach klientów
- sposób pozyskania klienta
- metody utrzymania klientów
3/. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
- adres wykonywania działalności
- powierzchnia, stan techniczny miejsca, w którym prowadzona będzie planowana działalność
- standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej o wybranym profilu
- plusy i minusy prowadzenia działalności we wskazanym miejscu
- wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
4/. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- sposób zarządzania przedsiębiorstwem
- planowane jest zatrudnienie pracowników
- rola pracowników
- dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
- uzasadnienie potrzeby współpracy z firmami zewnętrznymi
III. ZAŁĄCZNIKI
1/. Plan działań organizacyjnych
2/. Analiza SWOT
3/. Kalkulacja planowanych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
4/. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczonych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, pozyskanie lokalu, pokrycie pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem działalności gospodarczej
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1/. Cel i opis działalności gospodarczej
- potrzeba realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
- motywacje, przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa
- plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
- opis działalności głównej i pobocznej
- źródło pomysłu
- uzasadnienie wyboru planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
- planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
- wymagane uprawnienia, koncesje, licencje
- opis branży związaną z rodzajem planowanej działalności
- konkurencja – przykłady
- różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2/. Klient planowanego przedsięwzięcia
- główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
- charakterystyka potencjalnych klientów
- uzasadnienie popytu w głównych grupach klientów
- sposób pozyskania klienta
- metody utrzymania klientów
3/. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
- adres wykonywania działalności
- powierzchnia, stan techniczny miejsca, w którym prowadzona będzie planowana działalność
- standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej o wybranym profilu
- plusy i minusy prowadzenia działalności we wskazanym miejscu
- wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
4/. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- sposób zarządzania przedsiębiorstwem
- planowane jest zatrudnienie pracowników
- rola pracowników
- dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
- uzasadnienie potrzeby współpracy z firmami zewnętrznymi
III. ZAŁĄCZNIKI
1/. Plan działań organizacyjnych
2/. Analiza SWOT
3/. Kalkulacja planowanych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
4/. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczonych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, pozyskanie lokalu, pokrycie pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem działalności gospodarczej
Tekst promocyjny
Założenie firmy usługowej związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni ma szansę powodzenia, w świetle wzrastającego zainteresowania ładnym utrzymaniem otoczenia zarówno ze strony osób indywidualnych, jak i samorządów, przedsiębiorstw i instytucji, a także, rosnących wymogów dotyczących dbania o środowisko i, co nie mniej ważne, podejmowaniem inwestycji w tym zakresie.
Tego typu działalność gospodarcza nie wymaga uzyskania szczególnych uprawnień, koncesji, licencji.
Tego typu działalność gospodarcza nie wymaga uzyskania szczególnych uprawnień, koncesji, licencji.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
UDB
Poradniki internetowe i usługi online
Kategoria Thema
KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
UDF
E-mail – poradniki