Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783863
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
szczegóły formy
PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
38
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
BIZNES PLAN - produkcja utworów audiowizualnych
Twórca
autor
Fachowa Porada
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Serock
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fachowa Porada
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2011-06-03
data upublicznienia metadanych
2011-06-03
Opis marketingowy
Spis treści
1. DANE WNIOSKODAWCY
1.1 PODSTAWOWE DANE
1.2 PODSTAWOWE INFORMACJE
2. SKRÓCONY OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
2.1 RODZAJ PROPONOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
2.2 SKRÓCONE DANE DOTYCZĄCE PROPONOWANEJ INICJATYWY
3. PROJEKT PRZEDSIĘWZIĘCIA
3.1 PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU
3.2 OFERTA
3.3 RYNEK
3.4 KONKURENCJA
3.5 CENA
3.6 SPRZEDAŻ I PRZYCHÓD
3.7 PROCES PRODUKCJI/DOSTARCZANIA
3.8 ZAGROŻENIA I MOŻLIWOŚCI
4. PLAN INWESTYCYJNY
4.1 UZASADNIENIE INWESTYCJI
4.2 CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
4.3 ZAKRES INWESTYCJI
4.4 ZASOBY LUDZKIE
4.5 LOKALIZACJA I ZAPLECZE TECHNICZNE
5. PLAN EKONOMICZNO-FINANSOWY
5.1 KALKULACJA KOSZTÓW PODJĘCIA DZIAŁALNOŚCI
5.2 ŹRÓDŁA POKRYCIA WYDATKÓW
5.3 PROGNOZA EKONOMICZNA PRZEDSIĘWZIĘCIA
1.1 PODSTAWOWE DANE
1.2 PODSTAWOWE INFORMACJE
2. SKRÓCONY OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
2.1 RODZAJ PROPONOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
2.2 SKRÓCONE DANE DOTYCZĄCE PROPONOWANEJ INICJATYWY
3. PROJEKT PRZEDSIĘWZIĘCIA
3.1 PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU
3.2 OFERTA
3.3 RYNEK
3.4 KONKURENCJA
3.5 CENA
3.6 SPRZEDAŻ I PRZYCHÓD
3.7 PROCES PRODUKCJI/DOSTARCZANIA
3.8 ZAGROŻENIA I MOŻLIWOŚCI
4. PLAN INWESTYCYJNY
4.1 UZASADNIENIE INWESTYCJI
4.2 CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
4.3 ZAKRES INWESTYCJI
4.4 ZASOBY LUDZKIE
4.5 LOKALIZACJA I ZAPLECZE TECHNICZNE
5. PLAN EKONOMICZNO-FINANSOWY
5.1 KALKULACJA KOSZTÓW PODJĘCIA DZIAŁALNOŚCI
5.2 ŹRÓDŁA POKRYCIA WYDATKÓW
5.3 PROGNOZA EKONOMICZNA PRZEDSIĘWZIĘCIA
Tekst promocyjny
Branża reklamowa coraz częściej dostrzega małe i średnie firmy. Kryzys doprowadził do zmiany układu sił w branży reklamowej. Po wielu tłustych latach największe koncerny zaczęły oszczędzać. W odpowiedzi na to agencje reklamowe schyliły się po pieniądze mniejszych firm. Superszybkie kamery cyfrowe, a nawet aparaty fotograficzne, które pozwalają filmować w doskonałej jakości, całkowicie wyparły z rynku klasyczne kamery na taśmę filmową, co znacznie obniża koszty produkcji.
W rozwoju rynku filmów reklamowych pomaga też coraz większy dostęp do szerokopasmowego internetu i wzrost ilości stacji tematycznych, oraz filmów dla biznesu i kampanii reklamowych w internecie (stały - dynamiczny wzrost udziału w rynku reklamowym), w których emisja jest dużo tańsza niż w stacjach terestrialnych. To spowodowało większy popyt na filmy reklamowe z niższymi budżetami, bo dla mniejszych reklamodawców zniknęła bariera kosztów mediowych. W rezultacie mniej zamożni marketerzy szukają możliwości tańszego wyprodukowania spotu, dając szansę młodym i zdolnym twórcom.
Tego typu działalność nie jest działalnością regulowaną, a więc nie są potrzebne żadne zezwolenia ani koncesje. Należy jednak przestrzegać wymagań prawnych w zakresie praw autorskich,, ograniczeń tematycznych oraz prawa konkurencji.
W rozwoju rynku filmów reklamowych pomaga też coraz większy dostęp do szerokopasmowego internetu i wzrost ilości stacji tematycznych, oraz filmów dla biznesu i kampanii reklamowych w internecie (stały - dynamiczny wzrost udziału w rynku reklamowym), w których emisja jest dużo tańsza niż w stacjach terestrialnych. To spowodowało większy popyt na filmy reklamowe z niższymi budżetami, bo dla mniejszych reklamodawców zniknęła bariera kosztów mediowych. W rezultacie mniej zamożni marketerzy szukają możliwości tańszego wyprodukowania spotu, dając szansę młodym i zdolnym twórcom.
Tego typu działalność nie jest działalnością regulowaną, a więc nie są potrzebne żadne zezwolenia ani koncesje. Należy jednak przestrzegać wymagań prawnych w zakresie praw autorskich,, ograniczeń tematycznych oraz prawa konkurencji.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
UDB
Poradniki internetowe i usługi online
Kategoria Thema
UDF
E-mail – poradniki