Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783863

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

38
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
BIZNES PLAN - produkcja utworów audiowizualnych
Twórca

autor

Fachowa Porada
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Serock
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Fachowa Porada

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2011-06-03

data upublicznienia metadanych

2011-06-03

Opis marketingowy

Okładka

Spis treści

1. DANE WNIOSKODAWCY
1.1 PODSTAWOWE DANE
1.2 PODSTAWOWE INFORMACJE

2. SKRÓCONY OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
2.1 RODZAJ PROPONOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
2.2 SKRÓCONE DANE DOTYCZĄCE PROPONOWANEJ INICJATYWY

3. PROJEKT PRZEDSIĘWZIĘCIA
3.1 PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU
3.2 OFERTA
3.3 RYNEK
3.4 KONKURENCJA
3.5 CENA
3.6 SPRZEDAŻ I PRZYCHÓD
3.7 PROCES PRODUKCJI/DOSTARCZANIA
3.8 ZAGROŻENIA I MOŻLIWOŚCI

4. PLAN INWESTYCYJNY
4.1 UZASADNIENIE INWESTYCJI
4.2 CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
4.3 ZAKRES INWESTYCJI
4.4 ZASOBY LUDZKIE
4.5 LOKALIZACJA I ZAPLECZE TECHNICZNE

5. PLAN EKONOMICZNO-FINANSOWY
5.1 KALKULACJA KOSZTÓW PODJĘCIA DZIAŁALNOŚCI
5.2 ŹRÓDŁA POKRYCIA WYDATKÓW
5.3 PROGNOZA EKONOMICZNA PRZEDSIĘWZIĘCIA

Tekst promocyjny

Branża reklamowa coraz częściej dostrzega małe i średnie firmy. Kryzys doprowadził do zmiany układu sił w branży reklamowej. Po wielu tłustych latach największe koncerny zaczęły oszczędzać. W odpowiedzi na to agencje reklamowe schyliły się po pieniądze mniejszych firm. Superszybkie kamery cyfrowe, a nawet aparaty fotograficzne, które pozwalają filmować w doskonałej jakości, całkowicie wyparły z rynku klasyczne kamery na taśmę filmową, co znacznie obniża koszty produkcji.
W rozwoju rynku filmów reklamowych pomaga też coraz większy dostęp do szerokopasmowego internetu i wzrost ilości stacji tematycznych, oraz filmów dla biznesu i kampanii reklamowych w internecie (stały - dynamiczny wzrost udziału w rynku reklamowym), w których emisja jest dużo tańsza niż w stacjach terestrialnych. To spowodowało większy popyt na filmy reklamowe z niższymi budżetami, bo dla mniejszych reklamodawców zniknęła bariera kosztów mediowych. W rezultacie mniej zamożni marketerzy szukają możliwości tańszego wyprodukowania spotu, dając szansę młodym i zdolnym twórcom.
Tego typu działalność nie jest działalnością regulowaną, a więc nie są potrzebne żadne zezwolenia ani koncesje. Należy jednak przestrzegać wymagań prawnych w zakresie praw autorskich,, ograniczeń tematycznych oraz prawa konkurencji.

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Poradniki i przewodniki

Kategoria Thema

KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki

Kategoria Thema

UDB
Poradniki internetowe i usługi online

Kategoria Thema

UDF
E-mail – poradniki