Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783869

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

34
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
BIZNES PLAN - sklep odzieżowy (internetowy)
Twórca

autor

Fachowa Porada
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Serock
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Fachowa Porada

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2011-09-12

data upublicznienia metadanych

2011-09-12

Opis marketingowy

Okładka

Spis treści

I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY

II. INFORMACJE DOTYCZĄCE PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
1. Cel i opis działalności gospodarczej
2. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia
3. W jaki sposób produkt różni się od produktów / usług konkurencji.
4. Czy zamierza Pani/Pan zatrudniać pracowników?
5. Klient planowanego przedsięwzięcia
A) Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
B) Charakterystyka potencjalnych klientów.
C) Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
6. Analiza SWOT
A) Silne i słabe strony planowanego przedsięwzięcia oraz szanse i zagrożenia dla planowanego przedsięwzięcia
B) Jakie czynniki według Pana/Pani wpłyną na szanse przetrwania i rozwoju planowanego przedsięwzięcia w przyszłości.
7. Kalkulacja planowanych wydatków inwestycyjnych związanych z uruchomieniem działalności gospodarczej
8. Kalkulacja miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie

III. POMOC DE MINIMIS

Tekst promocyjny

Sklep internetowy, to forma prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem sieci Internet. Sprzedaż z wykorzystaniem sklepu internetowego nie jest w Polsce działalnością reglamentowaną, jednak w stosunku do niektórych produktów mogą istnieć szczegółowe wymagania i ograniczenia wynikające z przepisów prawa. Do grupy tej należą: leki, wyroby alkoholowe, broń, amunicja i materiały wybuchowe, nasiona (z wyłączeniem dostawców i producentów materiału siewnego rozmnożeniowego roślin warzywnych i ozdobnych oraz materiału szkółkarskiego wytworzonego i sprzedawanego na terenie tego samego powiatu, jeżeli jest przeznaczony na niezarobkowe potrzeby własne odbiorcy), paliwa, substancje uzależniające, środki ochrony roślin, waluty.

Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.

Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD 47.91.Z, odpowiadający sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet.

Sklep internetowy można prowadzić w dowolnej formie, poza spółką partnerską.
Należy zarejestrować działalność gospodarczą w CEIDG (jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną) lub w KRS (jako spółkę jawną, spółkę komandytową, spółkę komandytowo-akcyjną, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną).

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Poradniki i przewodniki

Kategoria Thema

KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki

Kategoria Thema

UDB
Poradniki internetowe i usługi online

Kategoria Thema

UDF
E-mail – poradniki