Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783869
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
szczegóły formy
PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
34
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
BIZNES PLAN - sklep odzieżowy (internetowy)
Twórca
autor
Fachowa Porada
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Serock
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fachowa Porada
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2011-09-12
data upublicznienia metadanych
2011-09-12
Opis marketingowy
Spis treści
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. INFORMACJE DOTYCZĄCE PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
1. Cel i opis działalności gospodarczej
2. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia
3. W jaki sposób produkt różni się od produktów / usług konkurencji.
4. Czy zamierza Pani/Pan zatrudniać pracowników?
5. Klient planowanego przedsięwzięcia
A) Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
B) Charakterystyka potencjalnych klientów.
C) Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
6. Analiza SWOT
A) Silne i słabe strony planowanego przedsięwzięcia oraz szanse i zagrożenia dla planowanego przedsięwzięcia
B) Jakie czynniki według Pana/Pani wpłyną na szanse przetrwania i rozwoju planowanego przedsięwzięcia w przyszłości.
7. Kalkulacja planowanych wydatków inwestycyjnych związanych z uruchomieniem działalności gospodarczej
8. Kalkulacja miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
III. POMOC DE MINIMIS
II. INFORMACJE DOTYCZĄCE PLANOWANEJ DZIAŁALNOŚCI
1. Cel i opis działalności gospodarczej
2. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia
3. W jaki sposób produkt różni się od produktów / usług konkurencji.
4. Czy zamierza Pani/Pan zatrudniać pracowników?
5. Klient planowanego przedsięwzięcia
A) Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
B) Charakterystyka potencjalnych klientów.
C) Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
6. Analiza SWOT
A) Silne i słabe strony planowanego przedsięwzięcia oraz szanse i zagrożenia dla planowanego przedsięwzięcia
B) Jakie czynniki według Pana/Pani wpłyną na szanse przetrwania i rozwoju planowanego przedsięwzięcia w przyszłości.
7. Kalkulacja planowanych wydatków inwestycyjnych związanych z uruchomieniem działalności gospodarczej
8. Kalkulacja miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
III. POMOC DE MINIMIS
Tekst promocyjny
Sklep internetowy, to forma prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem sieci Internet. Sprzedaż z wykorzystaniem sklepu internetowego nie jest w Polsce działalnością reglamentowaną, jednak w stosunku do niektórych produktów mogą istnieć szczegółowe wymagania i ograniczenia wynikające z przepisów prawa. Do grupy tej należą: leki, wyroby alkoholowe, broń, amunicja i materiały wybuchowe, nasiona (z wyłączeniem dostawców i producentów materiału siewnego rozmnożeniowego roślin warzywnych i ozdobnych oraz materiału szkółkarskiego wytworzonego i sprzedawanego na terenie tego samego powiatu, jeżeli jest przeznaczony na niezarobkowe potrzeby własne odbiorcy), paliwa, substancje uzależniające, środki ochrony roślin, waluty.
Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD 47.91.Z, odpowiadający sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet.
Sklep internetowy można prowadzić w dowolnej formie, poza spółką partnerską.
Należy zarejestrować działalność gospodarczą w CEIDG (jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną) lub w KRS (jako spółkę jawną, spółkę komandytową, spółkę komandytowo-akcyjną, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną).
Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD 47.91.Z, odpowiadający sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet.
Sklep internetowy można prowadzić w dowolnej formie, poza spółką partnerską.
Należy zarejestrować działalność gospodarczą w CEIDG (jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną) lub w KRS (jako spółkę jawną, spółkę komandytową, spółkę komandytowo-akcyjną, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną).
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
UDB
Poradniki internetowe i usługi online
Kategoria Thema
UDF
E-mail – poradniki