Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1455969

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=1273

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron całej zawartości

238
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
Wychowanie religijne w systemie pedagogicznym Marii Montessorii w Polsce i we Włoszech
Twórca

autor

Walkowiak, Natalia
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wydawnictwo Naukowe

pełna nazwa wydawcy

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

adres siedziby

ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2021-11-23

data upublicznienia metadanych

2021-11-23

Opis marketingowy

Spis treści

SPIS TREŚCI:

Abstrakt
Wykaz skrótów

WSTĘP

I. NAUCZANIE RELIGII W DOKUMENTACH KATECHETYCZNYCH KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
˙ ˙ 1. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła powszechnego
˙ ˙ 2. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła w Polsce
˙ ˙ 3. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła we Włoszech

II. KONCEPCJA WYCHOWANIA RELIGIJNEGO DZIECKA WEDŁUG MARII MONTESSORI I SOFII CAVALLETTI
˙ ˙ 1. Historia rozwoju wychowania religijnego Marii Montessori i Sofii Cavalletti we Włoszech i w Polsce
˙ ˙ 2. Rozwój duchowo-religijny dziecka w ujęciu Marii Montessori i Sofii Cavalletti
˙ ˙ 3. Otoczenie i jego aspekty według Marii Montessori i Sofii Cavalletti

III. METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH
˙ ˙ 1. Opis metody i techniki badawczej
˙ ˙ 2. Czas, miejsce i sposób przeprowadzenia badań
˙ ˙ 3. Charakterystyka respondentów ankiety

IV. SPOSOBY PROWADZENIA NAUCZANIA RELIGII KATOLICKIEJ W MONTESSORIAŃSKICH PLACÓWKACH W POLSCE I WE WŁOSZECH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza
˙ ˙ 2. Elementy Katechezy Dobrego Pasterza w klasycznej lekcji religii
˙ ˙ 3. Elementy wychowania religijnego w ramach edukacji kosmicznej

V. WNIOSKI I POSTULATY DZIAŁAŃ KATECHETYCZNYCH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza w porównaniu z klasyczną lekcją religii
˙ ˙ 2. Zalety i wady Katechezy Dobrego Pasterza
˙ ˙ 3. Perspektywy rozwoju Katechezy Dobrego Pasterza w Polsce i we Włoszech

ZAKOŃCZENIE
Bibliografia

I. Źródła
II. Literatura przedmiotu
III. Literatura pomocnicza

Aneks I
Kwestionariusz ankiety
Aneks II
Wywiad z ks. Danielem Saottinim, dyrektorem Krajowego Biura ds. Nauczania Religii Katolickiej przy Konferencji Episkopatu Włoch

Spis tabel
Spis wykresów

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe

Kategoria Thema

QRVG
Teologia

Temat

nauczanie religii

Temat

pedagogika Montesosori

Temat

katecheza

Temat

szkoła

Opis powiązań

Alternatywna forma produktu
książka

Książka w twardej oprawie

ISBN 9788374388955
Dodatkowy identyfikator

DOI

http://dx.doi.org/10.15633/9788374388962