Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1455969
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=1273
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
238
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
Wychowanie religijne w systemie pedagogicznym Marii Montessorii w Polsce i we Włoszech
Twórca
autor
Walkowiak, Natalia
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Kraków
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wydawnictwo Naukowe
pełna nazwa wydawcy
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
adres siedziby
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków
31-002 Kraków
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2021-11-23
data upublicznienia metadanych
2021-11-23
Opis marketingowy
Spis treści
SPIS TREŚCI:
Abstrakt
Wykaz skrótów
WSTĘP
I. NAUCZANIE RELIGII W DOKUMENTACH KATECHETYCZNYCH KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
˙ ˙ 1. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła powszechnego
˙ ˙ 2. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła w Polsce
˙ ˙ 3. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła we Włoszech
II. KONCEPCJA WYCHOWANIA RELIGIJNEGO DZIECKA WEDŁUG MARII MONTESSORI I SOFII CAVALLETTI
˙ ˙ 1. Historia rozwoju wychowania religijnego Marii Montessori i Sofii Cavalletti we Włoszech i w Polsce
˙ ˙ 2. Rozwój duchowo-religijny dziecka w ujęciu Marii Montessori i Sofii Cavalletti
˙ ˙ 3. Otoczenie i jego aspekty według Marii Montessori i Sofii Cavalletti
III. METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH
˙ ˙ 1. Opis metody i techniki badawczej
˙ ˙ 2. Czas, miejsce i sposób przeprowadzenia badań
˙ ˙ 3. Charakterystyka respondentów ankiety
IV. SPOSOBY PROWADZENIA NAUCZANIA RELIGII KATOLICKIEJ W MONTESSORIAŃSKICH PLACÓWKACH W POLSCE I WE WŁOSZECH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza
˙ ˙ 2. Elementy Katechezy Dobrego Pasterza w klasycznej lekcji religii
˙ ˙ 3. Elementy wychowania religijnego w ramach edukacji kosmicznej
V. WNIOSKI I POSTULATY DZIAŁAŃ KATECHETYCZNYCH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza w porównaniu z klasyczną lekcją religii
˙ ˙ 2. Zalety i wady Katechezy Dobrego Pasterza
˙ ˙ 3. Perspektywy rozwoju Katechezy Dobrego Pasterza w Polsce i we Włoszech
ZAKOŃCZENIE
Bibliografia
I. Źródła
II. Literatura przedmiotu
III. Literatura pomocnicza
Aneks I
Kwestionariusz ankiety
Aneks II
Wywiad z ks. Danielem Saottinim, dyrektorem Krajowego Biura ds. Nauczania Religii Katolickiej przy Konferencji Episkopatu Włoch
Spis tabel
Spis wykresów
Abstrakt
Wykaz skrótów
WSTĘP
I. NAUCZANIE RELIGII W DOKUMENTACH KATECHETYCZNYCH KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
˙ ˙ 1. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła powszechnego
˙ ˙ 2. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła w Polsce
˙ ˙ 3. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła we Włoszech
II. KONCEPCJA WYCHOWANIA RELIGIJNEGO DZIECKA WEDŁUG MARII MONTESSORI I SOFII CAVALLETTI
˙ ˙ 1. Historia rozwoju wychowania religijnego Marii Montessori i Sofii Cavalletti we Włoszech i w Polsce
˙ ˙ 2. Rozwój duchowo-religijny dziecka w ujęciu Marii Montessori i Sofii Cavalletti
˙ ˙ 3. Otoczenie i jego aspekty według Marii Montessori i Sofii Cavalletti
III. METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH
˙ ˙ 1. Opis metody i techniki badawczej
˙ ˙ 2. Czas, miejsce i sposób przeprowadzenia badań
˙ ˙ 3. Charakterystyka respondentów ankiety
IV. SPOSOBY PROWADZENIA NAUCZANIA RELIGII KATOLICKIEJ W MONTESSORIAŃSKICH PLACÓWKACH W POLSCE I WE WŁOSZECH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza
˙ ˙ 2. Elementy Katechezy Dobrego Pasterza w klasycznej lekcji religii
˙ ˙ 3. Elementy wychowania religijnego w ramach edukacji kosmicznej
V. WNIOSKI I POSTULATY DZIAŁAŃ KATECHETYCZNYCH
˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza w porównaniu z klasyczną lekcją religii
˙ ˙ 2. Zalety i wady Katechezy Dobrego Pasterza
˙ ˙ 3. Perspektywy rozwoju Katechezy Dobrego Pasterza w Polsce i we Włoszech
ZAKOŃCZENIE
Bibliografia
I. Źródła
II. Literatura przedmiotu
III. Literatura pomocnicza
Aneks I
Kwestionariusz ankiety
Aneks II
Wywiad z ks. Danielem Saottinim, dyrektorem Krajowego Biura ds. Nauczania Religii Katolickiej przy Konferencji Episkopatu Włoch
Spis tabel
Spis wykresów
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje naukowe
Kategoria Thema
QRVG
Teologia
Temat
nauczanie religii
Temat
pedagogika Montesosori
Temat
katecheza
Temat
szkoła
Opis powiązań
Alternatywna forma produktu
książka
Książka w twardej oprawie
ISBN 9788374388955
Dodatkowy identyfikator
DOI
http://dx.doi.org/10.15633/9788374388962