Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1512194
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2866
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szczegóły formy
zawartość podstawowa
zawartość dodatkowa
wielkość pliku
Opis bibliograficzny
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
autor
redaktor naukowy
redaktor naukowy
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Od redakcji
Rozdział 1. Wymagania kompetencyjne i pozyskiwanie pracowników w sektorze publicznym 1.1. Identyfikacja kluczowych cech pracownika (Profesjonalisty) w opinii studentów zarządzania oraz rekruterów (Michał Tomczak)
1.2. Wymagania kompetencyjne wobec pracowników zatrudnionych w sektorze public w kontekście wykonywania pracy emocjonalnej (Agnieszka Springer)
1.3. Wykorzystanie grywalizacji w społecznościowej rekrutacji internetowej (Jacek Woźniak)
1.4. Mocne i słabe strony rekrtuacji mobilnej (Filip Maszewski)
Rozdział 2. Narzędzia diagnozy i rozwoju kompetencji 2.1. Kształtowanie programów dla talentów w urzędach administracji publicznej (Jacek Kopeć)
2.2. Program doskonalenia kompetencji pracowników administracji samorządowej na przykładzie Urzędu Miasta Krakowa (Tomasz Sapeta, Urban Pauli)
2.3. Analiza praktyk z zakresu ZZL w dwóch urzędach marszałkowskich – studium przypadku (Anna Rogozińska-Pawełczyk)
2.4. E-learning w instytucjach publicznych. Część I. Wykorzystanie i jego dynamika. Badanie urzędów miast i gmin województwa śląskiego (Michał Bartoszewicz, Daniel Gajda)
2.5. E-learning w instytucjach publicznych. Część II. Porównanie doświadczeń z wykorzystania e-learningu w szkoleniu kadr sektora publicznego i prywatnego (Michał Bartoszewicz, Daniel Gajda)
2.6. Etap realizacji szkolenia w organizacji w świetle wyników badań ankietowych (Marek Kunasz)
Rozdział 3. Sektor publiczny a młodzi ludzie na rynku pracy 3.1. Oczekiwania pracowników pokolenia Y w administracji publicznej (M. Wanda Kopertyńska, Krystyna Kmiotek)
3.2. Pokolenie Y w organizacjach pozarządowych w Polsce: misja i partnerstwo w realizacji zadań jako kryteria dopasowania (Beata Jamka)
3.3. Czynniki zaangażowania osób z pokolenia Y w działalność organizacji non profit (Beata Skowron-Mielnik, Marlena Pietrzyk)
3.4. Działania edukacyjne kampanii społecznych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (Renata Rasińska)
3.5. Wartość i miejsce programu adaptacji skierowanego do studentów pierwszego roku w procesie zarządzania kapitałem ludzkim stosowanym przez publiczną uczelnię wyższą (Anna Krasnova)
Tekst promocyjny
Nota biograficzna
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Status wydawniczy
Dostępność w handlu
brak ceny
Opis powiązań
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia