Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1512194

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2866

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia

szczegóły formy

Amazon Kindle
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)

zawartość dodatkowa

Hipertekst (linki do zawartości wewnętrznej)
Hipertekst (linki do zawartości zewnętrznej)
Tabele, wykresy, diagramy, grafy
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

wielkość pliku

6.2
Megabajty
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
Kompetencje personelu w sektorze publicznym i non profit
Twórca

autor

Gajda Robert

autor

Kmiotek Krystyna

autor

Kopertyńska Maria Wanda

autor

Krasnova Anna

autor

Bartoszewicz Michał

autor

Sapeta Tomasz

autor

Skowron-Mielnik Beata

autor

Jamka Beata

autor

Kunasz Marek

autor

Pietrzyk Marlena

autor

Rasińska Renata

autor

Woźniak Jacek

autor

Kopeć Jacek

autor

Maszewski Filip

autor

Pauli Urban

autor

Rogozińska-Pawełczyk Anna

autor

Springer Agnieszka

autor

Tomczak Michał

redaktor naukowy

Andrzejczak Aldona

redaktor naukowy

Furmańczyk Joanna
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

edu-Libri s.c.

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2016-07-13

data upublicznienia metadanych

2016-07-13

Opis marketingowy

Spis treści

Spis treści
Od redakcji
Rozdział 1. Wymagania kompetencyjne i pozyskiwanie pracowników w sektorze publicznym 1.1. Identyfikacja kluczowych cech pracownika (Profesjonalisty) w opinii studentów zarządzania oraz rekruterów (Michał Tomczak)
1.2. Wymagania kompetencyjne wobec pracowników zatrudnionych w sektorze public w kontekście wykonywania pracy emocjonalnej (Agnieszka Springer)
1.3. Wykorzystanie grywalizacji w społecznościowej rekrutacji internetowej (Jacek Woźniak)
1.4. Mocne i słabe strony rekrtuacji mobilnej (Filip Maszewski)

Rozdział 2. Narzędzia diagnozy i rozwoju kompetencji 2.1. Kształtowanie programów dla talentów w urzędach administracji publicznej (Jacek Kopeć)
2.2. Program doskonalenia kompetencji pracowników administracji samorządowej na przykładzie Urzędu Miasta Krakowa (Tomasz Sapeta, Urban Pauli)
2.3. Analiza praktyk z zakresu ZZL w dwóch urzędach marszałkowskich – studium przypadku (Anna Rogozińska-Pawełczyk)
2.4. E-learning w instytucjach publicznych. Część I. Wykorzystanie i jego dynamika. Badanie urzędów miast i gmin województwa śląskiego (Michał Bartoszewicz, Daniel Gajda)
2.5. E-learning w instytucjach publicznych. Część II. Porównanie doświadczeń z wykorzystania e-learningu w szkoleniu kadr sektora publicznego i prywatnego (Michał Bartoszewicz, Daniel Gajda)
2.6. Etap realizacji szkolenia w organizacji w świetle wyników badań ankietowych (Marek Kunasz)

Rozdział 3. Sektor publiczny a młodzi ludzie na rynku pracy 3.1. Oczekiwania pracowników pokolenia Y w administracji publicznej (M. Wanda Kopertyńska, Krystyna Kmiotek)
3.2. Pokolenie Y w organizacjach pozarządowych w Polsce: misja i partnerstwo w realizacji zadań jako kryteria dopasowania (Beata Jamka)
3.3. Czynniki zaangażowania osób z pokolenia Y w działalność organizacji non profit (Beata Skowron-Mielnik, Marlena Pietrzyk)
3.4. Działania edukacyjne kampanii społecznych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (Renata Rasińska)
3.5. Wartość i miejsce programu adaptacji skierowanego do studentów pierwszego roku w procesie zarządzania kapitałem ludzkim stosowanym przez publiczną uczelnię wyższą (Anna Krasnova)

Tekst promocyjny

Prezentowana monografia obejmuje trzy części poświęcone znaczeniu odpowiedniego dopasowania kompetencji pracowników w różnych jednostkach administracji publicznej oraz w sektorze non profit. Część pierwsza zawiera opracowania dotyczące wymogów kompetencyjnych i rekrutacji pracowników do tych placówek. Część druga ma charakter bardziej techniczny i przedstawia konkretne metody i praktyki stosowane w urzędach do rozwoju kompetencji pracowników. W części trzeciej znajdują się opracowania poświęcone ludziom młodym w kontekście ich pracy i oczekiwań związanych z pracą w sektorze publicznym i non profit.

Nota biograficzna

Autorzy to uczestnicy VIII Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr ZZL, który poświęcony był problematyce kierowania ludźmi w sektorze publicznym i non profit.
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Dostępna u dystrybutora Tak

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna
Cena

brak ceny

produkt bezpłatny

Opis powiązań

Alternatywna forma produktu
publikacja elektroniczna on-line

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia

ISBN 9788363804923
publikacja elektroniczna on-line

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia

ISBN 9788363804930