Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=3249219
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2708
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
zawartość dodatkowa
Tabele, wykresy, diagramy, grafy
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
236
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
Innowacje społeczne w zarządzaniu przedsiębiorstwami komercyjnymi
Twórca
autor
Aleskander Pabian
Wydanie
typ wydania
Wydanie pełne
numer wydania
1
miejsce wydania
Częstochowa
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
pełna nazwa wydawcy
WYDAWNICTWO POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ
adres siedziby
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
42-201 Częstochowa
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2021-04-14
data upublicznienia metadanych
2021-04-14
Opis marketingowy
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych
przedsiębiorstwach komercyjnych
1.1. Eksplikacja pojęcia „innowacja”
1.2. Źródła innowacji
1.3. Rodzaje innowacji
1.4. Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje
1.5. Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych
Rozdział 2
Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych
2.1. Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych
2.2. Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego
2.3. Innowacyjne strategie a strategie innowacji
2.4. Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji
2.5. Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami
2.6. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności
Rozdział 3
Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych
3.1. Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny
rodzaj działalności twórczej
3.2. Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju
i corporate social responsibility
3.3. Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia
innowacji społecznych
3.4. Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia
3.5. Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego
w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych
Rozdział 4
Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej
przedsiębiorstw komercyjnych
4.1. Kierunki badań własnych wraz z uzasadnieniem
4.2. Badanie preliminarne
4.3. Cel, problem badawczy i tezy pracy
4.4. Metodologia badań własnych
4.5. Charakterystyka obszaru badań
4.6. Dobór i charakterystyka respondentów oraz badania pilotażowe
Rozdział 5
Wyniki badań empirycznych
5.1. Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw
komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów
5.2. Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek
przedsiębiorstw komercyjnych
5.3. Autorski model zarządzania działalnością społeczną
w przedsiębiorstwach komercyjnych
5.4. Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis fotografii
Rozdział 1
Innowacja jako podstawa działań przedsiębiorczych we współczesnych
przedsiębiorstwach komercyjnych
1.1. Eksplikacja pojęcia „innowacja”
1.2. Źródła innowacji
1.3. Rodzaje innowacji
1.4. Cele aktywności przedsiębiorstw komercyjnych tworzących innowacje
1.5. Proces generowania innowacji w przedsiębiorstwach komercyjnych
Rozdział 2
Innowacje w strategicznej orientacji przedsiębiorstw komercyjnych
2.1. Zarządzanie innowacjami z perspektywy funkcji kierowniczych
2.2. Interesariusze przedsiębiorstwa innowacyjnego
2.3. Innowacyjne strategie a strategie innowacji
2.4. Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji
2.5. Marketingowe aspekty zarządzania innowacjami
2.6. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania innowacyjności
Rozdział 3
Otoczenie społeczne a innowacyjność przedsiębiorstw komercyjnych
3.1. Innowacje społeczne przedsiębiorstw komercyjnych jako szczególny
rodzaj działalności twórczej
3.2. Innowacje społeczne w koncepcjach zrównoważonego rozwoju
i corporate social responsibility
3.3. Zagrożenia społeczne i ekologiczne jako przesłanka tworzenia
innowacji społecznych
3.4. Znaczenie innowacji społecznych dla przedsiębiorstw komercyjnych i otoczenia
3.5. Doświadczenia przedsiębiorstw komercyjnych województwa śląskiego
w tworzeniu i wdrażaniu innowacji społecznych
Rozdział 4
Plan badań własnych dotyczących innowacyjności społecznej
przedsiębiorstw komercyjnych
4.1. Kierunki badań własnych wraz z uzasadnieniem
4.2. Badanie preliminarne
4.3. Cel, problem badawczy i tezy pracy
4.4. Metodologia badań własnych
4.5. Charakterystyka obszaru badań
4.6. Dobór i charakterystyka respondentów oraz badania pilotażowe
Rozdział 5
Wyniki badań empirycznych
5.1. Problemy społeczne województwa śląskiego i udział przedsiębiorstw
komercyjnych w ich rozwiązywaniu w opinii respondentów
5.2. Wpływ innowacji społecznych na efekty działalności i wizerunek
przedsiębiorstw komercyjnych
5.3. Autorski model zarządzania działalnością społeczną
w przedsiębiorstwach komercyjnych
5.4. Weryfikacja hipotez, wnioski końcowe oraz kierunki dalszych badań
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis fotografii
Dystrybutor/Dystrybutorzy
Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
NIP 573-011-14-01
telefon 324 325 04 80
email wydawnictwo@pcz.pl
email sprzedaz@adm.pcz.czest.pl
Dostępna u dystrybutora
Tak
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje naukowe
Kategoria Thema
K
Ekonomia, finanse, biznes i zarządzanie
Status/dostępność
Status wydawniczy
Zapowiedź wydawnicza
Dostępność w handlu
Publikacja dostępna
Cena
brak ceny
cena jeszcze nieokreślona