Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10146405
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=33345
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
audiobook
Forma produktu
Audiobook - forma nieokreślona
Opis bibliograficzny
Tytuł
Learning Analytics: a Metacognitive Tool to Engage Students. Research study
Twórca
autor
Volungevičienė, Airina
autor
Teresevičienė, Margarita
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Warszawa
Język
język publikacji
angielski
Wydawca
imprint
DE GRUYTER POLAND
pełna nazwa wydawcy
DE GRUYTER POLAND SP. Z O. O.
adres siedziby
B.Zuga 32a
01-811 Warszawa
01-811 Warszawa
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2021-12-02
data upublicznienia metadanych
2021-12-02