Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10443759
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szczegóły formy
szczegóły formy
Opis bibliograficzny
autor
typ wydania
numer wydania
opis typu wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Wprowadzenie Część I Specjalne potrzeby edukacyjne w nauce języka obcego
1. Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z deficytami języka, mowy i komunikacji 1.1. Uściślenia terminologiczne 1.2. Specjalne potrzeby językowe 1.3. Trudności w przyswajaniu języka 1.3.1. Funkcjonowanie poznawcze 1.3.2. Funkcjonowanie komunikacyjne 2. Cele nauki języka obcego 2.1. Cele edukacyjne 2.2. Cele terapeutyczne Część II Zasada indywidualizacji
3. Indywidualizacja w nauczaniu włączającym 3.1. Inkluzja w szkole: założenia ogólne 3.2. Uniwersalne projektowanie i spersonalizowana edukacja 3.3. Doświadczenia nauczycieli 4. Zasada indywidualizacji w nauce języka obcego 4.1. Rozpoznanie potencjału językowego 4.1.1. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna 4.1.2. Diagnoza na potrzeby nauczania języka obcego 4.2. Rozwijanie kompetencji ucznia 4.2.1. Świadomość (meta)językowa 4.2.2. Język i działanie a sprawności poznawcze Część III Indywidualizacja w badaniach i praktyce
5. Indywidualizacja w badaniach glottodydaktycznych 5.1. Interdyscyplinarny dialog 5.2. Główne wątki badawcze 5.2.1. Dwujęzyczność dzieci z deficytami języka, mowy i komunikacji 5.2.2. Rehabilitacyjne aspekty nauki języka obcego 5.2.3. Organizacja nauczania 6. W szkole: niezwykłe dzieci, nieobce języki 6.1. Ja, ty, my: razem nie tylko w klasie 6.2. (Nie)zwykły podręcznik, (nie)zwykłe działania 6.3. What color is your life? – materiał ilustracyjny Nota bibliograficzna Literatura cytowana
Dodatkowy opis
opis pełny
Książka kompetentnie i przekrojowo ujmuje niezwykle ważną problematykę dotyczącą najistotniejszych aspektów uczenia się i nauczania języków obcych, a szczególnie potrzeb dzieci z deficytami języka, mowy i komunikacji. […] Autorka prezentuje nowoczesne, oparte na najnowszych badaniach, a zarazem praktycznie przydatne rozwiązania, łączące naukę języka pierwszego z nauką języka obcego i nadające się do natychmiastowego zastosowania w szkolnej nauce języka obcego, jaka odbywa się w toku inkluzyjnego podejścia do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szczególnie warta podkreślenia jest umiejętność dobierania przykładów w sposób eliminujący wszelkie wątpliwości co do rodzaju braków i ułatwiająca diagnozowanie funkcjonowania komunikacyjnego ucznia.[…] Książce towarzyszy materiał filmowy ilustrujący praktyczne aspekty szkolnej nauki języka dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Impuls
Status wydawniczy
cena brutto
stawka VAT