Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10443759

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

EPUB

szczegóły formy

Mobi
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Zabezpieczenia
Cyfrowy znak wodny

Opis bibliograficzny

Tytuł
Niezwykłe dzieci, nieobce język
Podtytuł
O indywidualizacji w kształceniu językowym
Twórca

autor

Katarzyna Karpińska-Szaj
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

1.2022

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Oficyna Wydawnicza Impuls

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2022-05-25

data upublicznienia metadanych

2022-05-25

Opis marketingowy

Spis treści

Wprowadzenie Część I Specjalne potrzeby edukacyjne w nauce języka obcego


1. Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z deficytami języka, mowy i komunikacji 1.1. Uściślenia terminologiczne 1.2. Specjalne potrzeby językowe 1.3. Trudności w przyswajaniu języka 1.3.1. Funkcjonowanie poznawcze 1.3.2. Funkcjonowanie komunikacyjne 2. Cele nauki języka obcego 2.1. Cele edukacyjne 2.2. Cele terapeutyczne Część II Zasada indywidualizacji


3. Indywidualizacja w nauczaniu włączającym 3.1. Inkluzja w szkole: założenia ogólne 3.2. Uniwersalne projektowanie i spersonalizowana edukacja 3.3. Doświadczenia nauczycieli 4. Zasada indywidualizacji w nauce języka obcego 4.1. Rozpoznanie potencjału językowego 4.1.1. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna 4.1.2. Diagnoza na potrzeby nauczania języka obcego 4.2. Rozwijanie kompetencji ucznia 4.2.1. Świadomość (meta)językowa 4.2.2. Język i działanie a sprawności poznawcze Część III Indywidualizacja w badaniach i praktyce


5. Indywidualizacja w badaniach glottodydaktycznych 5.1. Interdyscyplinarny dialog 5.2. Główne wątki badawcze 5.2.1. Dwujęzyczność dzieci z deficytami języka, mowy i komunikacji 5.2.2. Rehabilitacyjne aspekty nauki języka obcego 5.2.3. Organizacja nauczania 6. W szkole: niezwykłe dzieci, nieobce języki 6.1. Ja, ty, my: razem nie tylko w klasie 6.2. (Nie)zwykły podręcznik, (nie)zwykłe działania 6.3. What color is your life? – materiał ilustracyjny Nota bibliograficzna Literatura cytowana

Dodatkowy opis

opis pełny

Książka kompetentnie i przekrojowo ujmuje niezwykle ważną problematykę dotyczącą najistotniejszych aspektów uczenia się i nauczania języków obcych, a szczególnie potrzeb dzieci z deficytami języka, mowy i komunikacji. […] Autorka prezentuje nowoczesne, oparte na najnowszych badaniach, a zarazem praktycznie przydatne rozwiązania, łączące naukę języka pierwszego z nauką języka obcego i nadające się do natychmiastowego zastosowania w szkolnej nauce języka obcego, jaka odbywa się w toku inkluzyjnego podejścia do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szczególnie warta podkreślenia jest umiejętność dobierania przykładów w sposób eliminujący wszelkie wątpliwości co do rodzaju braków i ułatwiająca diagnozowanie funkcjonowania komunikacyjnego ucznia.[…] Książce towarzyszy materiał filmowy ilustrujący praktyczne aspekty szkolnej nauki języka dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Impuls

NIP PL6791012088
Dostępna u dystrybutora Tak
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

35.0 PLN

stawka VAT

5 %