Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10443934
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szerokość
wysokość
Opis bibliograficzny
autor
typ wydania
numer wydania
opis typu wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Słowo wstępne Rozdział 1 Ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. Ku wspieraniu rozwoju ucznia
1.1. Ocenianie ucznia w świetle prawa oświatowego 1.2. Ocenianie opisowe w edukacji wczesnoszkolnej 1.3. Ocenianie opisowe zachowania w procesie wychowania 1.4. Nauczyciel w procesie oceniania zachowania ucznia Rozdział 2 Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania w pracy z uczniami
2.1. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie zapoznawania ucznia z zasadami współżycia społecznego, normami etycznymi i obowiązkami określonymi w statucie szkoły 2.2. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie rozpoznawania stopnia respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego, norm etycznych i obowiązków określonych w statucie szkoły 2.3. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie wartościowania respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego, norm etycznych i obowiązków określonych w statucie szkoły 2.4. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie informowania ucznia o jego zachowaniu i postępach w tym obszarze 2.5. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie udzielania uczniowi pomocy w samodzielnym planowaniu swojego rozwoju 2.6. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie motywowania ucznia do postępów w zachowaniu Rozdział 3 Nauczycielskie praktyki dostarczania rodzicom informacji o ocenie zachowania ucznia
3.1. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie dostarczania rodzicom informacji o postępach i trudnościach w zachowaniu ucznia 3.2. Ocena zachowania na świadectwie szkolnym jako informacja dla rodziców i ucznia Rozdział 4 Nauczycielskie praktyki doskonalenia organizacji i metod własnej pracy wychowawczej
4.1. Autorefleksja, wymiana doświadczeń, współpraca ze specjalistami oraz zmiana w działaniu jako doskonalenie organizacji i metod własnej pracy wychowawczej 4.2. Nauczycielskie opinie o ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej Wnioski z badań i rekomendacje Podsumowanie Bibliografia Spis tabel
Dodatkowy opis
opis pełny
Oddana do rąk czytelnika książka jest próbą ukazania, jak trudną sztuką dla nauczycielek i nauczycieli jest ocenianie zachowania uczniów, a także zaprezentowania wielu poszukiwań, które w tym obszarze są czynione od lat. Ocenianie uczniów, a szczególnie ocenianie zachowania, to kwestia, która wywołuje dyskusje w środowisku zarówno naukowym, czego wyrazem są prace między innymi: Krystyny Rau i Ireny Chodoń, Anny Brzezińskiej i Elżbiety Misiorny, Bogusława Śliwerskiego, Bogusławy Doroty Gołębniak, Jadwigi Hanisz i Elżbiety Grzegorzewskiej, Grażyny Szyling czy Bożeny Kubiczek, jak i obywatelskim. [...]
Impuls
Status wydawniczy
cena brutto
stawka VAT