Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10443934

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka - forma nieokreślona
Wymiary/waga

szerokość

160 mm

wysokość

235 mm

Opis bibliograficzny

Tytuł
Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
Twórca

autor

Julia Magdalena Karapuda
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

1.2023

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Oficyna Wydawnicza Impuls

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2023-09-22

data upublicznienia metadanych

2023-09-22

Opis marketingowy

Spis treści

Słowo wstępne Rozdział 1 Ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. Ku wspieraniu rozwoju ucznia


1.1. Ocenianie ucznia w świetle prawa oświatowego 1.2. Ocenianie opisowe w edukacji wczesnoszkolnej 1.3. Ocenianie opisowe zachowania w procesie wychowania 1.4. Nauczyciel w procesie oceniania zachowania ucznia Rozdział 2 Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania w pracy z uczniami


2.1. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie zapoznawania ucznia z zasadami współżycia społecznego, normami etycznymi i obowiązkami określonymi w statucie szkoły 2.2. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie rozpoznawania stopnia respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego, norm etycznych i obowiązków określonych w statucie szkoły 2.3. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie wartościowania respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego, norm etycznych i obowiązków określonych w statucie szkoły 2.4. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie informowania ucznia o jego zachowaniu i postępach w tym obszarze 2.5. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie udzielania uczniowi pomocy w samodzielnym planowaniu swojego rozwoju 2.6. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie motywowania ucznia do postępów w zachowaniu Rozdział 3 Nauczycielskie praktyki dostarczania rodzicom informacji o ocenie zachowania ucznia


3.1. Praktyki stosowane przez nauczycielki w zakresie dostarczania rodzicom informacji o postępach i trudnościach w zachowaniu ucznia 3.2. Ocena zachowania na świadectwie szkolnym jako informacja dla rodziców i ucznia Rozdział 4 Nauczycielskie praktyki doskonalenia organizacji i metod własnej pracy wychowawczej


4.1. Autorefleksja, wymiana doświadczeń, współpraca ze specjalistami oraz zmiana w działaniu jako doskonalenie organizacji i metod włas­nej pracy wychowawczej 4.2. Nauczycielskie opinie o ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej Wnioski z badań i rekomendacje Podsumowanie Bibliografia Spis tabel

Dodatkowy opis

opis pełny

Oddana do rąk czytelnika książka jest próbą ukazania, jak trudną sztuką dla nauczycielek i nauczycieli jest ocenianie zachowania uczniów, a także zaprezentowania wielu poszukiwań, które w tym obszarze są czynione od lat. Ocenianie uczniów, a szczególnie ocenianie zachowania, to kwestia, która wywołuje dyskusje w środowisku zarówno naukowym, czego wyrazem są prace między innymi: Krystyny Rau i Ireny Chodoń, Anny Brzezińskiej i Elżbiety Misiorny, Bogusława Śliwerskiego, Bogusławy Doroty Gołębniak, Jadwigi Hanisz i Elżbiety Grzegorzewskiej, Grażyny Szyling czy Bożeny Kubiczek, jak i obywatelskim. [...]

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Impuls

NIP PL6791012088
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

38.0 PLN

stawka VAT

5 %