Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10444010
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szerokość
wysokość
Opis bibliograficzny
koordynator (sekretarz) redakcji
koordynator (sekretarz) redakcji
koordynator (sekretarz) redakcji
typ wydania
numer wydania
opis typu wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Wstęp I. Wyzwania współczesnej edukacji – pryncypia, stan faktyczny, zagrożenia
Jolanta Szempruch, Joanna Smyła Współczesna młodzież a wyzwania dla edukacji Andrzej Radziewicz-Winnicki Czy można modyfikować współczesną socjologię i pedagogikę ku przeciwstawianiu się komunitarystycznym realiom współczesności? Zarys problematyki a wyzwanie do scalania oddziaływań sprawczych Ireneusz Krzemiński Demokracja, młodzież i szkoła w Polsce po 1989 roku Waldemar Furmanek Transhumanizm zagrożeniem dla edukacji
II. Wybrane paradygmaty edukacji w kontekście przemian społecznych
Mirosław J. Szymański Przyszłość edukacji – kompetencje absolwenta szkoły przyszłości Marian Nowak Współczesna edukacja między adaptacją a socjalizacją
Jie Zhang, Mariana Sokol The implementation of intercultural communication paradigm within the framework of COIL internationalization Ömer Mert Deizci, Anastasiia Yuriv Determination of the concepts of “values” and “values orientation” in modern scientific discourse Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner Ocena aktywności poznawczej metodą QEEG w ujęciu innowacyjnych badań w zakresie neurodydaktyki
III. Rola, uwarunkowania pracy i społeczne znaczenie nauczyciela w dzisiejszej praktyce edukacyjnej
Marzenna Zaorska Nauczyciele specjaliści we wspomaganiu edukacji inkluzyjnej (ze szczególnym uwzględnieniem pedagoga specjalnego edukacji włączającej) w świetle aktualnych propozycji Ministerstwa Edukacji i Nauki Grażyna Bartkowiak, Sebastian Dama, Agnieszka Krugiełka Wiek jako determinanta funkcjonowania nauczycieli akademickich w warunkach epidemii COVID-19 w Polsce (na podstawie samooceny) Nella Nyczkało Filozofia działalności oświatowej w warunkach rosyjskiej wojny przeciwko Ukrainie Zenon Jasiński Kooperacja szkół na pograniczu polsko-czeskim (casus województwa opolskiego) Olga Zamecka-Zalas Współpraca nauczycieli szkół sobotnich z rodzicami i opiekunami w wychowaniu dziecka w polskiej tradycji i kulturze na emigracji
Dodatkowy opis
opis pełny
Książka Edukacja w procesie przemian – realia, perspektywy rozwoju i potencjał innowacyjny jest zaproszeniem do refleksji nad przyszłością edukacji, do dyskusji na temat jej znaczenia w coraz bardziej złożonym i dynamicznym świecie. Dlatego też zachęcamy Czytelników do wnikliwej lektury, by wspólnie poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak przygotować przyszłe pokolenia do wyzwań, które stawia przed nami przyszłość...
Impuls
Status wydawniczy
cena brutto
stawka VAT