Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10444010

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka - forma nieokreślona
Wymiary/waga

szerokość

160 mm

wysokość

235 mm

Opis bibliograficzny

Tytuł
Edukacja w procesie przemian
Podtytuł
Realia, perspektywy rozwoju i potencjał innowacyjny
Twórca

koordynator (sekretarz) redakcji

Jolanta Szempruch

koordynator (sekretarz) redakcji

Agata Kotowska

koordynator (sekretarz) redakcji

Jan Gałkowski
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

1.2024

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Oficyna Wydawnicza Impuls

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2024-03-27

data upublicznienia metadanych

2024-03-27

Opis marketingowy

Spis treści

Wstęp I. Wyzwania współczesnej edukacji – pryncypia, stan faktyczny, zagrożenia


Jolanta Szempruch, Joanna Smyła Współczesna młodzież a wyzwania dla edukacji Andrzej Radziewicz-Winnicki Czy można modyfikować współczesną socjologię i pedagogikę ku przeciwstawianiu się komunitarystycznym realiom współczesności? Zarys problematyki a wyzwanie do scalania oddziaływań sprawczych Ireneusz Krzemiński Demokracja, młodzież i szkoła w Polsce po 1989 roku Waldemar Furmanek Transhumanizm zagrożeniem dla edukacji


II. Wybrane paradygmaty edukacji w kontekście przemian społecznych


Mirosław J. Szymański Przyszłość edukacji – kompetencje absolwenta szkoły przyszłości Marian Nowak Współczesna edukacja między adaptacją a socjalizacją


Jie Zhang, Mariana Sokol The implementation of intercultural communication paradigm within the framework of COIL internationalization Ömer Mert Deizci, Anastasiia Yuriv Determination of the concepts of “values” and “values orientation” in modern scientific discourse Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner Ocena aktywności poznawczej metodą QEEG w ujęciu innowacyjnych badań w zakresie neurodydaktyki


III. Rola, uwarunkowania pracy i społeczne znaczenie nauczyciela w dzisiejszej praktyce edukacyjnej


Marzenna Zaorska Nauczyciele specjaliści we wspomaganiu edukacji inkluzyjnej (ze szczególnym uwzględnieniem pedagoga specjalnego edukacji włączającej) w świetle aktualnych propozycji Ministerstwa Edukacji i Nauki Grażyna Bartkowiak, Sebastian Dama, Agnieszka Krugiełka Wiek jako determinanta funkcjonowania nauczycieli akademickich w warunkach epidemii COVID-19 w Polsce (na podstawie samooceny) Nella Nyczkało Filozofia działalności oświatowej w warunkach rosyjskiej wojny przeciwko Ukrainie Zenon Jasiński Kooperacja szkół na pograniczu polsko-czeskim (casus województwa opolskiego) Olga Zamecka-Zalas Współpraca nauczycieli szkół sobotnich z rodzicami i opiekunami w wychowaniu dziecka w polskiej tradycji i kulturze na emigracji

Dodatkowy opis

opis pełny

Książka Edukacja w procesie przemian – realia, perspektywy rozwoju i potencjał innowacyjny jest zaproszeniem do refleksji nad przyszłością edukacji, do dyskusji na temat jej znaczenia w coraz bardziej złożonym i dynamicznym świecie. Dlatego też zachęcamy Czytelników do wnikliwej lektury, by wspólnie poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak przygotować przyszłe pokolenia do wyzwań, które stawia przed nami przyszłość...

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Impuls

NIP PL6791012088
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

58.0 PLN

stawka VAT

5 %