Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10585183

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=56542

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia

szczegóły formy

PDF
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

44
Strony
Korzystanie z publikacji

kopiowanie fragmentów (copy and paste)

Dozwolone z ograniczeniami
5
Ilość procentowa

udostępnianie

Zabronione
0
Liczba stron

Opis bibliograficzny

Tytuł
Słownik pojęć marketingowych
Twórca

autor

Marta Gryszko

autor

Magdalena Procyszyn-Florczyk
Wydanie

typ wydania

Wydanie cyfrowe (born digital)

numer wydania

1

miejsce wydania

Olsztyn
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Infeo

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2023-04-03

data upublicznienia metadanych

2023-03-27

Opis marketingowy

Spis treści

Wstęp ................................................................................................................................................... 1
O autorach .......................................................................................................................................... 2
Słownik ................................................................................................................................................ 3
Wykaz źródeł .................................................................................................................................... 40

Tekst promocyjny

Skuteczne prowadzenie biznesu opiera się na odpowiednio dobranych działaniach marketingowych. Trudność pojawia się, gdy nie wiadomo, które z nich będą skuteczne, a które nie sprawdzą się w danej branży. Sprawę dodatkowo komplikuje stosowanie przez branżę reklamowo — marketingową wielu skrótów i specjalistycznych wyrażeń, niekoniecznie zrozumiałych dla potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem reklamy w danym medium. „Słownik pojęć marketingowych” powstał jako dodatek do e-booka „Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach”.
Znajdziesz w nim objaśnienia ponad 120 kluczowych zagadnień, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę z marketingu.
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Infeo Marcin Marek Gryszko

NIP 739-315-00-70
telefon 513-640-633
email admin@e-korepetycje.net
Dostępna u dystrybutora Tak

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Encyklopedie, atlasy, słowniki, bibliografie i publikacje informacyjne

Kategoria Thema

K
Ekonomia, finanse, biznes i zarządzanie

Kategoria Thema

KJSG
Marketing internetowy

Kategoria Thema

KJSA
Reklama

Kategoria Thema

KJS
Sprzedaż i marketing

Kategoria Thema

CBD
Słowniki
Status/dostępność

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna
Cena

brak ceny

skontaktuj się z dostawcą