Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10589061
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=56799
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Dodatkowe cechy produktu
Rodzaj czcionki
Minion Pro
Zawartość
zawartość podstawowa
Ilustracje
zawartość dodatkowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
88
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
Jestem Prywaciarzem
Podtytuł
Jak prowadzę firmę w Polsce i jeszcze nie zwariowałam
Twórca
autor
Mieszkowska, Anna
ISNI 0000000072048282
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Borowa
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Anna Mieszkowska
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2022-12-31
data upublicznienia metadanych
2022-12-01
Opis marketingowy
Spis treści
Wstęp 4
Kim jest Prywaciarz? 5
Jak zostałam Prywaciarzem? 9
Co znosi psychika Prywaciarza? 10
Kto jest pod kim? 11
Wartości i motywacja 13
Uprzedzenia i stereotypy 14
Mit niezależności 15
Zacznij od tego, co już masz 17
Nazwa firmy, a marka 18
Hejter 19
Wypalenie zawodowe 22
Umowy 25
Dlaczego tyle razy poległam? 26
Internetowa twórczość 28
Testowanie rynku 28
Zabezpieczenie swojej twórczości w Internecie 29
Jak zarabiają Internetowi twórcy? 32
Program partnerski 32
Wpisy sponsorowane 33
Współprace barterowe 34
Link building 36
Własne produkty 37
Przestarzałe techniki marketingu 38
Spam 39
Uniwersalne narzędzia 42
Social Media 42
Facebook 43
Grupy na FB 44
Brzydka prawda! 47
Instagram 49
Przydatne filtry 49
YouTube 51
Problemy z muzyką w tle 51
Budowanie zasięgów 52
Mówić, czy dodawać napisy? 53
Zarabianie 54
Blog 55
Aspekty techniczne 56
Snapchat 70
Google Search Console 73
Google Analytics 74
Internetowy korektor tekstu 76
Jak robić zdjęcia produktowe na bloga lub Social Media? 78
Jak przygotować zdjęcia na stronę internetową – aspekty techniczne 84
Zakończenie 89
Kim jest Prywaciarz? 5
Jak zostałam Prywaciarzem? 9
Co znosi psychika Prywaciarza? 10
Kto jest pod kim? 11
Wartości i motywacja 13
Uprzedzenia i stereotypy 14
Mit niezależności 15
Zacznij od tego, co już masz 17
Nazwa firmy, a marka 18
Hejter 19
Wypalenie zawodowe 22
Umowy 25
Dlaczego tyle razy poległam? 26
Internetowa twórczość 28
Testowanie rynku 28
Zabezpieczenie swojej twórczości w Internecie 29
Jak zarabiają Internetowi twórcy? 32
Program partnerski 32
Wpisy sponsorowane 33
Współprace barterowe 34
Link building 36
Własne produkty 37
Przestarzałe techniki marketingu 38
Spam 39
Uniwersalne narzędzia 42
Social Media 42
Facebook 43
Grupy na FB 44
Brzydka prawda! 47
Instagram 49
Przydatne filtry 49
YouTube 51
Problemy z muzyką w tle 51
Budowanie zasięgów 52
Mówić, czy dodawać napisy? 53
Zarabianie 54
Blog 55
Aspekty techniczne 56
Snapchat 70
Google Search Console 73
Google Analytics 74
Internetowy korektor tekstu 76
Jak robić zdjęcia produktowe na bloga lub Social Media? 78
Jak przygotować zdjęcia na stronę internetową – aspekty techniczne 84
Zakończenie 89
Tekst promocyjny
Grupa docelowa to osoby, które planują rozpoczęcie działalności, lub myślą nad zmianą branży, a dopiero zaczynają funkcjonować na rynku.
Osoby, które już są na rynku od lat, raczej mało prawdopodobne, że coś je tutaj zaskoczy. Chociaż, kto wie? Życie pisze różne, dziwne scenariusze.
Branże, w których pracowałam i mogę podzielić się doświadczeniem z tego zakresu, to: Internet marketing, bloger, agencja pracy, usługi foto i video z użyciem drona, sprzedaż bezpośrednia.
Znajdziesz tutaj przydatne w praktyce wskazówki, jak funkcjonować w świecie biznesu. Przedstawię narzędzia, z których korzystam, na co dzień.
Będę zwracać się do czytelnika na Ty i w formie żeńskiej, bo tak mi prościej wyrazić o co mi chodzi. Moja działalność jest w przeważającym stopniu kobieca, więc spodziewam się tutaj więcej czytelników płci żeńskiej, niż męskiej. Starałam się unikać stricte branżowego żargonu, wyrażać się w sposób zrozumiały dla każdego.
Osoby, które już są na rynku od lat, raczej mało prawdopodobne, że coś je tutaj zaskoczy. Chociaż, kto wie? Życie pisze różne, dziwne scenariusze.
Branże, w których pracowałam i mogę podzielić się doświadczeniem z tego zakresu, to: Internet marketing, bloger, agencja pracy, usługi foto i video z użyciem drona, sprzedaż bezpośrednia.
Znajdziesz tutaj przydatne w praktyce wskazówki, jak funkcjonować w świecie biznesu. Przedstawię narzędzia, z których korzystam, na co dzień.
Będę zwracać się do czytelnika na Ty i w formie żeńskiej, bo tak mi prościej wyrazić o co mi chodzi. Moja działalność jest w przeważającym stopniu kobieca, więc spodziewam się tutaj więcej czytelników płci żeńskiej, niż męskiej. Starałam się unikać stricte branżowego żargonu, wyrażać się w sposób zrozumiały dla każdego.
Nota biograficzna
Anna "Leyraa" Mieszkowska, czyli polski przedsiębiorca z krwi i kości. Od 2017 roku oficjalnie zarejestrowała swoją firmę jako jednodobową działalność gospodarczą.
Najlepiej czuje się w internetowej przestrzeni twórców, często określana jest ta branża jako Infuencer marketing, lub bloger.
Jak dojść od zera do takiego poziomu? Właśnie to przedstawia na łamach swojego e-booka.
Najlepiej czuje się w internetowej przestrzeni twórców, często określana jest ta branża jako Infuencer marketing, lub bloger.
Jak dojść od zera do takiego poziomu? Właśnie to przedstawia na łamach swojego e-booka.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
J
Społeczeństwo i nauki społeczne
Kategoria Thema
J
Społeczeństwo i nauki społeczne
Kategoria Thema
K
Ekonomia, finanse, biznes i zarządzanie
Kategoria Thema
KJH
Przedsiębiorczość
Temat
Prowadzenie działalności w Polsce
Temat
Influencer marketing
Temat
Działalność prowadzona przy użyciu internetu
Status/dostępność
Dostępność w handlu
Publikacja dostępna