Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10592628

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2187

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka - forma nieokreślona
Wymiary/waga

szerokość

135 mm

wysokość

215 mm

Opis bibliograficzny

Tytuł
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Tytuł oryginału
THE FOUR. The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google
Twórca

autor

Scott Galloway

tłumacz

Jolanta Kubiak
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

wydanie 1, poprawione

miejsce wydania

Poznań
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Dom Wydawniczy REBIS, spółka z o.o.

pełna nazwa wydawcy

Dom Wydawniczy REBIS, spółka z o.o.

adres siedziby

Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2024-02-06

data upublicznienia metadanych

2024-02-06

Opis marketingowy

Dodatkowy opis

opis pełny


Bestseller „New York Timesa”



Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.



Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.



Prawie każdy się myli.



Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.



Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.



Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.



Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.



Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.



Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune”



Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”

opis skrócony


Bestseller „New York Timesa”

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Rebis

NIP PL7790000847
Dostępna u dystrybutora Tak
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

49.99 PLN

stawka VAT

5 %

kod PKWiU

4901