Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=10639405
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=22402
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szerokość
wysokość
głębokość
Opis bibliograficzny
autor
autor
typ wydania
numer wydania
opis typu wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Dodatkowy opis
opis pełny
Poznaj odjazdowe ciekawostki dotyczące jazdy konnej, ras koni i kucyków, a także ich zwyczajów i ulubionych przysmaków – tego nie mówią w szkole! I odpowiedz na 160 zaskakujących pytań quizowych – sprawdź swoją wiedzę i zagnij innych.
Quiz Konie i kucyki to początek wspaniałej przygody w siodle. Miłośnicy tych szlachetnych stworzeń dowiedzą się, jak zachowywać się w stajni i dbać o konia, od czego zacząć naukę jazdy oraz w jakich dyscyplinach sportowych można startować.
Poznajcie quiz Konie i kucyki, a dowiecie się:
- Czy konie mają humory?
- Która część ciała to koronka?
- Kto jest najważniejszy w końskim stadzie?
- Czy konie lubią słodycze?
- Które konie są najszybsze na świecie?
Kolorowe zdjęcia zachęcają do samodzielnego czytania. Dzięki poręcznemu kieszonkowemu formatowi quiz można zabrać ze sobą wszędzie – na spacer, do parku czy w podróż!
Seria QUIZ nie tylko dla nerdów!
- ciekawie o zwierzętach, kotach, psach, koniach, kucykach, astronomii i Polsce
- quizy z odpowiedziami
- kolorowe zdjęcia i ilustracje
- poręczny format – mieści się w kieszeni!
- atrakcyjna rozrywka
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
EDGARD
Status wydawniczy
cena brutto
stawka VAT
kod PKWiU