Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1438099
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=800
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga
szerokość
175
mm
wysokość
245 mm
Opis bibliograficzny
Tytuł
PROCES KSZTAŁCENIA UCZNIÓW WYBRANYCH KLAS MUNDUROWYCH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH PRZEDMIOT NAUCZANIA EDUKACJA WOJSKOWA
Twórca
redaktor naukowy
Ostolski Paweł Rafał
redaktor naukowy
Leśniewski Zbigniew
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Warszawa
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej
pełna nazwa wydawcy
AKADEMIA SZTUKI WOJENNEJ
adres siedziby
al. gen. A. Chruściela 103
00-910 Warszawa
00-910 Warszawa
numer telefonu
Data
data wydania
2020-09-07
data upublicznienia metadanych
2020-07-29
Opis marketingowy
Tekst promocyjny
Autorzy przedstawili ogólną charakterystykę edukacji proobronnej w Polsce z jej implikacjami dla systemu bezpieczeństwa narodowego. Zaakcentowano duże znaczenie patriotyzmu
i wychowania fizycznego w edukacji klas mundurowy. Dokonano deskrypcji etapów tworzenia, określania celów oraz wdrażania programu pilotażowego, a także zidentyfikowano zasadnicze problemy, jakie temu towarzyszyły. Podjęto rozważania dotyczące problemów rozwiązywanych przez nauczycieli w szkołach związanych z realizacją edukacji dla bezpieczeństwa
i edukacji wojskowej. Podano przykłady społecznych inicjatyw, które ukierunkowane są
na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa lokalnego.
Niniejsza monografia może pomóc zidentyfikować sytuacje problemowe oraz wskazuje ekspertów i praktyków, którzy mierzyli się już w swojej działalności z niektórymi trudnościami opisanymi w poszczególnych rozdziałach.
i wychowania fizycznego w edukacji klas mundurowy. Dokonano deskrypcji etapów tworzenia, określania celów oraz wdrażania programu pilotażowego, a także zidentyfikowano zasadnicze problemy, jakie temu towarzyszyły. Podjęto rozważania dotyczące problemów rozwiązywanych przez nauczycieli w szkołach związanych z realizacją edukacji dla bezpieczeństwa
i edukacji wojskowej. Podano przykłady społecznych inicjatyw, które ukierunkowane są
na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa lokalnego.
Niniejsza monografia może pomóc zidentyfikować sytuacje problemowe oraz wskazuje ekspertów i praktyków, którzy mierzyli się już w swojej działalności z niektórymi trudnościami opisanymi w poszczególnych rozdziałach.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje naukowe