Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1485345
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=1932
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga
szerokość
165
mm
wysokość
233 mm
głębokość
10
mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
164
Strony
Opis bibliograficzny
Tytuł
Katedra UNESCO UWM w Olsztynie - w dwudziestolecie funkcjonowania. Zbiór tekstów
Twórca
autor
Borońska-Piotrowska, Agata
autor
Borys, Edyta
autor
Górniewicz, Józef
autor
Nowosielska, Jolanta
autor
Olender-Jermacz, Bernadetta
autor
Piotrowski, Paweł (nauki pedagogiczne).
autor
Stańczak, Małgorzata
autor
Warmiński, Marcin
autor
Zaworska-Nikoniuk, Dorota (1972- ).
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Olsztyn
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Centrum Badań Społecznych UWM
pełna nazwa wydawcy
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie CENTRUM BADAŃ SPOŁECZNYCH
adres siedziby
Żołnierska 14A
10-561 Olsztyn
10-561 Olsztyn
numer telefonu
Inna rola wydawnicza
we współpracy z
Katedra UNESCO UWM
Data
data wydania
2014-12-09
data upublicznienia metadanych
2014-12-09
Opis marketingowy
Spis treści
Czego nie wiemy o jakości? Wokół sensu, istoty i pomiaru jakości (z uwzględnieniem jakości kształcenia)/Paweł Piotrowski
Etos naukowca, uniwersytetu i studenta w społeczeństwie późno nowoczesnego konsumeryzmu/Dorota Zaworska-Nikoniuk
Pan Hilary i wartości w nauce instrumentalnej/Agata Borońska-Piotrowska
Społeczna odpowiedzialność nauki - casus komercjalizacji/Edyta Borys
Oczekiwania edukacyjne studentów pierwszych lat studiów/Jolanta Nowosielska
Jak się uczysz tak umiesz - alternatywy myślenia o dydaktyce szkoły wyższej/Anna Godlewska-Zaorska, Bernadetta Olender-Jermacz
Wyścig szczurów? Zarys problematyki edukacji doktorantów/Magdalena Jaworek, Marlena Pedynkowska, Beata Raczkowska
Bariery pracy ze zdolnymi studentami w doświadczeniach nauczycieli akademickich/Małgorzata Stańczak
Paneuropejski "duch" w społeczności akademickiej Olsztyna. Dwadzieścia lat funkcjonowania Katedry UNESCO w Olsztynie/Józef Górniewicz
Etos naukowca, uniwersytetu i studenta w społeczeństwie późno nowoczesnego konsumeryzmu/Dorota Zaworska-Nikoniuk
Pan Hilary i wartości w nauce instrumentalnej/Agata Borońska-Piotrowska
Społeczna odpowiedzialność nauki - casus komercjalizacji/Edyta Borys
Oczekiwania edukacyjne studentów pierwszych lat studiów/Jolanta Nowosielska
Jak się uczysz tak umiesz - alternatywy myślenia o dydaktyce szkoły wyższej/Anna Godlewska-Zaorska, Bernadetta Olender-Jermacz
Wyścig szczurów? Zarys problematyki edukacji doktorantów/Magdalena Jaworek, Marlena Pedynkowska, Beata Raczkowska
Bariery pracy ze zdolnymi studentami w doświadczeniach nauczycieli akademickich/Małgorzata Stańczak
Paneuropejski "duch" w społeczności akademickiej Olsztyna. Dwadzieścia lat funkcjonowania Katedry UNESCO w Olsztynie/Józef Górniewicz
Tekst promocyjny
Publikacja naukowa powstała z okazji dwudziestolecia działalności Katedry UNESCO funkcjonującej przy Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, a wcześniej, przed powstaniem uniwersytetu, przy Akademii Rolniczo-Technicznej. Katedry badawcze pod auspicjami UNESCO funkcjonują zaledwie w 9% uczelni wyższych na świecie. Ta olsztyńska była trzecią utworzoną na terenie Polski. Jej problematyka badawcza oraz w zakresie promowania dziedzictwa kulturowego skupia się na zagadnieniach jakości nauki i szkolnictwa wyższego, na problemach szeroko pojętej kultury wyższej edukacji. Taka też jest tematyka tekstów naukowych zamieszczonych w zbiorze wydanym w z okazji dwudziestolecia tej jednostki. Poszczególnie autorzy podjęli w nich kwestie ogólne i bardziej szczegółowe (najczęściej oparte na aktualnym materiale empirycznym) dotyczące różnych aspektów jakości działalności naukowej i dydaktycznej - obszarów podstawowej i najważniejszej działalności wszystkich rodzajów instytucji wyższej edukacji.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje naukowe