Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1485345

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=1932

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga

szerokość

165 mm

wysokość

233 mm

głębokość

10 mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron całej zawartości

164
Strony

Opis bibliograficzny

Tytuł
Katedra UNESCO UWM w Olsztynie - w dwudziestolecie funkcjonowania. Zbiór tekstów
Twórca

autor

Borońska-Piotrowska, Agata

autor

Borys, Edyta

autor

Górniewicz, Józef

autor

Nowosielska, Jolanta

autor

Olender-Jermacz, Bernadetta

autor

Piotrowski, Paweł (nauki pedagogiczne).

autor

Stańczak, Małgorzata

autor

Warmiński, Marcin

autor

Zaworska-Nikoniuk, Dorota (1972- ).
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Olsztyn
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Centrum Badań Społecznych UWM

pełna nazwa wydawcy

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie CENTRUM BADAŃ SPOŁECZNYCH

adres siedziby

Żołnierska 14A
10-561 Olsztyn

numer telefonu

e-mail

Inna rola wydawnicza

we współpracy z

Katedra UNESCO UWM
Data

data wydania

2014-12-09

data upublicznienia metadanych

2014-12-09

Opis marketingowy

Spis treści

Czego nie wiemy o jakości? Wokół sensu, istoty i pomiaru jakości (z uwzględnieniem jakości kształcenia)/Paweł Piotrowski
Etos naukowca, uniwersytetu i studenta w społeczeństwie późno nowoczesnego konsumeryzmu/Dorota Zaworska-Nikoniuk
Pan Hilary i wartości w nauce instrumentalnej/Agata Borońska-Piotrowska
Społeczna odpowiedzialność nauki - casus komercjalizacji/Edyta Borys
Oczekiwania edukacyjne studentów pierwszych lat studiów/Jolanta Nowosielska
Jak się uczysz tak umiesz - alternatywy myślenia o dydaktyce szkoły wyższej/Anna Godlewska-Zaorska, Bernadetta Olender-Jermacz
Wyścig szczurów? Zarys problematyki edukacji doktorantów/Magdalena Jaworek, Marlena Pedynkowska, Beata Raczkowska
Bariery pracy ze zdolnymi studentami w doświadczeniach nauczycieli akademickich/Małgorzata Stańczak
Paneuropejski "duch" w społeczności akademickiej Olsztyna. Dwadzieścia lat funkcjonowania Katedry UNESCO w Olsztynie/Józef Górniewicz

Tekst promocyjny

Publikacja naukowa powstała z okazji dwudziestolecia działalności Katedry UNESCO funkcjonującej przy Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, a wcześniej, przed powstaniem uniwersytetu, przy Akademii Rolniczo-Technicznej. Katedry badawcze pod auspicjami UNESCO funkcjonują zaledwie w 9% uczelni wyższych na świecie. Ta olsztyńska była trzecią utworzoną na terenie Polski. Jej problematyka badawcza oraz w zakresie promowania dziedzictwa kulturowego skupia się na zagadnieniach jakości nauki i szkolnictwa wyższego, na problemach szeroko pojętej kultury wyższej edukacji. Taka też jest tematyka tekstów naukowych zamieszczonych w zbiorze wydanym w z okazji dwudziestolecia tej jednostki. Poszczególnie autorzy podjęli w nich kwestie ogólne i bardziej szczegółowe (najczęściej oparte na aktualnym materiale empirycznym) dotyczące różnych aspektów jakości działalności naukowej i dydaktycznej - obszarów podstawowej i najważniejszej działalności wszystkich rodzajów instytucji wyższej edukacji.

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe