Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1499954

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2187

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

EPUB

szczegóły formy

Mobi
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Zabezpieczenia
Cyfrowy znak wodny

Opis bibliograficzny

Tytuł
Real Madryt. Strategia sukcesu
Tytuł oryginału
The Real Madrid Way
Twórca

autor

Steven G. Mandis

tłumacz

Jacek Środa

tłumacz

Marek Zawiślak
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

wydanie I e-book

miejsce wydania

Poznań
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Dom Wydawniczy REBIS, spółka z o.o.

pełna nazwa wydawcy

Dom Wydawniczy REBIS, spółka z o.o.

adres siedziby

Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2017-04-05

data upublicznienia metadanych

2017-04-05

Opis marketingowy

Dodatkowy opis

opis pełny


Jak wartości stworzyły najlepszy klub świata.



Kompletne i dogłębne studium działania słynnego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną precyzją i wyczuciem. -Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2013



Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do zakulisowych tajemnic powstało najpełniejsze studium sportowego klubu, jakie kiedykolwiek napisano. Prezentuje zarówno sportowe, jak i pozaboiskowe dokonania, które pozwalają wysnuć fascynujące wnioski. - David Stern, były komisarz NBA



Założony w 1902 roku Real Madryt jest najbardziej utytułowanym klubem piłkarskim na świecie. Królewscy zdobyli najwięcej trofeów w historii, w tym 11 Pucharów Europy. Jednakże te triumfy nie są tylko zasługą zawodników i trenerów. Niemal niezauważalnie zarząd, złożony głównie z outsiderów, wyprowadził Real Madryt ze skraju bankructwa na pozycję jednego z najwyżej wycenianych klubów sportowych świata (według „Forbesa” – 3,65 mld dolarów w 2016 roku).



Jak osiągnięto tak nadzwyczajny sukces? Steven G. Mandis miał bezprecedensowy dostęp do wszelkich pracowników klubu – od prezesa, przez obecnych i byłych piłkarzy oraz trenerów, po osoby zajmujące się stadionem, szkółką piłkarską i infrastrukturą treningową – a także do pełnych danych finansowych i statystycznych. Dzięki temu może przekonująco dowieść, że cała strategia Realu Madryt, na boisku i poza nim, od doboru zawodników do zarządzania finansami, opiera się na kulturze organizacyjnej i systemie wartości pochodzącym od członków społeczności klubowej.



Książka Mandisa nie tylko pozwala zajrzeć za kulisy działalności znakomitego klubu, ale i precyzyjnie ukazuje niedościgły model biznesowy.



Ta praca stanie się jedną z najważniejszych książek o sporcie, jakie kiedykolwiek napisano. Bez względu na to, czy jesteś wielbicielem piłki nożnej lub kibicem Realu Madryt, po przeczytaniu tej książki będziesz inaczej patrzył na sport i biznes. -Billy Beane, autor książki "Moneyball. Nieczysta gra"

opis skrócony


Jak wartości stworzyły najlepszy klub świata

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Rebis

NIP PL7790000847
Dostępna u dystrybutora Nie
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja niedostępna (out-of-print)
Cena

cena brutto

33.9 PLN

stawka VAT

5 %