Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1504715

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2720

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie
Wymiary/waga

szerokość

160 mm

wysokość

230 mm

głębokość

10 mm

Opis bibliograficzny

Tytuł
Kreatywność w edukacji szkolnej
Twórca

autor

Wielu autorów

redaktor naukowy

Szuścik, Urszula ISNI 0000000071519716

redaktor naukowy

Adamek, Irena ISNI 0000000071695277
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2015-04-01

data upublicznienia metadanych

2015-04-01

Opis marketingowy

Spis treści

Wstęp 7
Rozdział I. Edukacja − nauczyciel − przyjęcie kreatywnego myślenia

Andrzej Gofron
Konstruktywizm jako „przedłużenie” epistemologiczne w badaniach nad edukacją 11

Czesław Plewka
Nauczyciel na drodze do profesjonalizmu 27

Irena Adamek
Edukacja przy współtworzeniu osobowości dziecka/ucznia na miarę jego zdolności 41

Urszula Szuścik
Wartość edukacji przez sztukę 59

Krzysztof Zajdel
Nowoczesność w edukacji: videocast 69


Rozdział II. Kreatywny nauczyciel w działaniu

Beata Gumienny
Kompetencje nauczycieli w zakresie diagnozowania potrzeb edukacyjnych uczniów 79

Małgorzata Półtorak
Nauczycielskie kompetencje wspomagania uczniów w opiniach gimnazjalistów 93

Beata Ciupińska
Sytuacje konfliktowe jako czynnik determinujący twórcze postawy
nauczycieli i wychowawców 105


Rozdział III. Uczeń w rzeczywistości szkolnych poszukiwań

Elżbieta Marek
Konstruktywizm determinantem indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem
(na podstawie analizy wybranych programów edukacji wczesnoszkolnej) 119

Izabela Stelmasiak
Personalizm jako metoda poznania dziecka poprzez rysunek 133

Aneta Baranowska
Metoda projektów jako forma wspomagania rozwoju dziecka w okresie przedszkolnym 143

Hewilia Hetmańczyk-Bajer
Wspieranie aktywności twórczej dziecka
na przykładzie projektu „Przedszkole bez zabawek” 153

Agnieszka Kania
Autorska klasa humanistyczna, czyli kreatywność w praktyce szkolnej 165

Jolanta Wilsz
Analiza relacji uczeń – nauczyciel ze względu na wartości stałych
indywidualnych cech osobowości ucznia 175

Daria Sikorska
Kreowanie zdolności plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym 187

Autorzy 199

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe