Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1512144
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2819
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w twardej oprawie
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga
szerokość
150
mm
wysokość
210 mm
głębokość
15
mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
180
Strony
Opis bibliograficzny
Tytuł
Paradoksy w zarządzaniu
Twórca
redaktor naukowy
Jasiński, Bartosz Marek
redaktor naukowy
Wierzbica, Arkadiusz
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Wrocław
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
PRESSCOM Sp. z o.o.
pełna nazwa wydawcy
PRESSCOM, spółka z o.o.
adres siedziby
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
50-424 Wrocław
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2016-06-08
data upublicznienia metadanych
2016-06-03
Opis marketingowy
Spis treści
Łukasz Haromszeki
Paradoks elastyczności i podejścia strategicznego przywództwa organizacyjnego – problem rzeczywisty czy wyobrażony
Olga Łukasiewicz
Możliwości zarządzania oczekiwaniami inwestorów w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa z perspektywy relacji inwestorskich
Klaudia Migasiewicz, Aleksandra Zacharek
Uwarunkowania wewnętrzne rozwoju klastrów opartych na wiedzy. Perspektywa paradygmatów: sieci i innowacji otwartych
Jerzy Niemczyk
Egzogeniczne i endogeniczne źródła innowacji i innowacyjności
Katarzyna Olejczyk-Kita
Paradoks redundancji zasobów i minimalizacji kosztów
Krystian Olek
Przedsiębiorczość akademicka w Polsce – biznes i nauka
Aneta Surmiak
Grupy kapitałowe – perspektywa paradoksu refleksu i synergii
Anastasiia Tschiskowska
Kreatywność i rutyna w zarządzaniu współczesną organizacją
Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
Aktualność paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
Joanna Żukowska
Rola coachingowego stylu zarządzania i narzędzi coachingowych w promowaniu postaw innowacyjnych
Paradoks elastyczności i podejścia strategicznego przywództwa organizacyjnego – problem rzeczywisty czy wyobrażony
Olga Łukasiewicz
Możliwości zarządzania oczekiwaniami inwestorów w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa z perspektywy relacji inwestorskich
Klaudia Migasiewicz, Aleksandra Zacharek
Uwarunkowania wewnętrzne rozwoju klastrów opartych na wiedzy. Perspektywa paradygmatów: sieci i innowacji otwartych
Jerzy Niemczyk
Egzogeniczne i endogeniczne źródła innowacji i innowacyjności
Katarzyna Olejczyk-Kita
Paradoks redundancji zasobów i minimalizacji kosztów
Krystian Olek
Przedsiębiorczość akademicka w Polsce – biznes i nauka
Aneta Surmiak
Grupy kapitałowe – perspektywa paradoksu refleksu i synergii
Anastasiia Tschiskowska
Kreatywność i rutyna w zarządzaniu współczesną organizacją
Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
Aktualność paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
Joanna Żukowska
Rola coachingowego stylu zarządzania i narzędzi coachingowych w promowaniu postaw innowacyjnych
Tekst promocyjny
Publikacja przygotowana na konferencję "Paradoksy w zarządzaniu" w ramach letniej szkoły zarządzania, zorganizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Kudowa Zdrój, 8-10 czerwca 2016 roku.
Dystrybutor/Dystrybutorzy
Presscom Sp. z o.o.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje naukowe
Kategoria Thema
K
Ekonomia, finanse, biznes i zarządzanie
Kategoria Thema
L
Prawo
Cena
brak ceny
produkt bezpłatny