Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1512144

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2819

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w twardej oprawie
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga

szerokość

150 mm

wysokość

210 mm

głębokość

15 mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron całej zawartości

180
Strony

Opis bibliograficzny

Tytuł
Paradoksy w zarządzaniu
Twórca

redaktor naukowy

Jasiński, Bartosz Marek

redaktor naukowy

Wierzbica, Arkadiusz
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Wrocław
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

PRESSCOM Sp. z o.o.

pełna nazwa wydawcy

PRESSCOM, spółka z o.o.

adres siedziby

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2016-06-08

data upublicznienia metadanych

2016-06-03

Opis marketingowy

Spis treści

Łukasz Haromszeki
Paradoks elastyczności i podejścia strategicznego przywództwa organizacyjnego – problem rzeczywisty czy wyobrażony

Olga Łukasiewicz
Możliwości zarządzania oczekiwaniami inwestorów w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa z perspektywy relacji inwestorskich

Klaudia Migasiewicz, Aleksandra Zacharek
Uwarunkowania wewnętrzne rozwoju klastrów opartych na wiedzy. Perspektywa paradygmatów: sieci i innowacji otwartych

Jerzy Niemczyk
Egzogeniczne i endogeniczne źródła innowacji i innowacyjności

Katarzyna Olejczyk-Kita
Paradoks redundancji zasobów i minimalizacji kosztów

Krystian Olek
Przedsiębiorczość akademicka w Polsce – biznes i nauka

Aneta Surmiak
Grupy kapitałowe – perspektywa paradoksu refleksu i synergii

Anastasiia Tschiskowska
Kreatywność i rutyna w zarządzaniu współczesną organizacją

Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
Aktualność paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu

Joanna Żukowska
Rola coachingowego stylu zarządzania i narzędzi coachingowych w promowaniu postaw innowacyjnych

Tekst promocyjny

Publikacja przygotowana na konferencję "Paradoksy w zarządzaniu" w ramach letniej szkoły zarządzania, zorganizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Kudowa Zdrój, 8-10 czerwca 2016 roku.
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Presscom Sp. z o.o.

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe

Kategoria Thema

K
Ekonomia, finanse, biznes i zarządzanie

Kategoria Thema

L
Prawo
Cena

brak ceny

produkt bezpłatny