Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1684069

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=9996

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

65
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
17 twarzy marketingowca
Twórca

autor

Zieliński, Przemysław (1985-....) ISNI 0000000110195292
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Wielka Radość

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2017-03-10

data upublicznienia metadanych

2017-03-10

Opis marketingowy

Spis treści

BĄDŹ JAK BOKSER 4
BĄDŹ JAK CI GOŚCIE Z PROGRAMÓW PRZYRODNICZYCH BBC 8
BĄDŹ JAK JEZUS 12
BĄDŹ JAK PSYCHOTERAPEUTA 16
BĄDŹ JAK DOUG ROSS 19
BĄDŹ JAK NAUKOWIEC Z PARKU JURAJSKIEGO 22
BĄDŹ JAK PROROK 26
BĄDŹ JAK TAKSÓWKARZ Z MEKSYKU 31
BĄDŹ JAK KIEROWCA BULDOŻERA 33
BĄDŹ JAK KOJOT WILLY 37
BĄDŹ JAK PIOTR OŻAŃSKI 40
BĄDŹ JAK BOB DYLAN 44
BĄDŹ JAK KATO DANZO 48
BĄDŹ JAK EMINEM 51
BĄDŹ JAK ZABAWKA Z JAJKA-NIESPODZIANKI 54
BĄDŹ JAK CZŁOWIEK RENESANSU 58
BĄDŹ JAK JERZY KUKUCZKA 61

Tekst promocyjny

Marketingowiec. Kim jest? Albo raczej - kim powinien być, aby odnieść sukces, pozyskać zlecenie i utrzymać klienta? Oto 17 postaci, w które musi wcielić się każdy, kto na poważnie myśli o karierze w marketingu, public relations czy organizcji eventów.
Autor przetestował je wszystkie na własnej skórze.

Nota biograficzna

Przemysław "Wielka Radość" Zieliński - praktyk, który bez teorii żyć nie może. Wrodzona ciekawość i fascynacja marketingiem pcha go na coraz to nowsze obszary. Otwarcie przyznaje się, że do pisania nie potrzebuje inspiracji. Wystarczą mu szeroko otwarte oczy. To kolejny jego poradnik: wcześniej dzielił się wskazówkami z zakresu marketingu mody (Marketing zawsze w modzie) oraz organizacji eventów (O eventach. Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń). Na swoim koncie ma także pierwszą i jedyną biografię Elektrycznych Gitar (Przewróciło się).

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Poradniki i przewodniki

Kategoria Thema

KJS
Sprzedaż i marketing