Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1713197

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=3244

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)

zawartość dodatkowa

Tabele, wykresy, diagramy, grafy
Mapy i (lub) inna zawartość kartograficzna
Wymiary/waga

szerokość

210 mm

wysokość

297 mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

57
Strony
Korzystanie z publikacji

kopiowanie fragmentów (copy and paste)

Dozwolone z ograniczeniami
40
Ilość procentowa
Zabezpieczenia
Cyfrowy znak wodny

Opis bibliograficzny

Tytuł
International Business and Politics. Vol. I: Israel.
Twórca

autor

Gniewomir Pieńkowski
Wydanie

typ wydania

Wydanie cyfrowe (born digital)

numer wydania

1

opis typu wydania

Wydanie pierwsze

miejsce wydania

Łódź
Język

język publikacji

angielski

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Locuples International

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2014-08-31

data upublicznienia metadanych

2014-08-31

Opis marketingowy

Spis treści

Wstęp 5

Izraelski kibuc – wielkim przedsiębiorstwem rodzinnym 8
Rodziny Kofflerów droga do światowego sukcesu 22
Kocioł bliskowschodni 30
Economic and military security of the State of Israel 43

Tekst promocyjny

[...]XXI wiek zmienił świadomość zarówno zwykłych ludzi jak i menedżerów biznesu i polityków na całym świecie. Postępująca globalizacja, rozwój Internetu i sieci komórkowych doprowadziły do zatarcia pojęć „daleki” i „bliski”. Obecnie to co kiedyś wydawało się „dalekie” jest na „wyciągnięcie” dłoni – możemy na takim samym poziomie współpracować z partnerami naukowymi i biznesowymi, zarówno ze swojego miasta, województwa, jak i z całego kraju oraz kontynentu, czy też nawet świata. Człowiek przestał być ograniczony w rozwoju, obecnie tylko od niego zależy, czy coraz to bardziej postępującą globalizację wykorzysta z korzyścią dla siebie i kraju, czy też „zamknie się szczelnie w skorupie” i będzie się przyglądał temu procesowi obojętnie z zewnątrz.

Utrzymywanie bliskich kontaktów z przedstawicielami innych państw, często też innych kultur może być pożyteczne dla obydwu stron relacji, konieczne jest jednak poznanie warunków, w których taka osoba lub organizacja funkcjonuje m.in. kultury kraju, systemu: społecznego, politycznego, prawnego i zasad funkcjonowania krajowej gospodarki. Dzięki posiadaniu wiedzy z tego zakresu, możliwa stanie się efektywna współpraca, zarówno biznesowa, naukowa jak i pomiędzy jednostkami.

W celu ułatwienia nawiązywania interakcji z partnerami z innych państw oddajemy w ręce Czytelników pierwszy tom serii monograficznej: International Business and Politics. Celem każdego tomu będzie przybliżenie Czytelnikom społeczno – kulturowych, politycznych, ekonomicznych i prawnych uwarunkowań funkcjonowania wybranych państw. Ukazane zostaną interakcje pomiędzy strategicznymi decyzjami podejmowanymi przez rządzących, wydarzeniami politycznymi na arenie krajowej jak i międzynarodowej a rozwojem gospodarki. Dzięki takiemu spojrzeniu na problemy polityki i biznesu Czytelnik będzie mógł zrozumieć znaczenie myślenia interdyscyplinarnego i globalnego w tworzeniu dobrobytu narodów oraz wykorzystać wiedzę w tworzeniu efektywnej współpracy międzynarodowej.

Praktycy biznesu dzięki lekturze monografii będą mogli zadać sobie pytania ułatwiające rozwój: „Jakie czynniki pozaekonomiczne doprowadziły do osiągnięcia takich wskaźników ekonomicznych przez wybrane kraje i zagraniczne przedsiębiorstwa”; „Czy czynniki pozaekonomiczne wpłyną na wskaźniki ekonomiczne działań naszych jak i partnerów biznesowych krótkotrwale, czy też długotrwale”; „Jak mocno państwo oddziaływuje na gospodarkę w wybranych państwach” „Jak duże ryzyko w działalności gospodarczej przedsiębiorstwa poza granicami kraju niosą ze sobą potencjalne kryzysy wewnętrzne”; „Czy w przypadku wystąpienia kryzysu na terenie państwa, do którego wchodzimy z naszą ofertą możemy liczyć na pomoc państwa”; „Jak do tej pory takie państwo radziło sobie z przezwyciężaniem kryzysów, czy było zupełnie niezaradne i niewydolne i pozwalało na jego eskalację, czy też potrafiło zatrzymać jego rozwój i stworzyć pewnego rodzaju bufor bezpieczeństwa dla biznesu – zarówno lokalnego jak i zagranicznego”; „W jaki sposób prowadzić negocjacje biznesowe w innych państwach”; „W jaki sposób pozyskiwać zasoby siły roboczej w innym państwie”; „Czy współpracując z przedsiębiorstwami z wybranego państwa będziemy mogli nie tylko pozyskać innowacyjne produkty, ale także innowacyjną technologię i patenty”; „Co pozwoliło osiągnąć sukces zagranicznym firmom – jakie działania organizacyjne zastosowane przez nie można byłoby wdrożyć także w naszych przedsiębiorstwach”. [...]

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe

Opis powiązań

Kolekcja

tytuł

International Business and Politics

numer

1