Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1732645

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=11947

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

EPUB

szczegóły formy

Mobi
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Zabezpieczenia
Cyfrowy znak wodny

Opis bibliograficzny

Tytuł
Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej
Twórca

autor

Anna Borzęcka

autor

Agnieszka Twaróg-Kanus

autor

Roman Waluś
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

opis typu wydania

1, 2019

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Oficyna Wydawnicza Impuls

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2020-03-24

data upublicznienia metadanych

2020-03-24

Opis marketingowy

Spis treści


Wprowadzenie (Anna Borzęcka, Agnieszka Twaróg-Kanus, Roman Waluś)



Nauczycielskie aspekty zmieniającej się przestrzeni społecznej



Agnieszka Twaróg-Kanus


Kompetencje społeczne nauczyciela w przestrzeni edukacyjnej zmiany


Hewilia Hetmańczyk


Środowisko rodzinne i przedszkolne na różnych płaszczyznach współpracy i komunikacji


Bogumiła Bobik


Środowiskowe uwarunkowania pracy pedagoga szkolnego


Anna Łobos


Styl dyskursu edukacyjnego z perspektywy przemian (od Janusza Korczaka do najnowszych podręczników)


Marianna Szumal


Edukacja polonistyczna a kompetencje międzykulturowe


Zbigniew Nowak


Kłopot szkoły czy kłopot ze szkołą? Źródła kryzysu i perspektywy


Mariusz Garbiec


Czynniki warunkujące postrzeganie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii studentów specjalności nauczycielskich


Roman Waluś


Kwalifikacje i kompetencje policjanta wychowawcy w aspekcie czynności podejmowanych wobec nieletnich w policyjnej izbie dziecka



Uczniowskie aspekty zmieniającej się przestrzeni społecznej



Beata Gofron


Diagnoza społecznej (nie)równości efektów kształcenia w szkołach gimnazjalnych z wykorzystaniem wskaźnika edukacyjnej wartości dodanej (EWD)


Anna Borzęcka


Uczeń w społecznej przestrzeni szkoły specjalnej


Irena Burczyk


Znaczenie percepcji słuchowej w edukacji dziecka


Leokadia Szymczyk


Funkcjonowanie dziecka przewlekle chorego w przestrzeni edukacyjnej


Bożena Grzeszkiewicz


Seksualność dzieci – obszar bagatelizowany


Ludmiła Nowacka


Sylwetka ucznia szkoły sportowej na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu


Daria Wrona


Cosplay a roleplay

Dodatkowy opis

opis pełny


Problematyka prezentowanej monografii została zogniskowana wokół dwóch obszarów, istotnych z punktu widzenia potrzeb współczesnej praktyki pedagogicznej. Autorzy pierwszej części książki, poświęconej nauczycielskim aspektom zmieniającej się przestrzeni społecznej, wyrażają przekonanie, że w zakresie uzyskiwania pozytywnych efektów edukacyjnych istotna jest elastyczna, innowacyjna postawa nauczyciela, który posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje.



Druga część książki, zatytułowana Uczniowskie aspekty zmieniającej się przestrzeni społecznej, odnosi się do funkcjonowania ucznia w przestrzeni szkoły i związanych z tym trudności. I tak problemom: społecznej nierówności efektów kształcenia, segregacji społecznej w szkołach publicznych, nabywania kompetencji społecznych przez uczniów w różnych typach szkół oraz stosowaniu w praktyce edukacyjnej wartości dodanej jako metody oceny pracy szkoły... [...]

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Impuls

NIP PL6791012088
Dostępna u dystrybutora Tak
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

35.0 PLN

stawka VAT

5 %