Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1761639

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=13949

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie

Opis bibliograficzny

Tytuł
Strategie konkurencji. Rynek telewizyjny w Polsce
Twórca

autor

Kalisz, David
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Warszawa
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

pełna nazwa wydawcy

WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA i NAUK POLITYCZNYCH Uniwersytetu Warszawskiego

adres siedziby

ul. Krakowskie Przedmieście 3
00-927 Warszawa

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2016-02-01

data upublicznienia metadanych

2016-02-01