Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1786484
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15254
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
Kolor okładki
zawartość podstawowa
liczba stron drukarskich
Opis bibliograficzny
redaktor
redaktor
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
adres siedziby
02-256 Warszawa
adres www
numer telefonu
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Konflikty w szkole
Dziecko w konflikcie – uwarunkowania psychologiczne
Specyfika mediacji szkolnej
Praktyczne aspekty mediacji w szkole
Mediacja jako profilaktyka zapobiegania przestępczości wśród dzieci i młodzieży
Powołanie i organizacja Szkolnego Ośrodka Mediacji
Tekst promocyjny
Niniejsza książka stanowi próbę zaadoptowania na grunt placówek oświatowych idei mediacji poprzez wskazanie praktycznych uwarunkowań i korzyści płynących z wdrożenia mediacji do środowiska szkolnego.
Książka jest praktycznym przeglądem aspektów pedagogicznych, prawnych i organizacyjnych dotyczących wdrożenia i funkcjonowania mediacji szkolnych. Wieloaspektowe ujęcie mediacji stanowi praktyczna odpowiedź na współczesne problemy dzieci i młodzieży szkolonej, które często wykraczają poza tradycyjne schematy wychowawcze. Opracowanie skierowane jest do nauczycieli, pedagogów oraz psychologów szkolnych, którzy dostrzegają w mediacjach walory wychowawcze, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki i nauki odpowiedzialności. "
Nota biograficzna
doktor nauk humanistycznych, administratywista. Autor wielu publikacji z zakresu prawa, nauki administracji oraz politologii. W ramach wydawnictw pedagogicznych autor tekstów na temat praw dziecka oraz mentoringu. Koordynator licznych projektów naukowych z zakresu nauk społecznych, w tym pedagogicznych. Nauczyciel akademicki.
dr Aleksandra Lukasek
doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagog opiekuńczo-wychowawczy, wieloletni kurator sądowy Wydziału Rodzinnego i Nieletnich dla Warszawy- Mokotowa, nauczyciel akademicki. Autorka publikacji naukowych m.in. „Nauczyciel – wychowawca kreatorem mediacji w szkole” (2014). Zainteresowania naukowe obejmują: problematykę wykonywania kary pozbawienia wolności, handel ludźmi, krzywdzenie dzieci, mediacje rodzinną, szkolną i karną z nieletnimi.
mgr Magdalena Marquez –Vazquez
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Analityk. Mediacją zajmuje się od 2011 roku, wpisana na listę stałych mediatorów sądowych w postępowaniach cywilnych w Sądach Okręgowych w Warszawie i Warszawie – Pradze. Posiada specjalizację m.in. z zakresu mediacji rodzinnej i cywilnej. Na stałe współpracuje z sądami właściwości warszawskiej i warszawsko-praskiej, prowadząc postępowania mediacyjne ze skierowania sądowego. Łączy doświadczenie zdobyte w administracji publicznej z umiejętnościami mediatora i negocjatora.
Prezes Zarządu Fundacji Mediacja i Prawo w Warszawie.
mgr Tomasz Uljasz
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego,, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. W praktyce zawodowej specjalizuje się w sprawach cywilnych, szczególnie w prawie rodzinnym i opiekuńczym W prowadzonej kancelarii inicjuje procesy mediacyjne jako efektywny sposób alternatywnego rozwiazywania konfliktów.
mgr Iwona Vasil
Certyfikowana psychoterapeutka Gestalt Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt. Ukończyła Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie
w oparciu o standardy European Association for Gestalt Therapy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego; Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych. Ukończyła również Podyplomowe Studia Terapii i Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt
i Polskiego Stowarzyszenia Psychologów Praktyków. Prowadzi psychoterapię indywidualną oraz treningi i warsztaty grupowe, w szczególności grupy rozwoju osobistego, treningi umiejętności społecznych i warsztaty pracy ze snem w konwencji Gestalt. Posiada wieloletnie trenerskie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zarówno z młodzieżą jak i osobami dorosłymi. Prowadzi zajęcia ze studentami Studium Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychoterapeutycznego.
Nakład
pierwszy nakład
Conviventia
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Dostępność w handlu
cena brutto