Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1787423
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
szczegóły formy
PDF
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron numerowanych łącznie
60
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
BIZNES PLAN - sklep internetowy z rękodziełem (sklepu internetowego (zabawki i dekoracje szyte ręcznie)
Twórca
autor
Iwona Fietkiewicz
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Serock
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fachowa Porada
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2016-12-30
data upublicznienia metadanych
2016-12-30
Opis marketingowy
Spis treści
SPIS TREŚCI:
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
1.1) potrzeba realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
1.2) motywy do rozpoczęcia działalności, przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa
1.3) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
1.4) opis działalności głównej i pobocznej
1.5) źródło pomysłu
1.6) uzasadnienie wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
1.7) planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
1.8) planowana działalność - wymagane uprawnienia zawodowe
1.9) opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności
1.10) przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję
1.11) różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2. Klient planowanego przedsięwzięcia:
2.1) główne grupy klientów
2.2) charakterystyka potencjalnych klientów
2.3) popyt w głównych grupach klientów (uzasadnienie)
2.4) sposób pozyskania klienta
2.5) metody utrzymania klientów
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej:
3.1) adres i dzielnica, gdzie zarejestrowana będzie działalność gospodarcza
3.2) adres i dzielnica, gdzie prowadzona będzie działalność gospodarcza
3.3) status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
3.4) powierzchnia, stan techniczny lokalu, w którym będzie prowadzona planowana działalność gospodarcza
3.5) czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
o wybranym profilu
3.6) plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej we wskazanym miejscu
3.7) wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
4.1) sposób zarządzania przedsiębiorstwem
4.2) planowane jest zatrudnienie pracowników
4.3) dostawcy surowców, materiałów, towarów, usług
4.4) potrzeba współpracy z firmami zewnętrznymi
5. Działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne
6. Analiza SWOT
7. Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
8. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług
III. FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
IV. SPIS ZAŁĄCZNIKÓW
1. Obowiązkowe załączniki do wniosku
2. Dodatkowe załączniki do wniosku
V. OŚWIADCZENIE
I. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
II. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Cel i opis działalności gospodarczej:
1.1) potrzeba realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia
1.2) motywy do rozpoczęcia działalności, przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa
1.3) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej
1.4) opis działalności głównej i pobocznej
1.5) źródło pomysłu
1.6) uzasadnienie wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
1.7) planowany termin podjęcia działalności gospodarczej
1.8) planowana działalność - wymagane uprawnienia zawodowe
1.9) opis branży związanej z rodzajem planowanej działalności
1.10) przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję
1.11) różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją
2. Klient planowanego przedsięwzięcia:
2.1) główne grupy klientów
2.2) charakterystyka potencjalnych klientów
2.3) popyt w głównych grupach klientów (uzasadnienie)
2.4) sposób pozyskania klienta
2.5) metody utrzymania klientów
3. Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej:
3.1) adres i dzielnica, gdzie zarejestrowana będzie działalność gospodarcza
3.2) adres i dzielnica, gdzie prowadzona będzie działalność gospodarcza
3.3) status prawny lokalu, w którym będzie prowadzona działalność gospodarcza
3.4) powierzchnia, stan techniczny lokalu, w którym będzie prowadzona planowana działalność gospodarcza
3.5) czy lokal spełnia standardy i wymogi prawne do prowadzenia działalności gospodarczej
o wybranym profilu
3.6) plusy i minusy prowadzenia działalności gospodarczej we wskazanym miejscu
3.7) wpływ lokalizacji na możliwość pozyskania klientów, np.: sposób dojazdu, parkingi, bezpieczeństwo
4. Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
4.1) sposób zarządzania przedsiębiorstwem
4.2) planowane jest zatrudnienie pracowników
4.3) dostawcy surowców, materiałów, towarów, usług
4.4) potrzeba współpracy z firmami zewnętrznymi
5. Działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne
6. Analiza SWOT
7. Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
8. Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług
III. FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS
IV. SPIS ZAŁĄCZNIKÓW
1. Obowiązkowe załączniki do wniosku
2. Dodatkowe załączniki do wniosku
V. OŚWIADCZENIE
Tekst promocyjny
Rękodzieło jest w Polsce coraz bardziej cenione. Podobna tendencja widoczna jest także w innych państwach. Świadczy o tym m.in. wzrost sprzedaży takich produktów w sieci. Okazuje się, że sprzedaż rękodzieła na świecie rośnie rocznie nawet o 30%.
Specyfiką rynku rękodzieła jest to, że wystarczą stosunkowo niewielkie nakłady finansowe i może zacząć na nim działać właściwie każdy, kto tylko ma pomysł i zdolności manualne. Oznacza to także, że konkurencja jest duża, a sukces gwarantuje jedynie oferta, która wyróżni się na tle wielu innych propozycji. Mimo dużej rywalizacji w branży uznałam, że spróbować jednak warto, ponieważ rękodzieło przeżywa swój złoty wiek.
Sklep internetowy, to forma prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem sieci Internet. Sprzedaż z wykorzystaniem sklepu internetowego nie jest w Polsce działalnością reglamentowaną, jednak w stosunku do niektórych produktów mogą istnieć szczegółowe wymagania i ograniczenia wynikające z przepisów prawa. Do grupy tej należą: leki, wyroby alkoholowe, broń, amunicja i materiały wybuchowe, nasiona (z wyłączeniem dostawców i producentów materiału siewnego rozmnożeniowego roślin warzywnych i ozdobnych oraz materiału szkółkarskiego wytworzonego i sprzedawanego na terenie tego samego powiatu, jeżeli jest przeznaczony na niezarobkowe potrzeby własne odbiorcy), paliwa, substancje uzależniające, środki ochrony roślin, waluty.
Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD odpowiadające wytwarzaniu rękodzieła oraz sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet:
1. 13.92.Z – Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych
2. 32.40.Z – Produkcja gier i zabawek
3. 47.91.Z – Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet
Sklep internetowy można prowadzić w dowolnej formie, poza spółką partnerską.
Należy zarejestrować działalność gospodarczą w CEIDG (jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną) lub w KRS (jako spółkę jawną, spółkę komandytową, spółkę komandytowo-akcyjną, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną).
Specyfiką rynku rękodzieła jest to, że wystarczą stosunkowo niewielkie nakłady finansowe i może zacząć na nim działać właściwie każdy, kto tylko ma pomysł i zdolności manualne. Oznacza to także, że konkurencja jest duża, a sukces gwarantuje jedynie oferta, która wyróżni się na tle wielu innych propozycji. Mimo dużej rywalizacji w branży uznałam, że spróbować jednak warto, ponieważ rękodzieło przeżywa swój złoty wiek.
Sklep internetowy, to forma prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem sieci Internet. Sprzedaż z wykorzystaniem sklepu internetowego nie jest w Polsce działalnością reglamentowaną, jednak w stosunku do niektórych produktów mogą istnieć szczegółowe wymagania i ograniczenia wynikające z przepisów prawa. Do grupy tej należą: leki, wyroby alkoholowe, broń, amunicja i materiały wybuchowe, nasiona (z wyłączeniem dostawców i producentów materiału siewnego rozmnożeniowego roślin warzywnych i ozdobnych oraz materiału szkółkarskiego wytworzonego i sprzedawanego na terenie tego samego powiatu, jeżeli jest przeznaczony na niezarobkowe potrzeby własne odbiorcy), paliwa, substancje uzależniające, środki ochrony roślin, waluty.
Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego należy zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe konto bankowe oraz siedzibę. Następnym krokiem jest zakup domeny oraz serwera (hosting), na którym można składować pliki składające się na sklep. Niezbędnym elementem posiadania sklepu internetowego jest również odpowiednia grafika oraz oprogramowanie sklepowe, które umożliwi dokonanie i opłacenie zamówienia. W zależności od potrzeb i posiadanego kapitału, wybierając system sklepowy, można skorzystać z trzech rozwiązań: wynajmu oprogramowania wraz z hostingiem, zakupu oprogramowania i własnego hostingu lub zamówienia oprogramowania dedykowanego, szytego na miarę.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD odpowiadające wytwarzaniu rękodzieła oraz sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet:
1. 13.92.Z – Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych
2. 32.40.Z – Produkcja gier i zabawek
3. 47.91.Z – Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet
Sklep internetowy można prowadzić w dowolnej formie, poza spółką partnerską.
Należy zarejestrować działalność gospodarczą w CEIDG (jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną) lub w KRS (jako spółkę jawną, spółkę komandytową, spółkę komandytowo-akcyjną, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną).
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
UDF
E-mail – poradniki
Kategoria Thema
KFCX
Rachunkowość – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
KFFX
Bankowość i finanse – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
WJ
Poradniki praktyczne
Kategoria Thema
UDB
Poradniki internetowe i usługi online