Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1807495
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=16517
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
zawartość podstawowa
zawartość dodatkowa
Opis bibliograficzny
autor
autor
autor projektu graficznego
autor okładki lub reprodukowanego dzieła
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
współwydawca
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Tekst promocyjny
Czemu służy?
- pomaga skupić się na tym, co jest istotą pracy projektowej:
- budowanie zaangażowania i motywacji wewnętrznej zarówno uczniów jak i nauczycieli,
- budowanie zdrowych relacji z rówieśnikami,
- kształcenie się w samodzielności i odpowiedzialności,
- indywidualizacja podejścia do ucznia, w tym umożliwienie mu poszukiwań tego, co go fascynuje w świecie,
- rozwijanie sprawczości i świadomości wpływu na sytuację,
- zdobywanie wiedzy i umiejętności wykraczających ponad podstawę programową,
- podejmowanie realnych wyzwań w bezpiecznym otoczeniu
- pozwala monitorować proces rozwoju nauczyciela i uczniów w zakresie pracy projektowej, ułatwia autoewaluację
- poprzez liczne przykłady, ćwiczenia i przemyślany system narzędzi prowadzi nauczyciela i uczniów przez kolejne etapy rozwoju myślenia projektowego
Podręcznik to wynik kilkuletniej współpracy z nauczycielami, uczniami i dyrektorami szkół w ramach krótkich warsztatów i całorocznych kursów. U podstawy tej pracy leżało pytanie, jak przenieść najlepsze doświadczenia szkolne, biznesowe, organizacyjne, lata praktyki w kształceniu przywódców na rzeczywistość szkolną. Jak wykorzystać niebotycznie dofinansowane, realizowane dla potrzeb biznesu, badania nad skutecznością, zaangażowaniem i motywacją wśród uczniów i nauczycieli. I jak połączyć to z humanistycznym podejściem Marii Montessori, które - niezależnie od tego, czy placówka określa się jako montessoriańska, czy też nie - wspiera każdą osobę w systemie nauczania, a zatem i ucznia i nauczyciela.
Nota biograficzna
Psycholożka kliniczna, wykładowczyni Wydziału Prawa Uniwersytetu SWPS w Warszawie, trenerka, mediatorka, ekspertka ds. pracy metodą projektu. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP oraz PwC Business Coaching Diploma (akredytacje międzynarodowe ICF, EMCC). Współzałożycielka Pogotowia Psychologicznego.
Wspiera nauczycieli i dyrektorów szkół w pracy nad rozwojem, strategią, kulturą szkoły, wprowadzaniem zmiany, radzeniem sobie w sytuacjach kryzysowych i pracy metodą projektu.
Doktorantka Międzyuczelnianych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Psychology & ICT (SWPS, PJATK), gdzie w ramach Centrum Badań Neuropoznawczych bada zjawisko flow oraz wpływ gier video na funkcje poznawcze.
Hanna Buchner
Nauczycielka historii w klasach 4-8, tutorka i pasjonatka pracy projektowej.
Prowadzi warsztaty dla rad pedagogicznych, grup nauczycieli oraz rodziców. Autorka materiałów dydaktycznych: programów, scenariuszy, pomocy naukowych i artykułów publikowanych w czasopismach dla nauczycieli. Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie edukacji pozaformalnej zdobyte w różnych instytucjach kultury.
Magister historii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją nauczycielską, absolwentka kursu przedsiębiorczości w Akademii Leona Koźmińskiego, kursu nauczycielskiego Szkoły Edukacji oraz kursu dla dyrektorów szkół w Akademii Przywództwa Liderów Oświaty.
Nakład
pierwszy nakład
STYKI Justyna Józefowicz
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Status wydawniczy
Dostępność w handlu
cena brutto