Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=3287821

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=2000000000

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone

szczegóły formy

EPUB

szczegóły formy

Mobi
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Zabezpieczenia
Cyfrowy znak wodny

Opis bibliograficzny

Tytuł
Jak przekonać (prawie) każdego
Tytuł oryginału
Stop Talking, Start Influencing
Twórca

tłumacz

Joanna Sugiero

redaktor

Barbara Ramza-Kołodziejczyk

redaktor

Klaudia Golon

redaktor

Małgorzata Różycka

redaktor

Agata Muszalska

redaktor

Tomasz Zajbt

redaktor

Marcin Fabijański

redaktor

Justyna Mrowiec
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Warszawa
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

RM

pełna nazwa wydawcy

Niebieskie rekordy
Data

data wydania

2024-03-15

data upublicznienia metadanych

2024-03-15

Opis marketingowy

Spis treści

Spis treści



  • Wstęp

  • Rozdział 1. Tekst + mowa

  • Rozdział 2. Obrazy + mowa

  • Rozdział 3. Przestrzeń

  • Rozdział 4. Kontekst/stan

  • Rozdział 5. Wielozadaniowość

  • Rozdział 6. Przeplatanie

  • Rozdział 7. Błąd

  • Rozdział 8. Przypominanie

  • Rozdział 9. Torowanie

  • Rozdział 10. Opowieść

  • Rozdział 11. Stres

  • Rozdział 12. Rozproszenie

  • Posłowie

  • Wykaz źródeł

Dodatkowy opis

opis pełny

Nie wystarczy poznać triki, by być skutecznym nauczycielem. By naprawdę skutecznie przekazywać wiedzę, trzeba zrozumieć, jak ludzie przyswajają informacje.



Czego może nas nauczyć zatłoczony bar o skutecznych prezentacjach w PowerPoincie?


Co serialowe maratony ujawniają o tworzeniu trwałych wspomnień?


Dalzcego to zadine jset tak łwato pezrcztyać – i co nam mwói o nzsaym mlyśnieu?



To poradnik dla wszystkich, którzy chcą skutecznie przekazywać innym wiedzę. Niezależnie od tego, czy robisz prezentację przed członkami swojego zespołu, prowadzisz wykład, jesteś nauczycielem, czy po prostu chciałbyś, żeby inni zapamiętywali to, co im mówisz, znajdziesz tu wartościowe i praktyczne informacje.



Książka zawiera 12 lekcji, w których autor, czerpiąc z badań naukowych oraz opisów zjawisk psychologicznych, przedstawia mechanizmy działania ludzkiego mózgu, zapamiętywania i uczenia się, i podpowiada, jak wykorzystać je przy przekazywaniu wiedzy w taki sposób, aby dotarła do odbiorców, zapadła im w pamięć i wywarła na nich wpływ. Liczne ilustracje, eksperymenty, przykłady i ćwiczenia udowadniają, że prezentowane sposoby naprawdę działają.



Dzięki tej książce:


- zrozumiesz, jak działa nauka i zapamiętywanie,


- poznasz sposoby skutecznego przekazywania informacji,


- staniesz się mówcą, którego wszyscy chcą słuchać.



Dr Jared Cooney Horvath jest ekspertem w dziedzinie neurobiologii edukacyjnej. Prowadzi badania i wykłada m.in. na Uniwersytecie Harvarda, w Harwardzkiej Szkole Medycznej oraz na Uniwersytecie Melbourne.

Dystrybutor/Dystrybutorzy

Wydawnictwo RM

NIP PL5251551705
Dostępna u dystrybutora Tak
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

44.99 PLN

stawka VAT

5 %