Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=3427575
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=20168
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga
wysokość
21 cm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron nienumerowanych
1
Strony
liczba numerowanych stron głównego tekstu
155
Strony
Opis bibliograficzny
Tytuł
Zarządzanie kadrami w bibliotece
Podtytuł
praca zbiorowa /
Tytuł oryginału
Human resources management in libraries
Twórca
autor
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
redaktor
Żołędowska-Król, Beata
redaktor
Kamińska, Joanna
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Warszawa :
Język
język publikacji
polski
język oryginału
angielski
Wydawca
imprint
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne STOWARZYSZENIA BIBLIOTEKARZY POLSKICH
pełna nazwa wydawcy
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne STOWARZYSZENIA BIBLIOTEKARZY POLSKICH
adres siedziby
ul. E. Konopczyńskiego 5/7
00-335 Warszawa
00-335 Warszawa
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2008-12-30
data upublicznienia metadanych
2008-12-30
Opis marketingowy
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Zasoby ludzkie w zarządzaniu biblioteką
Joanna Kamińska
KAPITAŁ INTELEKTUALNY BIBLIOTEKI
Sabina Adamiec
POTENCJAŁ SPOŁECZNY A KAPITAŁ BIBLIOTEKI
Rozdział 2. Rozwój zasobów ludzkich biblioteki
Małgorzata Kisilowska
PRZECIWDZIAŁANIE SKUTKOM NEGATYWNEGO DOBORUDO ZAWODU
Elżbieta Czerwińska, Anna Kmiecik
ROZWÓJ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW ELEMENTEM ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W BIBLIOTEKACH
Beata Żołędowska-Król
BADANIE OPINII PRACOWNIKÓW JAKO INSTRUMENT WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE RELACJAMI WEWNĘTRZNYMI W BIBLIOTECE
Maria Przastek-Samokowa
BADANIE SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW JAKO METODA OKREŚLANIA POTRZEB SZKOLENIOWYCH BIBLIOTEKARZY
Wiktoria Pękaty
ROLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W KSZTAŁTOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ BIBLIOTEKI
Rozdział 3. Wybrane metody zarządzania kadrami w bibliotece
Stefan Kiibów
OKRESOWE OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI
Bogumiła Urban
OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI. ZAGADNIENIA METODYCZNE NA PRZYKŁADZIE BIBLIOTEKI WSB W POZNANIU
Maja Wojciechowska
ZESPOŁY ZADANIOWE I HEURYSTYCZNE METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
Aleksandra E. Adamczyk, Agnieszka Bajor
ETYCZNE ASPEKTY ZASTOSOWANIA TQM W BIBLIOTEKACH
Bożena Jaskowska
ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W DZIAŁALNOŚCI INFORMACYJNO-BIBLIOTECZNEJ
Bibliografia
Rozdział 1. Zasoby ludzkie w zarządzaniu biblioteką
Joanna Kamińska
KAPITAŁ INTELEKTUALNY BIBLIOTEKI
Sabina Adamiec
POTENCJAŁ SPOŁECZNY A KAPITAŁ BIBLIOTEKI
Rozdział 2. Rozwój zasobów ludzkich biblioteki
Małgorzata Kisilowska
PRZECIWDZIAŁANIE SKUTKOM NEGATYWNEGO DOBORUDO ZAWODU
Elżbieta Czerwińska, Anna Kmiecik
ROZWÓJ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW ELEMENTEM ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W BIBLIOTEKACH
Beata Żołędowska-Król
BADANIE OPINII PRACOWNIKÓW JAKO INSTRUMENT WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE RELACJAMI WEWNĘTRZNYMI W BIBLIOTECE
Maria Przastek-Samokowa
BADANIE SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW JAKO METODA OKREŚLANIA POTRZEB SZKOLENIOWYCH BIBLIOTEKARZY
Wiktoria Pękaty
ROLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W KSZTAŁTOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ BIBLIOTEKI
Rozdział 3. Wybrane metody zarządzania kadrami w bibliotece
Stefan Kiibów
OKRESOWE OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI
Bogumiła Urban
OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI. ZAGADNIENIA METODYCZNE NA PRZYKŁADZIE BIBLIOTEKI WSB W POZNANIU
Maja Wojciechowska
ZESPOŁY ZADANIOWE I HEURYSTYCZNE METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
Aleksandra E. Adamczyk, Agnieszka Bajor
ETYCZNE ASPEKTY ZASTOSOWANIA TQM W BIBLIOTEKACH
Bożena Jaskowska
ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W DZIAŁALNOŚCI INFORMACYJNO-BIBLIOTECZNEJ
Bibliografia
Tekst promocyjny
Zebrany w książce materiał zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne dotyczące znaczenia zasobów ludzkich w ogólnym systemie zarządzania biblioteką, jak i praktyczne - związane z zarządzaniem kadrami. Zaprezentowano m.in. metody przeciwdziałania skutkom negatywnego doboru do zawodu, wskazano możliwości budowania wspólnej polityki personalnej biblioteki oraz jej wpływ na kształtowanie jej kultury organizacyjnej. Omówiono także znaczenie badań opinii pracowników jako instrumentu wspomagającego zarządzanie relacjami w bibliotece. W ostatniej części zaprezentowano heurystyczne metody rozwiązywania problemów, zarządzania jakością czy stosowanie inteligencji emocjonalnej w praktyce; przedstawiono praktyczne zastosowanie systemu oceniania pracowników biblioteki. Całość materiału uzupełnia bogata bibliografia.
Kategoria Thema
KJMV2
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Temat
Kadry
Temat
Bibliotekarstwo
UKD
02:005.95/.96
Opis powiązań
Seria
tytuł
Nauka Dydaktyka Praktyka
numer
97
Dodatkowy identyfikator
numer rekordu Biblioteki Narodowej
b2145081x