Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=5803489
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=33064
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
inne
Forma produktu
Inny rodzaj mikroformy
słowny opis formy
kartoniki z sylabami
Zawartość
zawartość podstawowa
Ilustracje
Opis bibliograficzny
Tytuł
Sylaby inaczej - Prymarne
Twórca
autor
Cieszyńska, Jagoda
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Kraków
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2014-02-14
data upublicznienia metadanych
2014-02-14
Opis marketingowy
Tekst promocyjny
Sylaby inaczej - Prymarne
Pomoc Sylaby inaczej - Prymarne przygotowana została dla dzieci rozpoczynających naukę czytania a także z myślą o dzieciach:
- z trudnościami z koncentracją, wynikającymi przez nadmierną stymulację wysokimi technologami,
- lewoocznych,
- z opóźnionym rozwojem mowy,
- z trudnościami dyslektycznymi (także w rodzinie).
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Dzieci, które szybko opanowują umiejętność samodzielnego odczytywania samogłosek, a jednak przejawiają problemy z odróżnianiem sylab w dwóch pierwszych paradygmatach powinny uzyskać pomoc z zastosowaniem zapisu w odbiciu negatywowym.
Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
Umiejętność rozpoznawania sylab pozwoli dziecku rozumieć znaczenie każdego nowego wyrazu. Wówczas dopiero możliwe będzie czytanie według mechanizmów lewopółkulowych, niezależnych od globalnego rozpoznawania słów. Tylko umiejętność linearnego czytania warunkuje sukces edukacyjny, także w uczeniu się języków obcych.
W skład kompletu wchodzą sylaby:
MA MO MU MÓ ME MY MI
SA SO SU SÓ SE SY
FA FO FU FÓ FE FY FI
BA BO BU BÓ BE BY BI
WA WO WU WÓ WE WY WI
KA KO KU KÓ KE KY KI
PA PO PU PÓ PE PY PI
DA DO DU DÓ DE DY DI
GA GO GU GÓ GE GY GI
ZA ZO ZU ZÓ ZE ZY
LA LO LU LÓ LE LI
TA TO TU TÓ TE TY TI
Pomoc Sylaby inaczej - Prymarne przygotowana została dla dzieci rozpoczynających naukę czytania a także z myślą o dzieciach:
- z trudnościami z koncentracją, wynikającymi przez nadmierną stymulację wysokimi technologami,
- lewoocznych,
- z opóźnionym rozwojem mowy,
- z trudnościami dyslektycznymi (także w rodzinie).
Wiele dzieci ma trudności z różnicowaniem sylab już na początkowym etapie nauki czytania. Wówczas często rodzice i terapeuci sądzą, całkowicie niesłusznie, że dziecko nie jest jeszcze gotowe do poznawania języka pisanego. A właśnie te dzieci powinny uczyć się czytać wcześnie, by zdążyły przygotować się do podjęcia nauki w klasie zerowej.
Dzieci, które szybko opanowują umiejętność samodzielnego odczytywania samogłosek, a jednak przejawiają problemy z odróżnianiem sylab w dwóch pierwszych paradygmatach powinny uzyskać pomoc z zastosowaniem zapisu w odbiciu negatywowym.
Ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.
Umiejętność rozpoznawania sylab pozwoli dziecku rozumieć znaczenie każdego nowego wyrazu. Wówczas dopiero możliwe będzie czytanie według mechanizmów lewopółkulowych, niezależnych od globalnego rozpoznawania słów. Tylko umiejętność linearnego czytania warunkuje sukces edukacyjny, także w uczeniu się języków obcych.
W skład kompletu wchodzą sylaby:
MA MO MU MÓ ME MY MI
SA SO SU SÓ SE SY
FA FO FU FÓ FE FY FI
BA BO BU BÓ BE BY BI
WA WO WU WÓ WE WY WI
KA KO KU KÓ KE KY KI
PA PO PU PÓ PE PY PI
DA DO DU DÓ DE DY DI
GA GO GU GÓ GE GY GI
ZA ZO ZU ZÓ ZE ZY
LA LO LU LÓ LE LI
TA TO TU TÓ TE TY TI
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Publikacje fachowe
Status/dostępność
Status wydawniczy
Publikacja dostępna
Dostępność w handlu
Publikacja dostępna