Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=5854354

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=18014

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka - forma nieokreślona
Zawartość

zawartość podstawowa

Ilustracje

zawartość dodatkowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga

szerokość

170 mm

wysokość

250 mm

głębokość

12 mm

ciężar

423

Opis bibliograficzny

Tytuł
FOR OR AGAINST? Poster as a voice of the young generation.
Podtytuł
Summary of the For / Against project.
Twórca

autor

Severina, Olga

autor

Gramlich, Goetz

autor

Tripkov, Laze

autor

Ziemiszewska, Agnieszka

autor

Klasa, Adam

redaktor

Klasa, Adam

redaktor

Ziemiszewska, Agnieszka
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Szczecin
Język

język publikacji

angielski

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Wydawnictwo Akademii Sztuki w Szczecinie

pełna nazwa wydawcy

Akademia Sztuki w Szczecinie

adres siedziby

pl. Orla Bialego 2
70-562 Szczecin

numer telefonu

e-mail

Inna rola wydawnicza

współwydawca

Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie
978-83-66831-09-4
Data

data wydania

2022-12-31

data upublicznienia metadanych

2022-12-31

Opis marketingowy

Spis treści

About, Agnieszka Ziemiszewska; str. 09
Poster virus, Agnieszka Ziemiszewska & Adam Klasa, str. 11
Poster power, Agnieszka Ziemiszewska, str. 25
Another poster competition?!, Laze Tripkov, str. 45
Design responsibility, Goetz Gramlich, str. 57
Posters that take a stand!, Olga Severina, str. 75
Post-poster, Adam Klasa, str. 87
The Jury, str. 100

Tekst promocyjny

Publikacja jest podsumowaniem projektu Za / Przeciw – konkursu plakatowego skierowanego do młodych projektantów: studentów i absolwentów szkół wyższych, zorganizowanego przez Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie i Akademię Sztuki w Szczecinie. Z otrzymanych 1300 prac z 48 państw, międzynarodowe Jury zakwalifikowało 50 projektów, które prezentowane były na wystawach w Krakowie, Zhengzhou (Chiny), Szczecinie i Warszawie. Katalog prac finałowych wzbogacony został krótkimi tekstami jurorskimi.
Skupienie projektu na postawie pozytywnej/negatywnej pozwoliło przyjrzeć się w pierwszej kolejności kształtowaniu języka wizualnego, podporządkowanego silnym (jak można było przypuszczać) emocjom i wynikającym z nich postawom młodego pokolenia. Szukaliśmy zdecydowanego głosu, krzyku młodych – zanim jeszcze emocje zostaną przetrawione przez chłodną kalkulację i racjonalizm. Zaraz po środkach plastycznych użytych w przekazie mogliśmy poddać analizie podejmowane treści — głos młodych ludzi. Bez narzucania im tematów i dzielenia ich na pożądane lub nie, otwierając przestrzeń na głos szerszy i zróżnicowany.

Nota biograficzna

Adam Klasa – grafik, projektant, wykładowca akademicki; swoje prace wystawiał w Polsce (m. in. Toruń, Poznań, Katowice, Kołobrzeg, Szczecin) oraz za granicą (Słowacja, USA, Iran, Grecja, Finlandia, Rosja, Meksyk).

Nakład

pierwszy nakład

80
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Akademia Sztuki w Szczecinie

NIP 851-31-21-799
telefon 664080239
email wydawnictwo@akademiasztuki.eu
Dostępna u dystrybutora Nie

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Albumy i książka artystyczna

Kategoria Thema

A
Sztuka

Kategoria Thema

AFH
Grafika

Kategoria Thema

AKLP
Plakat

Temat

plakat

Temat

zaangażowanie

Temat

młode pokolenie
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja niedostępna (out-of-print)

Dostępność w handlu

Publikacja niedostępna (out-of-print)
Cena

brak ceny

produkt bezpłatny