Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=6215170
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=12270
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w twardej oprawie
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga
szerokość
165
mm
wysokość
240 mm
głębokość
23
mm
ciężar
900
Opis bibliograficzny
Tytuł
Od Pomysłu do Projektu
Podtytuł
Katedra Fotografii
Twórca
autor
Wiesław Jurewicz
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Wrocław
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Mawi
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2024-05-24
data upublicznienia metadanych
2024-05-24
Opis marketingowy
Spis treści
Spis treści
Wizualny spis stron.............................................................................................................. 5
Słowniczek .......................................................................................................................... 9
Oznaczenia zastosowane w artykułach ............................................................................... 10
BAZA ................................................................................................................................ 11
Kreatywny świat........................................................................................................... 13
Kategorie Mediosfery.................................................................................................... 14
Warsztat kreacyjno-fotograficzny................................................................................... 15
Kreacyjne Środki Wyrazu (KŚW)..................................................................................... 16
Fotograficzne Środki Wyrazu (FŚW)............................................................................... 17
Kategorie psychologiczne............................................................................................. 19
Projektowe Środki Wyrazu (PŚW) .................................................................................. 19
Patchworkowy klan....................................................................................................... 20
Dlaczego kreacja jest taka ważna?................................................................................ 21
Zadanie dla Einsteina?.................................................................................................. 22
Mój Knyf...................................................................................................................... 23
Praca poprzez Kreacyjne Środki Wyrazu......................................................................... 25
Wybór kluczem do sukcesu........................................................................................... 26
Butik fotograficzno-literacki.......................................................................................... 27
XS – NAJMNIEJSZE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................. 29
Strefa animizacji........................................................................................................... 31
Strefa analogii ............................................................................................................. 39
Strefa metafor ............................................................................................................. 63
Strefa jukstapozycji...................................................................................................... 81
Strefa znaków.............................................................................................................. 94
S – MAŁE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................................... 105
M – ŚREDNIE FORMY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 129
L – DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................................ 143
XL – BARDZO DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................... 211
XXL – MASTODONTY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 241
Podziękowania.............................................................................................................. 257
Wizualny spis stron.............................................................................................................. 5
Słowniczek .......................................................................................................................... 9
Oznaczenia zastosowane w artykułach ............................................................................... 10
BAZA ................................................................................................................................ 11
Kreatywny świat........................................................................................................... 13
Kategorie Mediosfery.................................................................................................... 14
Warsztat kreacyjno-fotograficzny................................................................................... 15
Kreacyjne Środki Wyrazu (KŚW)..................................................................................... 16
Fotograficzne Środki Wyrazu (FŚW)............................................................................... 17
Kategorie psychologiczne............................................................................................. 19
Projektowe Środki Wyrazu (PŚW) .................................................................................. 19
Patchworkowy klan....................................................................................................... 20
Dlaczego kreacja jest taka ważna?................................................................................ 21
Zadanie dla Einsteina?.................................................................................................. 22
Mój Knyf...................................................................................................................... 23
Praca poprzez Kreacyjne Środki Wyrazu......................................................................... 25
Wybór kluczem do sukcesu........................................................................................... 26
Butik fotograficzno-literacki.......................................................................................... 27
XS – NAJMNIEJSZE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................. 29
Strefa animizacji........................................................................................................... 31
Strefa analogii ............................................................................................................. 39
Strefa metafor ............................................................................................................. 63
Strefa jukstapozycji...................................................................................................... 81
Strefa znaków.............................................................................................................. 94
S – MAŁE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................................... 105
M – ŚREDNIE FORMY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 129
L – DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................................ 143
XL – BARDZO DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................... 211
XXL – MASTODONTY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 241
Podziękowania.............................................................................................................. 257
Tekst promocyjny
Daj się ponieść!
30 lat temu mój pojazd dotarł do kresu utartej drogi; tematów opisanych przez innych w literaturze, oraz tego co mi przekazali moi wspaniali wykładowcy. A ja dalej miałem dużo pytań. Bo marzyłem. Tak; mocno marzyłem, aby robić naprawdę dobre zdjęcia. Tylko odpowiedzi – jak? – brakowało. Wystawiłem głowę z wygodnej lektyki (jestem wdzięczny tym wszystkim, co mnie tak długo nieśli). Rozejrzałem się, wyszedłem: wokół trochę ciemno… trochę straszno… Ale też pięknie. Zaskakująco. Kolorowo. Na początku się bałem, potem zakochałem. Ten magiczny zakątek okazał się bogaty. I inspirujący. I wdzięczny. Dzisiaj wiem gdzie tu Koncepcje rosną, gdzie skarby ujęć ukryte. Jak soczyste kadry oprawić. Jak widza we wnyki pojmać. Inawet parę sprawdzonych traktów wytyczyłem.
Wskakuj do pojazdu (lektyki odeszły już do lamusa). Zapnij pas. To Fantazja, niesie nas.
Wiesiek Jurewicz
30 lat temu mój pojazd dotarł do kresu utartej drogi; tematów opisanych przez innych w literaturze, oraz tego co mi przekazali moi wspaniali wykładowcy. A ja dalej miałem dużo pytań. Bo marzyłem. Tak; mocno marzyłem, aby robić naprawdę dobre zdjęcia. Tylko odpowiedzi – jak? – brakowało. Wystawiłem głowę z wygodnej lektyki (jestem wdzięczny tym wszystkim, co mnie tak długo nieśli). Rozejrzałem się, wyszedłem: wokół trochę ciemno… trochę straszno… Ale też pięknie. Zaskakująco. Kolorowo. Na początku się bałem, potem zakochałem. Ten magiczny zakątek okazał się bogaty. I inspirujący. I wdzięczny. Dzisiaj wiem gdzie tu Koncepcje rosną, gdzie skarby ujęć ukryte. Jak soczyste kadry oprawić. Jak widza we wnyki pojmać. Inawet parę sprawdzonych traktów wytyczyłem.
Wskakuj do pojazdu (lektyki odeszły już do lamusa). Zapnij pas. To Fantazja, niesie nas.
Wiesiek Jurewicz
Nota biograficzna
Tym wszystkim, którzy koniecznie jednak chcieliby coś o mnie wiedzieć
(miło mi), powiem, że całe życie zajmowałem się bardzo szeroko
pojętą fotografią. Pierwsze zdjęcia do oficjalnych zbiorów artystycznych
sprzedałem 40 lat temu. Prowadziłem duże studio fotograficzne
(400 m2, czterech fotografów). Przez 7 lat byłem dyrektorem kreatywnym
sporej agencji reklamowej. Później wydawcą swoich albumów,
książek i kalendarzy. 12 lat pracowałem jako fotograf advertorialowy
i editorialowy dla dobrych, światowych czasopism. Moje prace
są w zbiorach polskich muzeów zajmujących się sztuką użytkową.
Znalazły się też w przeglądach europejskiego projektowania. Parę
razy zdjęcia i projekty zostały uznane przez gremia eksperckie za najlepsze
w kraju. Mówiły o tym ogólnopolskie media. Jeśli bylibyście
ciekawi, które i dlaczego, to zapraszam dalej.
Wiesław Jurewicz
(miło mi), powiem, że całe życie zajmowałem się bardzo szeroko
pojętą fotografią. Pierwsze zdjęcia do oficjalnych zbiorów artystycznych
sprzedałem 40 lat temu. Prowadziłem duże studio fotograficzne
(400 m2, czterech fotografów). Przez 7 lat byłem dyrektorem kreatywnym
sporej agencji reklamowej. Później wydawcą swoich albumów,
książek i kalendarzy. 12 lat pracowałem jako fotograf advertorialowy
i editorialowy dla dobrych, światowych czasopism. Moje prace
są w zbiorach polskich muzeów zajmujących się sztuką użytkową.
Znalazły się też w przeglądach europejskiego projektowania. Parę
razy zdjęcia i projekty zostały uznane przez gremia eksperckie za najlepsze
w kraju. Mówiły o tym ogólnopolskie media. Jeśli bylibyście
ciekawi, które i dlaczego, to zapraszam dalej.
Wiesław Jurewicz
Dystrybutor/Dystrybutorzy
Mawi Małgorzata Jurewicz
NIP 8991008299
telefon 601704403
email wiesiek@jurewicz.eu
Dostępna u dystrybutora
Tak
Status/dostępność
Status wydawniczy
Publikacja dostępna
Dostępność w handlu
Publikacja dostępna
Cena
brak ceny
skontaktuj się z dostawcą