Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=6215170

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=12270

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w twardej oprawie
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga

szerokość

165 mm

wysokość

240 mm

głębokość

23 mm

ciężar

900

Opis bibliograficzny

Tytuł
Od Pomysłu do Projektu
Podtytuł
Katedra Fotografii
Twórca

autor

Wiesław Jurewicz
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Wrocław
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Mawi

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2024-05-24

data upublicznienia metadanych

2024-05-24

Opis marketingowy

Okładka

Spis treści

Spis treści
Wizualny spis stron.............................................................................................................. 5
Słowniczek .......................................................................................................................... 9
Oznaczenia zastosowane w artykułach ............................................................................... 10
BAZA ................................................................................................................................ 11
Kreatywny świat........................................................................................................... 13
Kategorie Mediosfery.................................................................................................... 14
Warsztat kreacyjno-fotograficzny................................................................................... 15
Kreacyjne Środki Wyrazu (KŚW)..................................................................................... 16
Fotograficzne Środki Wyrazu (FŚW)............................................................................... 17
Kategorie psychologiczne............................................................................................. 19
Projektowe Środki Wyrazu (PŚW) .................................................................................. 19
Patchworkowy klan....................................................................................................... 20
Dlaczego kreacja jest taka ważna?................................................................................ 21
Zadanie dla Einsteina?.................................................................................................. 22
Mój Knyf...................................................................................................................... 23
Praca poprzez Kreacyjne Środki Wyrazu......................................................................... 25
Wybór kluczem do sukcesu........................................................................................... 26
Butik fotograficzno-literacki.......................................................................................... 27
XS – NAJMNIEJSZE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................. 29
Strefa animizacji........................................................................................................... 31
Strefa analogii ............................................................................................................. 39
Strefa metafor ............................................................................................................. 63
Strefa jukstapozycji...................................................................................................... 81
Strefa znaków.............................................................................................................. 94
S – MAŁE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................................... 105
M – ŚREDNIE FORMY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 129
L – DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE................................................................................ 143
XL – BARDZO DUŻE FORMY FOTOGRAFICZNE............................................................... 211
XXL – MASTODONTY FOTOGRAFICZNE......................................................................... 241
Podziękowania.............................................................................................................. 257

Tekst promocyjny

Daj się ponieść!
30 lat temu mój pojazd dotarł do kresu utartej drogi; tematów opisanych przez innych w literaturze, oraz tego co mi przekazali moi wspaniali wykładowcy. A ja dalej miałem dużo pytań. Bo marzyłem. Tak; mocno marzyłem, aby robić naprawdę dobre zdjęcia. Tylko odpowiedzi – jak? – brakowało. Wystawiłem głowę z wygodnej lektyki (jestem wdzięczny tym wszystkim, co mnie tak długo nieśli). Rozejrzałem się, wyszedłem: wokół trochę ciemno… trochę straszno… Ale też pięknie. Zaskakująco. Kolorowo. Na początku się bałem, potem zakochałem. Ten magiczny zakątek okazał się bogaty. I inspirujący. I wdzięczny. Dzisiaj wiem gdzie tu Koncepcje rosną, gdzie skarby ujęć ukryte. Jak soczyste kadry oprawić. Jak widza we wnyki pojmać. Inawet parę sprawdzonych traktów wytyczyłem.
Wskakuj do pojazdu (lektyki odeszły już do lamusa). Zapnij pas. To Fantazja, niesie nas.

Wiesiek Jurewicz

Nota biograficzna

Tym wszystkim, którzy koniecznie jednak chcieliby coś o mnie wiedzieć
(miło mi), powiem, że całe życie zajmowałem się bardzo szeroko
pojętą fotografią. Pierwsze zdjęcia do oficjalnych zbiorów artystycznych
sprzedałem 40 lat temu. Prowadziłem duże studio fotograficzne
(400 m2, czterech fotografów). Przez 7 lat byłem dyrektorem kreatywnym
sporej agencji reklamowej. Później wydawcą swoich albumów,
książek i kalendarzy. 12 lat pracowałem jako fotograf advertorialowy
i editorialowy dla dobrych, światowych czasopism. Moje prace
są w zbiorach polskich muzeów zajmujących się sztuką użytkową.
Znalazły się też w przeglądach europejskiego projektowania. Parę
razy zdjęcia i projekty zostały uznane przez gremia eksperckie za najlepsze
w kraju. Mówiły o tym ogólnopolskie media. Jeśli bylibyście
ciekawi, które i dlaczego, to zapraszam dalej.
Wiesław Jurewicz
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Mawi Małgorzata Jurewicz

NIP 8991008299
telefon 601704403
email wiesiek@jurewicz.eu
Dostępna u dystrybutora Tak
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna
Cena

brak ceny

skontaktuj się z dostawcą