Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=6244683
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=20427
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna tylko do ściągnięcia
Zawartość
zawartość podstawowa
Tekst (do odczytu wzrokowego)
zawartość dodatkowa
Hipertekst (linki do zawartości wewnętrznej)
Wymiary/waga
szerokość
210
mm
wysokość
295 mm
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba numerowanych stron głównego tekstu
143
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
START 1 Survival Polish A0
Podtytuł
Zeszyt lektora
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Warszawa
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
START
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2019-01-14
data upublicznienia metadanych
2019-01-14
Opis marketingowy
Spis treści
Wstęp
1. Komentarz do podręcznika
2. Testy z komentarzem
3. Gry i dodatkowe ćwiczenia
4. Intensywny Trening Fonetyczny
5. Transkrypcja nagrań
1. Komentarz do podręcznika
2. Testy z komentarzem
3. Gry i dodatkowe ćwiczenia
4. Intensywny Trening Fonetyczny
5. Transkrypcja nagrań
Tekst promocyjny
Zeszyt lektora to materiał dla nauczycieli pracujących z podręcznikiem Start 1. Survival Polish zawiera komentarze i porady metodyczne do podręcznika oraz dodatkowe ćwiczenia, teksty, gry oraz dwa sprawdziany przyswojenia wiadomości.
Publikacja ma formę pliku PDF.
Komentarz
Zajęcia z podręcznikiem od samego początku powinny być prowadzone w języku polskim, przez co uczniowie prowokowani są do szybszego otwarcia się na komunikację. Zadanie to ułatwia lektorowi komentarz, który dokładnie, krok po kroku opisuje sposób prowadzenia zajęć, wskazuje także warianty pracy z materiałem w zależności od celów lekcji, wielkości grupy czy zaawansowania uczniów.
Testy
W czasie pracy z materiałem przewidziane są dwa testy po 5 i po 10 lekcji. Zamieszczono je w Zeszycie Lektora, natomiast nagrania znajdują się na płycie cd w podręczniku. Testy sprawdzają wszystkie sprawności językowe, czyli słuchanie, czytanie, pisanie i mówienie. Zostały tak skonstruowane, aby być dla ucznia potwierdzeniem osiągnięcia konkretnych kompetencji językowych, zamknąć pewien etap nauki i zachęcić go do kontynuowania wysiłków.
Dodatkowe gry i ćwiczenia
Celem każdej lekcji jest opanowanie przez ucznia materiału - lekcja służy nauczeniu. Aby wykształcić u studenta nawykowe opanowanie tworzenia omawianej struktury i manipulowania nią, proponujemy duży wybór dodatkowych, prostych ćwiczeń automatyzujących w Zeszycie Lektora. Chodzi nam o możliwość ćwiczenia poszczególnych struktur składniowych, które polega na ciągłym powtarzaniu tego samego wzorca i wypełnianiu go za każdym razem inną treścią leksykalną. Ważne jest to, że w czasie takiego drylu jednocześnie ćwiczymy i kontrolujemy. Oprócz materiałów do prostych ćwiczeń automatyzujących w dziale tym znajdują się także bardziej skomplikowane gry, służące urozmaiceniu lekcji po opanowaniu materiału oraz role playe, które stawiają ucznia przed koniecznością zmierzenia się z konkretnym zadaniem komunikacyjnym. Ważnym celem tych dodatkowych ćwiczeń, dostępnych tylko lektorowi jest to, że dzięki nim możliwe jest wprowadzenie w czasie zajęć elementu zaskoczenia i oderwanie ucznia od ciągłej pracy z podręcznikiem.
Intensywny Trening Fonetyczny
Stała praca nad poprawnością i płynnością wypowiedzi jest kluczowa z punktu widzenia sukcesu dydaktycznego, można nawet zaryzykować twierdzenie, że ważniejsza niż praca nad poprawnością gramatyczną. Dlatego oprócz ćwiczeń fonetycznych pojawiających się w każdej jednostce podręcznika START, w dziale FONETYKA, istotnym składnikiem naszego programu przeznaczonego na początkowy etap nauki jest INTENSYWNY TRENING FONETYCZNY - innowacyjny element materiału do nauki języka na poziomie A.
INTENSYWNY TRENING FONETYCZNY to zbiór nagrań utrwalających poznane w podręczniku konstrukcje gramatyczne i komunikacyjne. Proponowane nagrania mają albo charakter bardzo prostych dryli utrwalających tylko jedną trudność językową (np. odmianę czasownika albo formę przypadka), albo są zbiorem najistotniejszych z punkt widzenia komunikacji, zróżnicowanych stylistycznie zdań z danej jednostki lekcyjnej. Ćwiczenia mogą być wykorzystywane na lekcji lub do samodzielnej pracy ucznia. Praca z nim polega na słuchaniu i powtarzaniu wzorca, co ma na celu doskonalenie rozumienia ze słuchu i wymowy, ale także pomaga zapamiętywać kompletne, gotowe do użycia konstrukcje.
Transkrypcja
W trosce o wygodę uczniów i lektorów w Zeszycie Lektora podajemy transkrypcje nagrań, które nie pojawiły się w całości w podręczniku studenta.
Publikacja ma formę pliku PDF.
Komentarz
Zajęcia z podręcznikiem od samego początku powinny być prowadzone w języku polskim, przez co uczniowie prowokowani są do szybszego otwarcia się na komunikację. Zadanie to ułatwia lektorowi komentarz, który dokładnie, krok po kroku opisuje sposób prowadzenia zajęć, wskazuje także warianty pracy z materiałem w zależności od celów lekcji, wielkości grupy czy zaawansowania uczniów.
Testy
W czasie pracy z materiałem przewidziane są dwa testy po 5 i po 10 lekcji. Zamieszczono je w Zeszycie Lektora, natomiast nagrania znajdują się na płycie cd w podręczniku. Testy sprawdzają wszystkie sprawności językowe, czyli słuchanie, czytanie, pisanie i mówienie. Zostały tak skonstruowane, aby być dla ucznia potwierdzeniem osiągnięcia konkretnych kompetencji językowych, zamknąć pewien etap nauki i zachęcić go do kontynuowania wysiłków.
Dodatkowe gry i ćwiczenia
Celem każdej lekcji jest opanowanie przez ucznia materiału - lekcja służy nauczeniu. Aby wykształcić u studenta nawykowe opanowanie tworzenia omawianej struktury i manipulowania nią, proponujemy duży wybór dodatkowych, prostych ćwiczeń automatyzujących w Zeszycie Lektora. Chodzi nam o możliwość ćwiczenia poszczególnych struktur składniowych, które polega na ciągłym powtarzaniu tego samego wzorca i wypełnianiu go za każdym razem inną treścią leksykalną. Ważne jest to, że w czasie takiego drylu jednocześnie ćwiczymy i kontrolujemy. Oprócz materiałów do prostych ćwiczeń automatyzujących w dziale tym znajdują się także bardziej skomplikowane gry, służące urozmaiceniu lekcji po opanowaniu materiału oraz role playe, które stawiają ucznia przed koniecznością zmierzenia się z konkretnym zadaniem komunikacyjnym. Ważnym celem tych dodatkowych ćwiczeń, dostępnych tylko lektorowi jest to, że dzięki nim możliwe jest wprowadzenie w czasie zajęć elementu zaskoczenia i oderwanie ucznia od ciągłej pracy z podręcznikiem.
Intensywny Trening Fonetyczny
Stała praca nad poprawnością i płynnością wypowiedzi jest kluczowa z punktu widzenia sukcesu dydaktycznego, można nawet zaryzykować twierdzenie, że ważniejsza niż praca nad poprawnością gramatyczną. Dlatego oprócz ćwiczeń fonetycznych pojawiających się w każdej jednostce podręcznika START, w dziale FONETYKA, istotnym składnikiem naszego programu przeznaczonego na początkowy etap nauki jest INTENSYWNY TRENING FONETYCZNY - innowacyjny element materiału do nauki języka na poziomie A.
INTENSYWNY TRENING FONETYCZNY to zbiór nagrań utrwalających poznane w podręczniku konstrukcje gramatyczne i komunikacyjne. Proponowane nagrania mają albo charakter bardzo prostych dryli utrwalających tylko jedną trudność językową (np. odmianę czasownika albo formę przypadka), albo są zbiorem najistotniejszych z punkt widzenia komunikacji, zróżnicowanych stylistycznie zdań z danej jednostki lekcyjnej. Ćwiczenia mogą być wykorzystywane na lekcji lub do samodzielnej pracy ucznia. Praca z nim polega na słuchaniu i powtarzaniu wzorca, co ma na celu doskonalenie rozumienia ze słuchu i wymowy, ale także pomaga zapamiętywać kompletne, gotowe do użycia konstrukcje.
Transkrypcja
W trosce o wygodę uczniów i lektorów w Zeszycie Lektora podajemy transkrypcje nagrań, które nie pojawiły się w całości w podręczniku studenta.
Dystrybutor/Dystrybutorzy
START Agnieszka Małyska
NIP 824-149-57-05
telefon 606479199
email agarybak@poczta.fm
email agarybak@poczta.fm
Dostępna u dystrybutora
Tak
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Podręczniki szkolne i materiały dydaktyczne
Kategoria Thema
C
Języki i językoznawstwo
Kategoria Thema
CB
Języki – słowniki, poradniki i podręczniki
Status/dostępność
Status wydawniczy
Publikacja dostępna
Dostępność w handlu
Publikacja dostępna
Cena
brak ceny
skontaktuj się z dostawcą