Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=6245971
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=5985
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
136
Strony
Opis bibliograficzny
Tytuł
Spotkajmy się w Internecie. Czynne całodobowo
Twórca
redaktor
Laurisz, Norbert
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Kraków
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
FUNDACJA GOSPODARKI i ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
pełna nazwa wydawcy
FUNDACJA GOSPODARKI i ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
adres siedziby
ul. ks. I. J. Skorupki 22
31-519 Kraków
31-519 Kraków
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2016-12-01
data upublicznienia metadanych
2016-12-01
Opis marketingowy
Spis treści
Spis treści
Ewelina Gazda ………………………………….…...11
Współczesne kampanie wyborcze w USA
Anna Mirzyńska …………………………….………19
Pomiędzy e-administracją, e-państwem, a e-demokracją. Analiza sytuacji Polski w kontekście wybranych aspektów etapów cyfryzacji kraju.
Natalia Leśniak ………………………………….…..29
Zastosowanie koncepcji Internet of Things w procesie budowania inteligentnej infrastruktury miasta
Anna Czarnik …………………………………….….37
Content marketing jako nowoczesne podejście do strategii marketingowej w Internecie
Monika Kapka …………………………………….…49
E-klient – konsument i przedsiębiorca w świecie nowych technologii
Adrian Pawlikowski ……………………………….…61
E - sport, czyli trampolina dla biznesu
Seweryn Szyncel ………………………………….….69
Internet jako nowe medium. Szanse i zagrożenia
Karolina Śliwińska ……………………………….…..77
Ochrona własności intelektualnej na przykładzie prawa autorskiego w Internecie
Jakub Truty ……………………………………….…..87
Społeczeństwo informacyjne i jego wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy Polski i Europy
Karol Wesołowski ……………………………….……95
Internet - szansa czy zagrożenie dla pracownika? Analiza wybranych procesów społecznych i gospodarczych mających wpływ na strukturę zatrudnienia w Polsce
Maria Wirchniańska ……………………………….…107
Crowdfunding. Cyfrowy tłum a innowacyjność gospodarki
Monika Zbozień ……………………………………...120
Wykorzystanie marketingu treści w internetowej sprzedaży książek
Aleksandra Zuziak ……………………………………127
O zmniejszaniu świata, czyli Internet a globalizacja
Ewelina Gazda ………………………………….…...11
Współczesne kampanie wyborcze w USA
Anna Mirzyńska …………………………….………19
Pomiędzy e-administracją, e-państwem, a e-demokracją. Analiza sytuacji Polski w kontekście wybranych aspektów etapów cyfryzacji kraju.
Natalia Leśniak ………………………………….…..29
Zastosowanie koncepcji Internet of Things w procesie budowania inteligentnej infrastruktury miasta
Anna Czarnik …………………………………….….37
Content marketing jako nowoczesne podejście do strategii marketingowej w Internecie
Monika Kapka …………………………………….…49
E-klient – konsument i przedsiębiorca w świecie nowych technologii
Adrian Pawlikowski ……………………………….…61
E - sport, czyli trampolina dla biznesu
Seweryn Szyncel ………………………………….….69
Internet jako nowe medium. Szanse i zagrożenia
Karolina Śliwińska ……………………………….…..77
Ochrona własności intelektualnej na przykładzie prawa autorskiego w Internecie
Jakub Truty ……………………………………….…..87
Społeczeństwo informacyjne i jego wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy Polski i Europy
Karol Wesołowski ……………………………….……95
Internet - szansa czy zagrożenie dla pracownika? Analiza wybranych procesów społecznych i gospodarczych mających wpływ na strukturę zatrudnienia w Polsce
Maria Wirchniańska ……………………………….…107
Crowdfunding. Cyfrowy tłum a innowacyjność gospodarki
Monika Zbozień ……………………………………...120
Wykorzystanie marketingu treści w internetowej sprzedaży książek
Aleksandra Zuziak ……………………………………127
O zmniejszaniu świata, czyli Internet a globalizacja
Tekst promocyjny
„Spotkajmy się w Internecie. Czynne całodobowo ” to publikacja, na którą składają się artykuły naukowe laureatów Konkursu Konferencyjnego.
Konkurs konferencyjny jest stałym i niezwykle ważnym elementem działalności Koła Naukowego GAP i Fundacji GAP. Oba te podmioty współpracując na wielu płaszczyznach przygotowują Studencką Konferencję Naukową, której zwieńczeniem jest konkurs na najlepsze publikacje. W tym przedsięwzięciu niezwykle ważną rolę odgrywa Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej UEK, która zapewnia merytoryczne wsparcie całego procesu oceny, wyboru najlepszych prac oraz późniejszych recenzji. Celem Konkursu jest z jednej strony promowanie wiedzy z zakresu problemów społecznych, ekonomii, gospodarki i polityk publicznych, a z drugiej nakłonienie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie do samorozwoju i samodzielnej pracy. Uczestnicząc w Konkursie studenci stają przed dużym wyzwaniem, jakim jest próba napisania artykułu naukowego, który podlega ocenie dokonywanej przez pracowników naukowych. Główną nagrodą w Konkursie jest płatny staż, który Laureaci odbywają w największych polskich przedsiębiorstwach lub w instytucjach publicznych. Jest to efektem wpisania Konkursu Konferencyjnego w ramy Programu Stażowego GAP.
W niniejszej publikacji znajdują się teksty laureatów konkursu, których tematem jest Internet. Internet jako medium, Internet jako narzędzie, a także Internet jako przestrzeń gospodarczo-społeczna. Studenci podjęli się trudnego wyzwania jakim jest opisanie współczesnej rzeczywistości z perspektywy globalnej sieci.
Konkurs konferencyjny jest stałym i niezwykle ważnym elementem działalności Koła Naukowego GAP i Fundacji GAP. Oba te podmioty współpracując na wielu płaszczyznach przygotowują Studencką Konferencję Naukową, której zwieńczeniem jest konkurs na najlepsze publikacje. W tym przedsięwzięciu niezwykle ważną rolę odgrywa Katedra Gospodarki i Administracji Publicznej UEK, która zapewnia merytoryczne wsparcie całego procesu oceny, wyboru najlepszych prac oraz późniejszych recenzji. Celem Konkursu jest z jednej strony promowanie wiedzy z zakresu problemów społecznych, ekonomii, gospodarki i polityk publicznych, a z drugiej nakłonienie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie do samorozwoju i samodzielnej pracy. Uczestnicząc w Konkursie studenci stają przed dużym wyzwaniem, jakim jest próba napisania artykułu naukowego, który podlega ocenie dokonywanej przez pracowników naukowych. Główną nagrodą w Konkursie jest płatny staż, który Laureaci odbywają w największych polskich przedsiębiorstwach lub w instytucjach publicznych. Jest to efektem wpisania Konkursu Konferencyjnego w ramy Programu Stażowego GAP.
W niniejszej publikacji znajdują się teksty laureatów konkursu, których tematem jest Internet. Internet jako medium, Internet jako narzędzie, a także Internet jako przestrzeń gospodarczo-społeczna. Studenci podjęli się trudnego wyzwania jakim jest opisanie współczesnej rzeczywistości z perspektywy globalnej sieci.
Nota biograficzna
Norbert Laurisz
Absolwent specjalności Gospodarka i Administracja Publiczna na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Doktor nauk ekonomicznych, tytuł uzyskany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, rozprawa pt.: Skuteczność instrumentów przeciwdziałania bezrobociu długookresowemu w Polsce.
Od 1 marca 2013 Adiunkt na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej. Wcześniej pracownik Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie. Od 1 lipca 2014 członek zarządu i Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej. Badania własne z zakresu: polityk publicznych, ubezpieczeń społecznych, rynku pracy, aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu, bezrobocia długotrwałego, grup defaworyzowanych, wykluczenia społecznego i ekonomii społecznej oraz skutków ekonomicznych transformacji gospodarki polskiej. Autor i współautor ekspertyz i analiz: z obszaru rynku pracy, zatrudnienia, wynagrodzeń, wykluczenia społecznego, otoczenia instytucjonalnego przedsiębiorstw oraz kapitału ludzkiego i ekonomii społecznej.
Absolwent specjalności Gospodarka i Administracja Publiczna na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Doktor nauk ekonomicznych, tytuł uzyskany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, rozprawa pt.: Skuteczność instrumentów przeciwdziałania bezrobociu długookresowemu w Polsce.
Od 1 marca 2013 Adiunkt na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w Katedrze Gospodarki i Administracji Publicznej. Wcześniej pracownik Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie. Od 1 lipca 2014 członek zarządu i Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej. Badania własne z zakresu: polityk publicznych, ubezpieczeń społecznych, rynku pracy, aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu, bezrobocia długotrwałego, grup defaworyzowanych, wykluczenia społecznego i ekonomii społecznej oraz skutków ekonomicznych transformacji gospodarki polskiej. Autor i współautor ekspertyz i analiz: z obszaru rynku pracy, zatrudnienia, wynagrodzeń, wykluczenia społecznego, otoczenia instytucjonalnego przedsiębiorstw oraz kapitału ludzkiego i ekonomii społecznej.
Nakład
pierwszy nakład
150
Dystrybutor/Dystrybutorzy
Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej
NIP 676-22-93-050
telefon 12 423 76 05
email biuro@fundacjagap.pl
Dostępna u dystrybutora
Tak
Status/dostępność
Dostępność w handlu
nieokreślony
Cena
brak ceny
produkt bezpłatny