Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=6502784
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=21698
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Opis bibliograficzny
Tytuł
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Podtytuł
Ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań
Twórca
autor
Kaniewska-Sęba, Aleksandra
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Poznań
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM
pełna nazwa wydawcy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydawnictwo Naukowe WYDZIAŁU NAUK POLITYCZNYCH i DZIENNIKARSTWA
adres siedziby
Henryka Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
61-712 Poznań
adres korespondencyjny
Umultowska 89a
61-614 Poznań
61-614 Poznań
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2018-12-04
data upublicznienia metadanych
2018-12-04