Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7104009

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=4827

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie

słowny opis formy

Oprawa miękka ze skrzydełkami
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Wymiary/waga

szerokość

145 mm

wysokość

205 mm

głębokość

23 mm

ciężar

500 gramy
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron całej zawartości

318
Strony

Opis bibliograficzny

Tytuł
Uczyć (się) z pasją
Podtytuł
Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą
Tytuł oryginału
PASSIONATE LEARNERS: How to Engage and Impower Your Students
Twórca

autor

Ripp, Pernille

tłumacz

Wojciech Musiał

tłumacz

Elżbieta Manthey
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Słupsk
Język

język publikacji

polski

język oryginału

angielski
Wydawca

imprint

Wydawnictwo Dobra Literatura - Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje sp. z o. o.

pełna nazwa wydawcy

Grupa Wydawnicza Literatura Inspiruje

adres siedziby

Krucza 16/22
00-526 Warszawa

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2017-09-19

data upublicznienia metadanych

2017-09-19

Opis marketingowy

Spis treści

Spis treści

Podziękowania

Przedmowa

Przedmowa do wydania polskiego

Wstęp

Nauczmy się łamać zasady


Rozdział pierwszy

Chwila, chwila, panie Wong


Rozdział drugi

Czy chciałbyś być uczniem w swojej klasie?


Rozdział trzeci

Dostałeś tę pracę. Co dalej?


Rozdział czwarty

Nieważne, jak nasza klasa wygląda, ważne, jak się w niej czujemy


Rozdział piąty

Pierwszy dzień w szkole: kto tu rządzi?


Rozdział szósty

Jak zwróciłam uczniom ich klasę


Rozdział siódmy

Wyrzućmy kije i marchewki


Rozdział ósmy

Zawsze są jakieś wymagania i standardy


Rozdział dziewiąty

Zadania domowe – uciążliwa rutyna i mnóstwo makulatury


Rozdział dziesiąty

Jak oceny zabijają ciekawość świata


Rozdział jedenasty

To my jesteśmy zmianą



Załączniki

Ankieta dla ucznia – początek roku szkolnego

Ankieta dla rodziców – początek roku szkolnego

Arkusz semestralnej samooceny ucznia

Ankieta dla ucznia – koniec roku szkolnego

Ankieta dla rodziców – koniec roku szkolnego

Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły podstawowej

Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej

Podsumowanie roku szkolnego – karta spotkania z rodzicami dla nauczycieli

Moja karta spotkania – kwestionariusz dla ucznia

Przygotowanie do spotkania – kwestionariusz dla ucznia

Spotkanie z podsumowaniem roku szkolnego kwestionariusz dla ucznia

Ankieta dla rodziców – po spotkaniu z omówieniem postępów w nauce

Typowe problemy z zachowaniem i jak sobie z nimi radzić

Czy chciałbym być uczniem w mojej klasie?

Wskazówki do refleksji dla nauczyciela



Literatura pomocnicza

Źródła internetowe

Tekst promocyjny

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem?

Pernille Ripp w książce Uczyć (się) z pasją. Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą pokazuje początkującym oraz doświadczonym nauczycielom, jak przekształcić swoje klasy w miejsca przyjazne i sprzyjające twórczej pracy, w których uczniowie współdecydują o procesie nauczania. Proponuje wprowadzenie fundamentalnych zmian w funkcjonowaniu klasy, dzięki którym nauka z frustrującego obowiązku zmieni się w podniecające wyzwanie.

Autorka odwołuje się w publikacji do swoich doświadczeń uczennicy, nauczycielki i matki. Otwarcie opisuje przemianę, którą sama przeszła, i dokładnie pokazuje, na czym polegają codzienne zmagania każdego pedagoga. I chociaż jest to książka dla wszystkich uczestników szkolnego życia, szczególnie skorzystają z niej właśnie nauczyciele, którzy stając każdego dnia przed swymi uczniami, próbują przekazywać wiedzę w sposób angażujący i pełen uwagi.

Nota biograficzna

RIPP PERNILLE
Dystrybutor/Dystrybutorzy

ATENEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.K.

NIP 6792811070
telefon 12 263 73 73
email biuro@ateneum.net.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

DICTUM SP Z O O

NIP 5252280473
telefon (22) 663-98-12
email dystrybucja@dictum.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

L&L Firma Dystrybucyjno Wydawnicza Spółka z o.o.

NIP 9570759063
telefon (58) 520 96 32
email ll@ll.com.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

PLATON SP Z O O

NIP 5272397698
telefon 22 329 50 00
email platon@platon.com.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

OSDW AZYMUT Sp. z o. o.

NIP 5252105994
telefon (42) 680 44 00
email biuro@azymut.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

Firma Księgarska Olesiejuk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

NIP 527-22-62-432
telefon 48 22 733 50 10
email fk.wspolpraca@olesiejuk.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

EDYP Hurtownia Książek Tomasz Pudełko

NIP 7591405694
telefon 531-207-203
email bok@edyp.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

motyleksiazkowe.pl

NIP 9570095143
telefon (22) 632 83 74
Dostępna u dystrybutora Tak

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje popularnonaukowe

Kategoria Thema

J
Społeczeństwo i nauki społeczne

Kategoria Thema

JM
Psychologia

Kategoria Thema

JN
Pedagogika
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

34.90 PLN

stawka VAT

5 %

Opis powiązań

Seria

tytuł

Nowe ścieżki edukacji

numer

1
Alternatywna forma produktu
publikacja elektroniczna on-line

Publikacja elektroniczna tylko do ściągnięcia

ISBN 9788365897152