Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7104009
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=4827
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
słowny opis formy
zawartość podstawowa
szerokość
wysokość
głębokość
ciężar
liczba stron całej zawartości
Opis bibliograficzny
autor
tłumacz
tłumacz
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
język oryginału
imprint
pełna nazwa wydawcy
adres siedziby
00-526 Warszawa
adres www
numer telefonu
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Podziękowania
Przedmowa
Przedmowa do wydania polskiego
Wstęp
Nauczmy się łamać zasady
Rozdział pierwszy
Chwila, chwila, panie Wong
Rozdział drugi
Czy chciałbyś być uczniem w swojej klasie?
Rozdział trzeci
Dostałeś tę pracę. Co dalej?
Rozdział czwarty
Nieważne, jak nasza klasa wygląda, ważne, jak się w niej czujemy
Rozdział piąty
Pierwszy dzień w szkole: kto tu rządzi?
Rozdział szósty
Jak zwróciłam uczniom ich klasę
Rozdział siódmy
Wyrzućmy kije i marchewki
Rozdział ósmy
Zawsze są jakieś wymagania i standardy
Rozdział dziewiąty
Zadania domowe – uciążliwa rutyna i mnóstwo makulatury
Rozdział dziesiąty
Jak oceny zabijają ciekawość świata
Rozdział jedenasty
To my jesteśmy zmianą
Załączniki
Ankieta dla ucznia – początek roku szkolnego
Ankieta dla rodziców – początek roku szkolnego
Arkusz semestralnej samooceny ucznia
Ankieta dla ucznia – koniec roku szkolnego
Ankieta dla rodziców – koniec roku szkolnego
Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły podstawowej
Karta półrocznego spotkania z rodzicami dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej
Podsumowanie roku szkolnego – karta spotkania z rodzicami dla nauczycieli
Moja karta spotkania – kwestionariusz dla ucznia
Przygotowanie do spotkania – kwestionariusz dla ucznia
Spotkanie z podsumowaniem roku szkolnego kwestionariusz dla ucznia
Ankieta dla rodziców – po spotkaniu z omówieniem postępów w nauce
Typowe problemy z zachowaniem i jak sobie z nimi radzić
Czy chciałbym być uczniem w mojej klasie?
Wskazówki do refleksji dla nauczyciela
Literatura pomocnicza
Źródła internetowe
Tekst promocyjny
Pernille Ripp w książce Uczyć (się) z pasją. Jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą pokazuje początkującym oraz doświadczonym nauczycielom, jak przekształcić swoje klasy w miejsca przyjazne i sprzyjające twórczej pracy, w których uczniowie współdecydują o procesie nauczania. Proponuje wprowadzenie fundamentalnych zmian w funkcjonowaniu klasy, dzięki którym nauka z frustrującego obowiązku zmieni się w podniecające wyzwanie.
Autorka odwołuje się w publikacji do swoich doświadczeń uczennicy, nauczycielki i matki. Otwarcie opisuje przemianę, którą sama przeszła, i dokładnie pokazuje, na czym polegają codzienne zmagania każdego pedagoga. I chociaż jest to książka dla wszystkich uczestników szkolnego życia, szczególnie skorzystają z niej właśnie nauczyciele, którzy stając każdego dnia przed swymi uczniami, próbują przekazywać wiedzę w sposób angażujący i pełen uwagi.
Nota biograficzna
ATENEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.K.
DICTUM SP Z O O
L&L Firma Dystrybucyjno Wydawnicza Spółka z o.o.
PLATON SP Z O O
OSDW AZYMUT Sp. z o. o.
Firma Księgarska Olesiejuk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
EDYP Hurtownia Książek Tomasz Pudełko
motyleksiazkowe.pl
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Status wydawniczy
Dostępność w handlu
cena brutto
stawka VAT
Opis powiązań
tytuł
numer
Publikacja elektroniczna tylko do ściągnięcia