Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7397681

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=24968

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna tylko do ściągnięcia

szczegóły formy

PDF
Zawartość

zawartość podstawowa

Hipertekst (linki do zawartości wewnętrznej)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

177
Strony
Korzystanie z publikacji

podgląd

Dozwolone z ograniczeniami
20
Ilość procentowa

udostępnianie

Zabronione

wypożyczanie

Zabronione

druk

Zabronione

kopiowanie fragmentów (copy and paste)

Dozwolone z ograniczeniami
10
Ilość procentowa

opcja tekst na mowę (text to speech)

Dozwolone z ograniczeniami
10
Ilość procentowa

Opis bibliograficzny

Tytuł
Empirische Studien und didaktische Implikationen der modernen Fremdsprachenforschung
Podtytuł
(am Beispiel des Deutschen)
Twórca

redaktor tomu

Kołsut, Sławomira ISNI 0000000114345753

redaktor tomu

Gębal, Przemysław (1972-....) ISNI 0000000111919467
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Kraków
Język

język publikacji

niemiecki
Wydawca

imprint

WYDAWNICTWO KSIĘGARNIA AKADEMICKA

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2021-12-31

data upublicznienia metadanych

2021-12-31

Opis marketingowy

Tekst promocyjny

Mehrsprachigkeit und Multikulturalität in Europa sind Tatsachen, denen die moderne Sprachforschung Rechnung tragen muss. Auch der Fremdsprachenunterricht sollte die soziokulturellen Veränderungen wahrnehmen und ihnen begegnen. Zu den Trends, die die zeitgenössische Sprachforschung kennzeichnen, gehören: der Fokus auf die Kompetenzorientierung, die zunehmend über das Wissen dominiert, der Fokus auf die Pragmatik der Sprache, die Interdisziplinarität der Forschung und der Einsatz von mobilen Geräten sowohl in der Kommunikation als auch im Prozess des Sprachlehrens und -lernens. Alle diese Richtungen sind in den in diesem Band vorgestellten Reflexionen und Studien präsent.

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe

Kategoria Thema

CJA
Glottodydaktyka i metodyka nauczania języków obcych

Kategoria Thema

1DFG
Niemcy

Temat

glottodydaktyka

Temat

nauczanie języków obcych

Temat

Niemcy
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna

Opis powiązań

Seria

tytuł

Nowe w Glottodydaktyce. Studia lingwistyczne i pedagogiczne

numer

7
Alternatywna forma produktu
książka

Książka w miękkiej oprawie

ISBN 9788381384896
Dodatkowy identyfikator

DOI

https://doi.org/10.12797/9788381384902