Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7413638
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=4311
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
zawartość podstawowa
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
wielkość pliku
Opis bibliograficzny
redaktor merytoryczny
współautor
współautor
współautor
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
adres siedziby
00-478 Warszawa
adres www
numer telefonu
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
Koncepcja szkolenia. . . 5
Karty pracy dla uczestników szkolenia – opis. . . 7
Moduł 1.
Specyfika funkcjonowania językowego i poznawczego ucznia ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi – konieczność dostosowania wymagań edukacyjnych . . 8
Moduł 2.
Strategie stosowania języka uniwersalnego w nauczaniu ucznia
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zakresie pracy z tekstem. . . 28
Moduł 3.
Metody i formy pracy na lekcji – dostosowanie do możliwości ucznia
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi . 40
Moduł 4.
Metodyka nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
w zakresie pracy z tekstem. . . 45
Moduł 5.
Ocenianie wspierające proces uczenia się uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. . . 56
Scenariusz lekcji dla klasy 4. . . 61
Scenariusz lekcji dla klasy 5. . . 70
Scenariusz lekcji dla klasy 6. . . 79
Scenariusz lekcji dla klasy 7. . . 94
Scenariusz lekcji dla klasy 8. . . 108
Tekst promocyjny
Ośrodek Rozwoju Edukacji
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Status wydawniczy
brak ceny