Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7413638

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=4311

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

publikacja elektroniczna on-line

Forma produktu

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie

118
Strony

wielkość pliku

2247
Kilobajty
Korzystanie z publikacji
nieograniczone

Opis bibliograficzny

Tytuł
Koncepcja szkolenia oraz materiały merytoryczne z zakresu podnoszenia kompetencji nauczycieli języka polskiego w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Twórca

redaktor merytoryczny

Dłużniewska, Agnieszka

współautor

Krakowiak, Kazimiera (1946- ). ISNI 0000000026842055

współautor

Kołodziejczyk, Renata ISNI 0000000111316631

współautor

Borowicz, Aleksandra ISNI 0000000370928616
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Warszawa
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Ośrodek Rozwoju Edukacji

pełna nazwa wydawcy

OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI

adres siedziby

Al. Ujazdowskie 28/-
00-478 Warszawa

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2019-06-25

data upublicznienia metadanych

2019-06-25

Opis marketingowy

Spis treści

Spis treści
Koncepcja szkolenia. . . 5
Karty pracy dla uczestników szkolenia – opis. . . 7
Moduł 1.
Specyfika funkcjonowania językowego i poznawczego ucznia ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi – konieczność dostosowania wymagań edukacyjnych . . 8
Moduł 2.
Strategie stosowania języka uniwersalnego w nauczaniu ucznia
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zakresie pracy z tekstem. . . 28
Moduł 3.
Metody i formy pracy na lekcji – dostosowanie do możliwości ucznia
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi . 40
Moduł 4.
Metodyka nauczania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
w zakresie pracy z tekstem. . . 45
Moduł 5.
Ocenianie wspierające proces uczenia się uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. . . 56
Scenariusz lekcji dla klasy 4. . . 61
Scenariusz lekcji dla klasy 5. . . 70
Scenariusz lekcji dla klasy 6. . . 79
Scenariusz lekcji dla klasy 7. . . 94
Scenariusz lekcji dla klasy 8. . . 108

Tekst promocyjny

Publikacja skierowana jest do doradców metodycznych i pracowników ośrodków doskonalenia nauczycieli. Zaprezentowano w niej koncepcję 20-godzinnego szkolenia dla polonistów uczących w szkołach podstawowych. Udział w szkoleniu pomoże nauczycielom realizować podstawę programową w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – przekazuje ono bowiem podstawowe informacje na temat poznawczego i emocjonalnego funkcjonowania uczniów ze SPE, specyfiki ich rozwoju językowego oraz możliwości wykorzystania języka uniwersalnego w ich nauczaniu. Publikacja prezentuje wskazówki pozwalające dostosować strategie pracy polonisty oraz przygotowywane przez niego materiały do szczególnych potrzeb uczniów, zawiera także przykładowe scenariusze zajęć.
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Ośrodek Rozwoju Edukacji

telefon 223453759
email karolina.struginska@ore.edu.pl
email karolina.struginska@ore.edu.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Podręczniki szkolne i materiały dydaktyczne

Kategoria Thema

4TW
Kształcenie osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna
Cena

brak ceny

produkt bezpłatny