Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7608456
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=12746
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
zawartość podstawowa
zawartość dodatkowa
szerokość
wysokość
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
Opis bibliograficzny
tłumacz
tłumacz
tłumacz
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
autor tekstu
prowadzący wywiad
prowadzący wywiad
prowadzący wywiad
prowadzący wywiad
autor projektu graficznego
redaktor
autor zdjęć
autor zdjęć
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
adres siedziby
15-222 Białystok
adres www
numer telefonu
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Tekst promocyjny
Publikacja zawiera: tekst kuratorski, 6 ogólnych tekstów prezentujących kontekst polityczny, gospodarczy, społeczny i kulturalny poszczególnych krajów; zdjęcia i opisy prac pokazanych na wystawie; zdjęcia z wydarzeń towarzyszących; wywiady z kuratorami i niektórymi artystami; teksty krytyczne przybliżające grupę atelienormalno i litewskiego artystę Benasa Šarkę; teksty odautorskie Daniela Kotowskiego i ChunTien Chena.
Jak piszą w swoim tekście kuratorzy wystawy NienTing Chen [TW], Yulia Kostereva [UA] i Yuriy Kruchak [UA]:
Główną ideą wystawy jest zaprezentowanie praktyk artystów, którzy przez pryzmat swoich osobistych potrzeb, pragnień i obaw nie tylko opisują realia swoich krajów, ale także zmieniają opisywaną przez siebie rzeczywistość społeczną. […] Chociaż „Wspólny krajobraz / Powitanie obcego” zwraca szczególną uwagę na Polskę i otaczający ją region, na kraje takie jak Ukraina, Litwa, Mołdawia i zachodzące tam procesy artystyczne, wystawa wykorzystuje również strategię „outsidera” lub „obcego” – którego rolą jest zadawanie lub prowokowanie pytań. […] Takimi „outsiderami” są na wystawie artyści z Gruzji i Tajwanu. To pozwala wykorzystać kilka różnych punktów widzenia i w konsekwencji przezwyciężyć ograniczenia indywidualnych optyk – takie jak brak niezbędnego dystansu do bieżącej sytuacji w pozycji „bycia wewnątrz” czy brak zrozumienia lokalnej sytuacji z pozycji zewnętrznego obserwatora […]. Krajobraz obecny w tytule wystawy to metafora horyzontalnych połączeń i wzajemnych powiązań. Jest tu rozumiany jako zestaw komponentów, które zawierają teraźniejszość, przeszłość i przyszłość, a ich badanie może dać nam pewien wgląd w to, dlaczego rzeczy i zjawiska rozwijają się w taki a nie inny sposób.
Galeria Arsenał w Białymstoku
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
brak ceny