Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=7652856
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szczegóły formy
zawartość podstawowa
liczba stron całej zawartości
Opis bibliograficzny
autor
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
II. Informacje dotyczące zasobów lub kwalifikacji posiadanych przez podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy niezbędnych ze względu na przedmiot operacji, którą zamierza realizować
2.1. Potencjał, wykształcenie i doświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy (dot. operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej)
2.2. Posiadane zasoby, które będą wykorzystane do prowadzonej działalność gospodarczej
2.3. Stan przygotowań do podjęcia/rozwijania działalności gospodarczej i jej wykonywania
III. Wskazanie celów pośrednich i końcowych, w tym zakładanego ilościowego i wartościowego poziomu sprzedaży produktów lub usług
3.1. Cele pośrednie i końcowe operacji oraz motywy realizacji operacji
3.2. Zakładany ilościowy i wartościowy poziom sprzedaży produktów / usług / towarów
IV. Opis wyjściowej sytuacji ekonomicznej podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy
4.1. Opis planowanej operacji – ogólne informacje o planowanej działalności gospodarczej
4.2. Analiza marketingowa
4.2.1. Oferta – charakterystyka produktu / usługi / towaru
4.2.2. Klienci
4.2.3. Rynek
4.2.4. Dystrybucja i promocja
4.2.5. Konkurencja na rynku
V. Analiza silnych i słabych stron działalności, jej zagrożeń i możliwości (SWOT)
5.1. Analiza SWOT
5.2. Analiza ryzyk związanych z działalnością i rozwiązań alternatywnych
VI. Planowany zakres działań niezbędnych do osiągnięcia celów pośrednich i końcowych
6.1. Etapy realizacji operacji
6.2. Źródła finansowania operacji
VII. Zakres rzeczowo-finansowy operacji
7.1. Zestawienie przewidywanych wydatków niezbędnych do realizacji operacji.
VIII. Wskazanie planowanych do utworzenia miejsc pracy
IX. Projekcja finansowa dla operacji
9.1. Prognoza poziomu cen i wielkości sprzedaży
9.2. Rachunek zysków i strat
9.3. Zaktualizowana wartość netto
9.4. Wskaźnik rentowności sprzedaży
Tekst promocyjny
1/. Sesja ciążowa, noworodkowa, dziecięca, kobieca
2/. Sesja urodzinowa
3/. Reportaż z Chrztu
4/. Inne sesje okazjonalne (np. panieńska, komunijna, szkolna)
5/. Sesje świąteczne
Przedmiot planowanej działalności
Otwarcie o wybranym profilu nie wymaga realizacji jakiś szczególnych wymogów. Nie jest bowiem działalnością regulowaną. W rezultacie poza zarejestrowaniem działalności gospodarczej nie ma potrzeby uzyskiwania dodatkowych zezwoleń, licencji czy wpisów do rejestrów.
Wybrany profil działalności może być prowadzony w każdej przewidzianej przez prawo formie z wyłączeniem spółki partnerskiej, a więc zarówno na podstawie wpisu do CEIDG, jak i w formie spółek wskazanych w Kodeksie spółek handlowych: jawnej, komandytowej, komandytowo-akcyjnej, z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjnej.
PKD:74.20.Z: Działalność fotograficzna
FACHOWA PORADA Iwona Fietkiewicz
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Status wydawniczy
Dostępność w handlu
brak ceny