Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=9496473

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=5033

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron całej zawartości

67
Strony

Opis bibliograficzny

Tytuł
Tracer study of HEI graduates
Twórca

autor

Jadwiga Fila

autor

Karol Sobestjański

tłumacz

POLIGLOTA Biuro Tłumaczeń

redaktor

Tomasz Mrożek

autor projektu graficznego

Grzegorz Dębowski

autor okładki lub reprodukowanego dzieła

Artur Ładno
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Warszawa
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

pełna nazwa wydawcy

FUNDACJA ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI

adres siedziby

Al. Jerozolimskie 142a
02-305 Warszawa

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2022-12-06

data upublicznienia metadanych

2022-12-06

Opis marketingowy

Spis treści

4 Introduction
6 About the research
7 Research objective, research questions
7 Research subjects and research sample
10 Status on the labour market
11 Graduates taking up their first job
26 Current professional status
38 Continuation of education
39 Formal education
51 Non-formal education and informal learning
54 Combining further studies with work
56 Summary
60 Methodological annex
66 Bibliography

Tekst promocyjny

The tracer study on educational and vocational paths of Erasmus+ programme participants has been conducted by the Foundation for the Development of the Education System since 2017. The current report reflects on one of the project phases, spanning years 2018–2020. The authors analyse, inter alia, graduates’ career choices, the process of obtaining their first job as well as their further education – continuation of studies and engagement in non-formal education and informal learning.

Opis powiązań

Dodatkowy identyfikator

DOI

10.47050/66515970