Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=9496473
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=5033
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
książka
Forma produktu
Książka w miękkiej oprawie
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
liczba stron całej zawartości
67
Strony
Opis bibliograficzny
Tytuł
Tracer study of HEI graduates
Twórca
autor
Jadwiga Fila
autor
Karol Sobestjański
tłumacz
POLIGLOTA Biuro Tłumaczeń
redaktor
Tomasz Mrożek
autor projektu graficznego
Grzegorz Dębowski
autor okładki lub reprodukowanego dzieła
Artur Ładno
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Warszawa
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
pełna nazwa wydawcy
FUNDACJA ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI
adres siedziby
Al. Jerozolimskie 142a
02-305 Warszawa
02-305 Warszawa
adres www
numer telefonu
Data
data wydania
2022-12-06
data upublicznienia metadanych
2022-12-06
Opis marketingowy
Spis treści
4 Introduction
6 About the research
7 Research objective, research questions
7 Research subjects and research sample
10 Status on the labour market
11 Graduates taking up their first job
26 Current professional status
38 Continuation of education
39 Formal education
51 Non-formal education and informal learning
54 Combining further studies with work
56 Summary
60 Methodological annex
66 Bibliography
6 About the research
7 Research objective, research questions
7 Research subjects and research sample
10 Status on the labour market
11 Graduates taking up their first job
26 Current professional status
38 Continuation of education
39 Formal education
51 Non-formal education and informal learning
54 Combining further studies with work
56 Summary
60 Methodological annex
66 Bibliography
Tekst promocyjny
The tracer study on educational and vocational paths of Erasmus+ programme participants has been conducted by the Foundation for the Development of the Education System since 2017. The current report reflects on one of the project phases, spanning years 2018–2020. The authors analyse, inter alia, graduates’ career choices, the process of obtaining their first job as well as their further education – continuation of studies and engagement in non-formal education and informal learning.
Opis powiązań
Dodatkowy identyfikator
DOI
10.47050/66515970