Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=9612634

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=34175

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie

szczegóły formy

Klejona

Opis bibliograficzny

Tytuł
Coaching to nie hobby
Podtytuł
czyli jak zarabiać na coachingu
Twórca

autor

Małgorzata Żukowska

fotograf

Magdalena Trebert

autor projektu graficznego

Ida Nowosielska

podał do druku

Anka Krzyżanowska

przejrzane przez

Ewa Popielarz

inny typ kierownictwa

Lucyna Erezman
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Białystok
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

PROSPERUJ JAKO COACH

pełna nazwa wydawcy

Data

data wydania

2020-06-08

data upublicznienia metadanych

2020-05-11

Opis marketingowy

Spis treści

Po co Ci ta książka
OMG, wokół sami coachowie!
Co mogę robić jako coach?
Coach personalny – co trzeba wiedzieć już na wstępie?
Dlaczego budowanie zarabiającej praktyki coachingowej nie jest łatwe?
Od czego i jak zacząć?
Ile kapeluszy nosi coach?
Co jest tą jedną rzeczą, która postawi na nogi mój biznes?
Z czego się składa biznes coacha, czyli sześciopak biznesu coachingowego
Dlaczego ludzi nie interesuje mój coaching?
Po co mi specjalizacja coachingowa, skoro jestem wszechstronny(-na)?
Czy muszę umieć pracować z każdym?
Czym mam się kierować, wybierając najlepszą dla mnie specjalizację coachingową?
Jak wykorzystać pasję w wyborze specjalizacji?
Na czym się znam oprócz coachingu?
Za co ludzie mi zapłacą?
Czy mogę mieć więcej niż jedną specjalizację?
Ależ ja naprawdę jestem wszechstronny(-na)!
Dlaczego tak trudno jest wytłumaczyć coaching niecoachom?
Ile powinien kosztować mój coaching?
Jak długo powinien trwać mój proces coachingowy?
Ile mogę zarobić jako coach?
Co to jest model biznesu coachingowego i do czego jest mi potrzebny?
Coaching wirtualny czy face to face?
Czy po to kończyłem(-am) szkołę coachingową, żeby zajmować się teraz marketingiem?
Jaki system marketingowy pozwoli mi nie martwić się o kolejnych klientów?
Czy mam się bezwstydnie eksponować?
Co działa najlepiej i najpewniej w pozyskiwaniu klientów i dlaczego?
Jak umówić warsztat w organizacji skupiającej moją grupę docelową?
Co robić, kiedy napotykam na trudności?
Jak nie polec na własnym warsztacie?
Warsztaty na żywo czy webinary?
Jak współpracować z partnerami strategicznymi i być przez nich polecanym?
Jak nie popełnić typowych błędów na swojej stronie internetowej?
Jak od razu superekspresowo i łatwo zbudować markę?
Po co mam pisać newsletter?
Jak pisać? Newsletter i nie tylko
Skoro mam newsletter, to po co mi blog?
Skąd klienci mają wiedzieć, że coaching ze mną działa?
Jak prowadzić networking i nie czuć się jak coach-nagabywacz?
A może założę biznes z kolegą/koleżanką, żeby było łatwiej?
Jak nie umrzeć na samotność w biznesie coachingowym?
Po co coachowi technologia?
Jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie coachingowym?
Czy ja się w ogóle do tego nadaję?
Jak wydobyć z siebie własną moc?
Co robić z krytyką? I krytykami
Jak zmienić własne ograniczające przekonania?
Jak to ogarnąć czasowo? I nie zwariować
Jak wygląda grafik pracy w biznesie coachingowym?
Jak nie zostać coachoholikiem – czyli mieć i pieniądze, i czas?
Co biznes coachingowy ma wspólnego z żabą?
Z jakim przestajesz, takim się stajesz
Jak przeżyć błędy i porażki?
Biznes to ryzyko, a strach ma wielkie oczy
Pieniądze są ważne
Tak, możesz mieć piękny biznes coachingowy

Tekst promocyjny

"Coaching to nie hobby" Małgorzaty Żukowskiej przeprowadzi Cię konkretnie i zrozumiale, a czasem na wesoło, przez wszystkie istotne obszary związane z budową biznesu coachingowego.

To książka dla coachów, konsultantów, ekspertów, mentorów, terapeutów – „niehobbystów” – profesjonalistów traktujących swoją pasję do rozwoju siebie i innych poważnie i biznesowo. Dla tych, którzy marzą o lepszym świecie, są gotowi przyczynić się do jego zmiany i chcą być w stanie utrzymywać się ze swojej pracy z tym związanej. Dla tych, którzy szukają wiedzy, uporządkowania, realistycznej perspektywy, inspiracji, motywacji do właściwego działania i humoru w drodze do satysfakcjonującej pracy i dostatku z tego wynikającego.

Nie tylko konkretnie powie Ci, co i jak masz robić, aby prosperować w coachingu, ale nauczy Cię lekkości w podejściu i dystansu do siebie i do naszej wspaniałej profesji.

Coaching to nie hobby. To biznes. Mądry, uczący siebie i życia. Wymagający energii, czasu, działań i wysiłku. Ale to też świetna zabawa. W biznes i w prosperowanie.

Nota biograficzna

Nazywam się Małgorzata Żukowska. Prosperuję w biznesie coachingowym od 2004. Najpierw jako life coach, a od 2011 jako coach biznesu dla innych coachów.
Uwielbiam biznes coachingowy. Mam z niego niesamowitą satysfakcję. Pomagam ludziom zmieniać życie, pracuję jak, gdzie i kiedy chcę, cieszę się wolnością, niezależnością, kreatywnością. Zarabiam niezłe pieniądze.
Nie zawsze tak było. Ja też musiałam się wiele nauczyć i wiele zrozumieć, aby do tego dojść. I wcale nie były to kolejne kursy coachingowe, tylko szkolenia, programy, kursy i książki biznesowe. I mnóstwo własnych prób i błędów. Wszystko to nauczyło mnie pokory, wytrwałości i… wyrozumiałości i dystansu do siebie.
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Momentum Coaching s.c.

NIP 5423259736
telefon 692689511
email margaret@prosperujjakocoach.pl
Dostępna u dystrybutora Tak

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Poradniki i przewodniki

Kategoria Thema

KJC
Strategie biznesowe

Kategoria Thema

KJH
Przedsiębiorczość

Kategoria Thema

KJL
Konsulting

Kategoria Thema

KJS
Sprzedaż i marketing
Status/dostępność

Status wydawniczy

Publikacja dostępna

Dostępność w handlu

Publikacja dostępna
Cena

cena brutto

59 PLN