Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=9612634
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=34175
Opis fizyczny
forma podstawowa
Forma produktu
szczegóły formy
Opis bibliograficzny
autor
fotograf
autor projektu graficznego
podał do druku
przejrzane przez
inny typ kierownictwa
typ wydania
numer wydania
miejsce wydania
język publikacji
imprint
pełna nazwa wydawcy
data wydania
data upublicznienia metadanych
Opis marketingowy
Spis treści
OMG, wokół sami coachowie!
Co mogę robić jako coach?
Coach personalny – co trzeba wiedzieć już na wstępie?
Dlaczego budowanie zarabiającej praktyki coachingowej nie jest łatwe?
Od czego i jak zacząć?
Ile kapeluszy nosi coach?
Co jest tą jedną rzeczą, która postawi na nogi mój biznes?
Z czego się składa biznes coacha, czyli sześciopak biznesu coachingowego
Dlaczego ludzi nie interesuje mój coaching?
Po co mi specjalizacja coachingowa, skoro jestem wszechstronny(-na)?
Czy muszę umieć pracować z każdym?
Czym mam się kierować, wybierając najlepszą dla mnie specjalizację coachingową?
Jak wykorzystać pasję w wyborze specjalizacji?
Na czym się znam oprócz coachingu?
Za co ludzie mi zapłacą?
Czy mogę mieć więcej niż jedną specjalizację?
Ależ ja naprawdę jestem wszechstronny(-na)!
Dlaczego tak trudno jest wytłumaczyć coaching niecoachom?
Ile powinien kosztować mój coaching?
Jak długo powinien trwać mój proces coachingowy?
Ile mogę zarobić jako coach?
Co to jest model biznesu coachingowego i do czego jest mi potrzebny?
Coaching wirtualny czy face to face?
Czy po to kończyłem(-am) szkołę coachingową, żeby zajmować się teraz marketingiem?
Jaki system marketingowy pozwoli mi nie martwić się o kolejnych klientów?
Czy mam się bezwstydnie eksponować?
Co działa najlepiej i najpewniej w pozyskiwaniu klientów i dlaczego?
Jak umówić warsztat w organizacji skupiającej moją grupę docelową?
Co robić, kiedy napotykam na trudności?
Jak nie polec na własnym warsztacie?
Warsztaty na żywo czy webinary?
Jak współpracować z partnerami strategicznymi i być przez nich polecanym?
Jak nie popełnić typowych błędów na swojej stronie internetowej?
Jak od razu superekspresowo i łatwo zbudować markę?
Po co mam pisać newsletter?
Jak pisać? Newsletter i nie tylko
Skoro mam newsletter, to po co mi blog?
Skąd klienci mają wiedzieć, że coaching ze mną działa?
Jak prowadzić networking i nie czuć się jak coach-nagabywacz?
A może założę biznes z kolegą/koleżanką, żeby było łatwiej?
Jak nie umrzeć na samotność w biznesie coachingowym?
Po co coachowi technologia?
Jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie coachingowym?
Czy ja się w ogóle do tego nadaję?
Jak wydobyć z siebie własną moc?
Co robić z krytyką? I krytykami
Jak zmienić własne ograniczające przekonania?
Jak to ogarnąć czasowo? I nie zwariować
Jak wygląda grafik pracy w biznesie coachingowym?
Jak nie zostać coachoholikiem – czyli mieć i pieniądze, i czas?
Co biznes coachingowy ma wspólnego z żabą?
Z jakim przestajesz, takim się stajesz
Jak przeżyć błędy i porażki?
Biznes to ryzyko, a strach ma wielkie oczy
Pieniądze są ważne
Tak, możesz mieć piękny biznes coachingowy
Tekst promocyjny
To książka dla coachów, konsultantów, ekspertów, mentorów, terapeutów – „niehobbystów” – profesjonalistów traktujących swoją pasję do rozwoju siebie i innych poważnie i biznesowo. Dla tych, którzy marzą o lepszym świecie, są gotowi przyczynić się do jego zmiany i chcą być w stanie utrzymywać się ze swojej pracy z tym związanej. Dla tych, którzy szukają wiedzy, uporządkowania, realistycznej perspektywy, inspiracji, motywacji do właściwego działania i humoru w drodze do satysfakcjonującej pracy i dostatku z tego wynikającego.
Nie tylko konkretnie powie Ci, co i jak masz robić, aby prosperować w coachingu, ale nauczy Cię lekkości w podejściu i dystansu do siebie i do naszej wspaniałej profesji.
Coaching to nie hobby. To biznes. Mądry, uczący siebie i życia. Wymagający energii, czasu, działań i wysiłku. Ale to też świetna zabawa. W biznes i w prosperowanie.
Nota biograficzna
Uwielbiam biznes coachingowy. Mam z niego niesamowitą satysfakcję. Pomagam ludziom zmieniać życie, pracuję jak, gdzie i kiedy chcę, cieszę się wolnością, niezależnością, kreatywnością. Zarabiam niezłe pieniądze.
Nie zawsze tak było. Ja też musiałam się wiele nauczyć i wiele zrozumieć, aby do tego dojść. I wcale nie były to kolejne kursy coachingowe, tylko szkolenia, programy, kursy i książki biznesowe. I mnóstwo własnych prób i błędów. Wszystko to nauczyło mnie pokory, wytrwałości i… wyrozumiałości i dystansu do siebie.
Momentum Coaching s.c.
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Kategoria Thema
Status wydawniczy
Dostępność w handlu
cena brutto